Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Niet Arnold, niet Langeler en zeker ook niet Groenendijk of Steijn. Onze nieuwe NAC-trainer komt uit Bels, ontbijt ’s-morgens met NOAD en timmert flink aan de weg. De topkandidaat voor het begeerde hoofdtrainerschap heet Stijn Vreven.


Vreven, 43 jaar, is sinds seizoen 2010-2011 trainer. Hij begon zijn carriere bij KFC Esperanza, waar hij al snel werd weggeplukt door 3e klasser Dessel Sport. Een jaar later verhuisde hij naar Lommel United, uitkomend op het tweede niveau. Daar werd hij vijfde en miste hij op een haar na het kampioenschap, alvorens eersteklasser Waasland-Beveren hem weglokte. In het eerste jaar slaagde Vreven erin zijn ploeg te handhaven op een keurige 13e plaats, het seizoen daarna begon slecht waarna ‘de indiaan‘ werd ontslagen. Opmerkelijk weetje is dat de clubleiding enkele dagen later bij Vreven terugkwam, de beslissing tot ontslag was te impulsief genomen. Vreven bedankte echter.


Stijn Vreven heeft als trainer dezelfde passie als toen hij nog rechtsback speelde. Hij werd vaker als trainer weggestuurd dan als bikkelharde speler, dus dat belooft veel goeds. Desondanks wordt hij door vriend en vijand geroemd om zijn trainerskwaliteiten. Een ijzeren discipline, in staat om snel een hecht team te kneden, goed met jonge spelers en niet te beroerd om zelf het voortouw te nemen op de training.


Een man die met uitspraken als: ‘De spelers mogen best op stap gaan, ik zou zelfs meegaan, behalve na een nederlaag’, ‘ik ben geen garantie voor succes maar ik sta wel garant voor heel hard werken en teamspirit’ en ‘aanvallend voetbal heeft niets te maken met het aantal aanvallers dat je op het veld zet. Het gaat om wat je doet als je de bal wel en niet hebt’.


Een man die even onverzettelijk als markant is. Het zou zomaar eens kunnen gaan werken bij NAC. Veel succes Stijn!

36 comments on “‘Stijn Vreven nieuwe trainer’”

  • Helter

    26 december 2016 - 16:16

    en vooral…………helemaal niets gepresteerd als trainer!
    Nauwelijks ervaring. Wordt de volgende voor het Trainerskerkhof als dit door gaat.
    Lachwekkend!

  • Moppernac

    26 december 2016 - 16:27

    Die Smulders is het echt in zijn bol geslagen en gek geworden.
    Na spelers uit België te halen doet hij dat nu ook met een zogenaamde trainer.
    ERUIT MET SMULDERS en van Stijn Vreven heb ik als trainer helemaal geen goed gevoel dat het ooit goed gaat komen met NAC.
    Ik hoop maar dat ze hem een contract hebben gegeven tot einde van Dit Seizoen.
    Hoe kan je in GODS NAAM zo onervaren man voor zo onervaren groep spelers zetten.
    Waar gaat dit naar toe met ons mooie NAC BREDA.
    Dit was volgens mij mijn LAATSTE seizoenkaart voor NAC, helaas.
    Maar ik hoop dat ik ongelijk heb en er flink naast zit, maar ik heb zo mijn twijfels.

  • willemF5

    26 december 2016 - 16:29

    Man man, zo uit een jambers-aflevering opgehaald. Heeft eens in de 3e-divisie vier wedstrijden op rij gewonnen. Dit gaat hem worden hoor..

    Aan slapstick geen gebrek bij onze club..

  • Alcoholvrije Sint

    26 december 2016 - 17:33

    Bijzonder verhaal dit. Ik ben benieuwd of het waar is. Het klink niet echt als een serieuze optie, maar ik weet te weinig van `s mans capaciteiten om hierover te kunnen oordelen. Ik ga er maar van uit dat de technische mensen bij NAC dit wel kunnen.

  • Sport-opa

    26 december 2016 - 17:36

    Geweldig laat maar komen Stijn dan kan je die watjes wat karakter bij brengen welkom in Breda.

