Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Rust geven, in de flow blijven, alles op de competitie en kuubs zand in de limburgse ogen gestrooid. Prima avond Marinus!

43 comments on “Tactisch meesterplan Marinus slaagt”

  • pannelap

    20 september 2016 - 20:52

    Gezeik geven, in de negatieve stemmingmakkerij blijven, alles op en tegen Dijkhuizen, en kilo`s stront mieteren bij elke poep en scheet die dwars zit. Prima avond Ratdaxie!

  • De Generaal

    20 september 2016 - 20:52

    Dit was nu een HELE ECHTE WANPRESTATIE.
    Trainers en spelers: schaam je kapot.
    Hoe durf je dit je publiek aan te doen?
    Moe van `t dansen in Waalwijk?
    En Marinus: SPAREN IS UIT DE TIJD; LEVERT NIETS OP

  • GB

    20 september 2016 - 20:56

    Ben normaal niet te negatief maar dit was kansloos:

    – spelopvatting kansloos
    – instelling leek kansloos
    – passing kansloos
    – niet voor de man kunnen komen is kansloos
    – niet vrijlopen is kansloos
    – geen mandekking kansloos

    Kan er echt niet meer van maken hoe graag ik ook wil

  • FC Goed Bezig

    20 september 2016 - 20:57

    Een collectieve wanprestatie trainers en spelers ga je kapot schamen. Dankzij noppert slechts 0-2 op de broek. Het leek helemaal nergens op. @pannelap: jij hebt staan klappen zeker?

  • Sport-opa

    20 september 2016 - 20:57

    Nou nou wat ik vanavond gezien heb slaat alles wat een kranten elftal er waren er een paar bij die hadden de schoenen verkeerd aan dat kon niet anders. Die achterhoede kan nog nie mee in de 4 klasse . Geen passie en beleving die spit fap en nog iets niet gezien van Beek mister schaar kan nog geen lantaarnpaal voorbij gaan. Opruimen die gasten terug naar Engeland oh ja en naar België goed gezocht TD Smulders. Ik heb wel voor het eerst een boze trainer gezien . Keeper Noppert een voldoende anders had het 0. – 5 geworden. Goed systeem lekker