  • hondstrouw

    26 december 2016 - 17:42

    Promotie op een haar na missen??
    Past dus perfect bij NAC?!…

  • petros

    26 december 2016 - 17:43

    Als voetballer vond ik V

  • petros

    26 december 2016 - 17:45

    als voetballer vond ik hem stevig en was het een goeie voor NAC geweest, maar dat wil nog niet zeggen dat je een goede trainer bent….centenkwestie, anders hadden we wel een meer klinkende naam gehoord…maar het bericht is nog niet bevestigd

  • Jean-claude

    26 december 2016 - 17:48

    Is al jaren geen indiaan meer en zal zijn hele leven bekend staan om de hoeveelheid kaarten die hij tijdens zijn carrière pakte. Dit lijkt me wel iemand die bloed aan de palen begrijpt. Die kangoeroe van benedenonder waar iedereen op hoopt komt toch niet en die andere namen lijken me allemaal saaineuzen die de druk niet gaan aankunnen.

  • Mieshoop

    26 december 2016 - 17:58

    Uitstekende keuze

  • Hugh Hefner

    26 december 2016 - 18:13

    A.S. > Ik deel je mening. Ik hoop niet dat ze alleen een video met `s mans activiteiten bekeken hebben.
    Ongetwijfeld gaat hij dan feller te keer dan onze begrafenisondernemer Dijkhuizen. Maar of hij daarmee ook een betere trainer is? 😕

  • toontje1

    26 december 2016 - 18:55

    "Stijn vreven trainer bij nac" !!!
    Zal toch nie die man heeft alleen nog maar eerste en derde klas elftallen getraind.
    Waar gaat het heen met nac breda

  • Mieshoop

    26 december 2016 - 19:01

    Vreven is een van de grootste trainerstalenten van Bels. Heeft een logische opbouw in zijn carrière en komt uitstekend over. Bekijk maar eens wat interviews van hem. Hij lijkt niet meer op die idiote rechtsback van weleer, maar is een moderne peoples manager met hooliganverleden.

    Dit kan erg leuk worden komende periode

  • Al Pacino

    26 december 2016 - 19:45

    STIJN VREVEN: ERVARING EN SUCCESSEN?? 0,0.

    ZIJN SUSKE EN WISKE NOG VRIJ? EN LUCKY LUKE?

    JONGENS, JONGENS, WAAR MOET DIT EINDIGEN?? IK WAS NOG AL TEVREDEN TOEN IK DE NAAM VAN GRAHAM ARNOLDS IN DE PERS ZAG VERSCHIJNEN. MAAR NU, HOU MAAR OP, SCHEI MAAR UIT! :r

  • Tuur

    26 december 2016 - 20:53

    Als NAC een dusdanig risico neemt is dat dus ook voor rekening van Smulders en Peek. . Dit NAC moet een ervaren trainer halen. Want het risico lijkt mij simpelweg te groot en onverantwoord -los van de persoon- om iemand te halen die geen ruime ervaring heeft.

    Ik laat me graag verrassen maar hoop voor betrokkenen dat ze verdomd goed weten wat ze doen, want dit kost ze de kop anders. Het is weer het roer omgooien ipv bijsturen. En NOAD? Het zegt me geen reet. Een trainer moet spelers beter maken. Inzet is het probleem niet bij deze groep.

  • GB

    26 december 2016 - 21:21

    Idd een verassing maar ook een beetje naïef van velen en wel omdat:

    A: We geen geld hebben voor een trainer van naam
    B: We geen geld hebben voor een trainer van naam
    C: trainers van naam iets voorzichtiger zijn met dit wespennest
    D: We geen geld hebben voor een trainer van naam

    En wie denkt dat Graham Arnold een serieuze optie is heeft `t echt jeetje begrepen. Die gaat van de top van Australië echt niet naar Nac, zou financieel dik dik dik moet inleveren om nog maar te zwijgen van sportief………

    Roeien met riemen die ons nu ter beschikking staan, en dat zijn geen nieuwe……………

  • 10diego

    26 december 2016 - 22:08

    Geloof er geen reet van. Dorpsgek!

  • Hugh Hefner

    26 december 2016 - 22:14

    Eerlijk gezegd, denk ik dat er niets mis is met de instelling van Stijn Vreven. Als ie net zo coacht als dat ie voetbalde, dan denk ik dat het toch wel een goede trainer zou kunnen worden.
    Maar je neemt wel een bepaald risico met zo`n man. Dat moet toch van tevoren goed ingecalculeerd zijn. Het is ongeveer hetzelfde als destijds met Cees Lok. Talentvol, heeft echt verstand van zaken, alleen kon hij op dat specifieke moment niet de juiste toon raken bij de spelersgroep, waardoor Karelse het seizoen moest redden.
    Als je Vreven als trainer aanstelt, dan beschouw je het seizoen als verloren. Vreven is een onervaren trainer, die absoluut niet de drive heeft om van dit elftal een goed geoliede doelpuntenmachine te maken. Misschien dat dat wel lukt na een maand of, pak weg, negen (ja, ja, ik kies dat getal niet zo maar 😛 ), maar dan zitten we al weer in de eerste weken van het seizoen 2017-2018.
    Vreven zal er ook in moeten groeien, net als Dijkhuizen anderhalf jaar geleden. Omdat hij een verdediger is, geef ik hem graag het voordeel van de twijfel, maar ik vraag me wel af of dit de juiste man is voor een jong en onervaren elftal als de huidige selectie van NAC.
    En nogmaals: ik geloof nooit dat er trainers zijn die NAC niet als werkgever willen hebben. De namen die ik onder een eerder item heb genoemd zijn stuk voor stuk capabeler dan ene Stijn Vreven. Dat ze wellicht iets duurder zijn dan Vreven, daar kan ik wel bij inkomen. Maar als je geld bij sponsoren los krijgt om Dijkhuizen de laan uit te sturen, dan moet het ook lukken om een Lammers of een Langeler binnen te halen.
    Als je echt concrete stappen wilt maken om te promoveren naar de eredivisie, dan zul je toch minimaal op die categorie trainers moeten rekenen. Met Vreven is het niet meer dan een gok. Dat kan goed uitpakken, maar even zo goed kan het vreselijk verkeerd gaan.
    Ik wens het bestuur en de technisch directeur in deze tijd veel sterkte en wijsheid toe. Dat zullen ze nodig hebben.

  • Mieshoop

    26 december 2016 - 22:25

    Vreven een risico? Werd afgelopen jaar genoemd als kandidaat voor Europa League deelnemers. Toch een stapje of anderhalf hoger dan waar wij nu bivakkeren.

    De beste man heeft een plan uitgestippeld, lijkt niet meer op de idiote rechtsback van weleer en staat in Belgie bovenaan in de lijst van beloftevolle trainers.

    Mijn eerste reactie was ook negatief, maar na de nodige research denk ik dat Vreven best wel eens heel goed bij dit NAC zou kunnen passen.

  • jordyvantreijen

    27 december 2016 - 01:36

    @ toontje1
    Je snapt dat de Eerste Klasse in België gewoon het hoogste niveau is, mag ik aannemen?! Ik vermoed dat je dat niet hebt begrepen, dus stip het bij deze even aan. Dat is alvast een hoger niveau dan waar ons NAC momenteel bivakkeert… Laat dat even heel duidelijk zijn.

    Ik had deze naam niet aan zien komen, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het zie zetten. Hij heeft een goede reputatie opgebouwd bij onze Zuiderburen en als hij zijn mentaliteit weet over te brengen op de spelersgroep kan hij er daadwerkelijk iets moois van maken!

    Ik krijg een positief gevoel bij de naam Stijn Vreven (was stiekem ook wel fan van zijn manier van spelen, dus kijk wat dat betreft misschien door een roze bril).

    We wachten het rustig af…

  • YellowBlackFeatr

    27 december 2016 - 04:35

    Ik hoop dat dit een grap is? Ik dacht dat we naar een serieuze trainer op zoek waren? Wat een grap zeg…KUT smullie….WANBELEID….met zijn dikke ongeschoren kop…..Zoals ik al zei….Is toch een grap? Vreven de nieuwe trainer? Hopelijk is het onzin……Ach….Wat maakt mij het ook meer uit….Als het zo moet….Kijk ik over een jaar of 10/10 trainers nog wel eens verder….

  • portugeese naccer

    27 december 2016 - 09:47

    Even. Kluk-kluk? Dat moet een grap zijn. Pipo! Koeien!

  • Al Pacino

    27 december 2016 - 10:22

    Ik begrijp dat Smulders EN Peek hun oog op deze trainer zouden hebben laten vallen. In Smulders (waarom loopt hij er altijd zo ongeschoren bij? Dit werd Jeffrey van As toch altijd verweten??) heb ik inmiddels weinig vertrouwen gezien zijn mislukte spelersdeal met MC, maar in Peek heb ik wel vertrouwen, dus als ook hij deze Vreven zou willen binnen halen, dan ben ik om.
    Misschien dat Smulders er goed aan doet om MC eens te vragen of zij ook een paar werkelijk goede spelers voor ons hebben. Zo ja, laat die spelers dan a.u.b. DIRECT komen.

    Overigens vraag ik mij ook af wat de inbreng van Rob Penders in het huidige NAC eigenlijk is. Hij was altijd een uitstekende verdediger en zou de verdedigende spelers toch met zijn ervaring, erg veel moeten kunnen bijbrengen?!!!!

  • Sjak

    27 december 2016 - 11:00

    Kom op zeg, het lijkt me goed als Peek zich een keer laat nakijken bij een dokter, ik weet niet hoe oud hij is maar een paar testjes zou niet slecht zijn.. en Smullie, man o man… de klucht blijft maar voortduren.
    Deze club is in rap tempo zich helemaal helemaal kapot aan te maken.
    Wij supporters zijn vaak laconiek, maar deze patjepeejers denken dat het nog allemaal echt is ook. Hoe kom je erbij, Stijn Vreven man….
    En dan nog afgeven op W2 enzo… Nou ik zou blij zijn met een technisch beleid wat daar nu gevoerd word.
    Wat het ergste is de volgende topwedstrijd tegen Achilles thuis gaat al die supporterkes zich weer gedragen alsof we bovenin meedoen in de ere…
    Flikker toch op, niet alleen slechte financiële middelen maar ook een enorme debiliteit bij alles wat met NAC te maken heeft is verantwoordelijk voor waar we nu staan. Kijk maar naar bovenstaande reacties, alles wordt geslikt hier, een gemiddelde tent van lichte zeden is er niks bij.
    Ach NAC is net zoiets als de loterij winnen. Het is telkens hopen maar de kans dat je wat wint is verekkens klein.

  • Tuur

    27 december 2016 - 11:11

    @ mieshoop

    Natuurlijk is dit een risico. Het is zoals jij aangeeft een talent misschien, maar gee garantie (al heb je die nooit). Maar Vreven wordt de Simione van de lage landen of de dorpsgek die alleen NOAD kent. Ik hoophet eerste maar wordt het het tweede dan worden Peek enSmulders daar (terecht) keihard op afgerekend. Het is een "alles of niets" naam. Mijn zegen hebben ze, maar was het mijn bedrijf geweest……

  • Anoniem

    27 december 2016 - 11:41

    Ik neigde eerst naar Tuur`s reactie maar vond Mieshoop ook aardig overtuigend: als die man aantoonbaar, en dat zal met Europaleague interesse best, gegroeid is, mogen we niet blijven hangen in clichébeelden van vroeger.

    Toch had ik liever een ervarener iemand gehad. Aan de andere kant heeft NAC inmiddels niet al te veel meer te willen, gok ik.

    Vreven is minder kansloos dan ik in 1e instantie dacht. Hopelijk slaat het aan.

  • hondstrouw

    27 december 2016 - 12:38

    @Sjak
    En je inhoudelijke argumenten tegen Vreven zijn???

    Vreven de trainer kan heel anders zijn dan Vreven als speler was. Wat zijn de bezwaren tegen Vreven de trainer?
    Maar het is wel wat Tuur zegt: een alles of niets gok. Als dit niet werkt en we zakken verder af, dan is dat exit voor Smulders en Peek.

  • Sjak

    27 december 2016 - 13:39

    @hondstrouw

    Zou hopen dat hij er wat van kan maken, maar gezien zijn CV is dit de zoveelste tussenpaus. Ik zou dit half jaar afmaken met trainers uit de club. Een goede analyse maken wat nodig is voor volgend jaar, een stevige evaluatie met City en afhankelijk daarvan kijken wat voor poppetjes op de verschillende ondersteunende functies moeten komen. Kiezen voor Vreven is kiezen voor opportunisme en demagogie.Technisch en tactisch zullen we het moeten doen met de kennis op 2e klasse niveau België.
    Iedereen is flink het padje kwijt bij NAC, ga eerst eens werken en een goede basis.

  • 10diego

    27 december 2016 - 14:52

    Het enige dat bekend is, is dat iemand heeft geinformeerd bij zijn zaakwaarnemer en dat hij zo slim is geweest om dat in de pers te roepen. Geen al te slimme actie en precies zoals we hem als speler kennen. Lijkt mij niet de juiste man en
    Inderdaad een gok die Peek en Smulders zich niet kunnen veroorloven.

  • 10diego

    27 december 2016 - 14:53

    Het enige dat bekend is, is dat iemand heeft geinformeerd bij zijn zaakwaarnemer en dat hij zo slim is geweest om dat in de pers te roepen. Geen al te slimme actie en precies zoals we hem als speler kennen. Lijkt mij niet de juiste man en
    Inderdaad een gok die Peek en Smulders zich niet kunnen veroorloven.

  • pannelap

    27 december 2016 - 15:23

    Kansloos. Echt kansloos…..

    Begin sterk te geloven dat Smulders nog op de payrol staat van Eindhoven en op missie is om concurrenten van binnenuit te vernietigen. Kansloze kerel.

  • naceric

    27 december 2016 - 15:30

    Meer vertrouwen in dan een Australiër die geen fatsoenlijk Nederlands kan Spreken. Te lang uit Europa is en daardoor het |Europese) Nederlandse voetbal niet goed kent. het was een goede speler maar het Nederlandse voetbal is echt anders dan in Down Under

    Van mij mag ie komen de Vreven een prima keuze

  • Helter

    27 december 2016 - 15:41

    @mieshoop
    Wat nou kanshebber europaleague club. Daarom zit hij nog thuis zeker?

  • jasien

    27 december 2016 - 15:53

    moet niet gekker worden een trainer vriendje van smolders uit de hoek van roda jc
    we zijn allen maar gebaat met een trainer die iets bewezen heeft maar dat heeft deze goede man niet gedaan
    had dan Hellemons maar genomen

  • 10diego

    27 december 2016 - 17:23

    Je bedoelt de Hellemons die Seuntjes en Adje op de bank zette en zijn selectie aanstuurde zoals hij het productiepersoneel van meubelfabriek Nijpels aanstuurde?

  • Anoniem

    28 december 2016 - 11:33

    Net wat reacties op BSR zitten lezen van Belze NAC supporters. Dat Vreven nog helemaal niets als trainer gepresteerd zou hebben lijkt wat te kort door de bocht. Hij heeft op het Belze hoogste niveau getraind en dat de club die hem ontsloeg op dat ontslag terug wilde komen is hoogst opmerkelijk.

    Liefst had ik evenwel een gepokt & gemazelde trainer gehad want laten we wel wezen: Dijkhuizen deed het bij Excelsior ook prima. Vrevens cv oogt in de werkervaringssfeer een tikkie mager. Maar zoals ik al zei: de tijd dat NAC veeleisend kon zijn is misschien wel voorbij, voorlopig althans.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny64thumb
wanny99thump
wanny100thump
wanny115thump
wanny92thump
wanny49thumb
wanny128thump
wanny129thump
wanny71thump
wanny52thumb
wanny80thump
wanny50thumb
wanny113thump
wanny77thump
wanny47thumb
wanny39thumb
wanny127thump
wanny110thump
wanny104thump
wanny119thump
wanny55thumb
wanny56thumb
wanny124thump
wanny111thump
wanny107thump
wanny58thumb
wanny44thumb
wanny46thumb
wanny90thump
wanny91thump
wanny109thump
wanny126thump
wanny123thump
wanny77.2thump
wanny65thumb
wanny42thumb
wanny118thump
wanny59thumb
wanny125thump
wanny88thump
wanny101thump
wanny106thump
wanny121thump
wanny57thumb
wanny48thumb
wanny120thump
wanny108thump
wanny116thump
wanny87thump
wanny45thumb
wanny43thumb
wanny96thump
wanny41thumb
wanny62thumb
wanny95thump
wanny98thump
wanny94thump
wanny114thump
wanny112thump
wanny103thump
wanny130thump
wanny122thump
wanny61thumb
wanny97thump
wanny93thump
wanny54thumb
wanny53thumb
wanny85thump
wanny105thump
wanny102thump
wanny60thumb
wanny117thump
wanny63thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Stilbo tours (2010)
Giessen NAC (2003)
D'r hed een duif... (2013)
30 bier (2002)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Fear spandoek (2016)
Stiltegebied (2005)
Start Red NAC (2011)
Heerenveen uit (2015)
B-Side (2016)
Te voet naar RBC (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Anticombi VVV (2007)
Zwemcombi Volendam (2016)
Eerste BSR-Redactievergadering
Raise your flag (2021)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Dubbeldekker (2011)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Bus uitzwaaien (2014)
willem2doekske 2004
Oude NAC Museum (2002)
apresski flyer (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Postperron (2001)
Avondje NAC (2014)
Carnaval Bea (2005)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Hamburg (2008)
Vitesse uit (2004)
Making of Megadoek (2012)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Loting Newcsatle (2003)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC Volendam (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Trossen los bootcombi (2013)
Troyes (2002)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Stadionkwartier (2009)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Uitvaart JP (2005)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Liever dan de eerste (2004)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Maxime (2015)
stickercultuur-(2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Uitgeteld (2007)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
NAC logo op stadion (2013)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Nieuwe grasmat (2013)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
TitaNAC (2013)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
megavlag locos 2013
No pyro no party (2008)
De vaste opstelling (2016)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
NAC muts (2015)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Jong geleerd (2017)
UWD Black (2004)
Gepromoveerd (2017)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Another day at the office (2013)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Rat van elf trommels (2008)
MVV - NAC (2015)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC Donar (2001)
Utrecht bus uit (2004)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Stop het wanbeleid (2002)
troyesnac (2002)
Hel van Enschede (2004)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC Twente lichtuitval (2001)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Volendamse Dijk (2019)
Afscheid van As (2002)
Rookpotten Demodag (2005)
UWD yellow (2007)
Videohoes (2003)
NAC de Graafschap (1994)
Sticker gezopen (2017)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Forummeeting (2004)
Groningen - NAC (1994)
Los Muchachos del Breda (2006)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Forumavond Sanering (2002)
Cambuur uit (2014)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Liever dan (2004)
Strawberry (2003)
Annie terug (2004)
NAC - W2 tent (2001)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Hein (2011)
Pannen vol Paella
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Slierten slierten slierten (2010)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Tokoli spandoek (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Stad zonder karakter (2001)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Volle Bea (2003)
Forummeeting in de Pint (2004)
Doekenfeest (2014)
Groningen - NAC (2014)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Bingo Bier (2010)
Ferry (2002)
De Koel (2016)
Viaductversiering (2003)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Geef ons onze club terug (2002)
Vierwielercombi (2008)
Bouw stadion fundering (1995)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Darttoernooi 2004
NAC gered (2002)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Forumavond Technisch (2003)
Hooligans in Groningen (2006)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
NAC PSV (2001)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Eerste training seizoen (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC RBC vol stadion (2003)
Eupen - NAC (2015)
Omwisselen Graafschap (2011)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Utrecht uit (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Red NAC paaseitjes (2011)
NAC - Vitesse (2001)
Schilderij (2017)
Graffiti (2013)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC AZ 2001
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Toiletten bij Telstar (2007)
Open dag (2014)
Bouw Stadion (1994)
Zes bier graag (2016)
Al together now streaker (2002)
Achilles uit (2016)
UWD Flyer (2005)
Terugkomst Pierre (2005)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Feyenoord-NAC 2001
Eindhoven uitvak (2016)
All together now (2002)
A-jeugd wint de beker (2011)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Newcastle NAC (2003)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Fuik Oss 1999
Op bezoek bij Ross County (2017)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Museumavond (2012)
Altijd naar NAC (2019)
Fortuna - NAC (2001)
NAC-Ajax 2001
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Ferry-Fiona
Paulitoernooi (2007)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Huldiging (2017)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
In de hekken bij VVV (2017)
Vieze rockers (2001)
NACPraat Radio (2021)
Willem II uit (2004)
St Pauli toernooi (2014)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC Ajax (2004)
NAC RBC (2005)
Jong NAC - Roda (2007)
Trouwe musketiers (2013)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Bouwtekening stadion (2001)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Maradonny spandoek (2010)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
ACDC in Volendam (2010)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Stickercultuur (2019)
Bouw stadion (1994)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Donar Kebab (2001)
Pilaarplezier (2014)
Para (2001)
Rat van Elf (2017)
Kapan (2009)
Anti Fries UWD (2004)
Promotie (2017)
Emotie na de promotie (2017)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Anti jong teams (2017)
Alkmaarderhout (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Andro Knel Bokaal (2000)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
NEC - NAC op P5 (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC Tattoo lip (2014)
Vlag halfstok (2001)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Spakenburg uit (2014)
Graafschap-NAC (2001)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Training bij Dennenlucht (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Bus uitzwaaien (2017)
De Knyp (2015)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Bulldog spandoek (2004)
Oldtimercombi (2005)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Doortje (2013)
Zundert NAC (2004)
Glapje (2014)
Brabantse nachten (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Zilvermeeuw (2012)
NAC Museum (2002)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Gele rook (2016)
It's for Dominique (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Megavlag (2017)
Newcastle (2003)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by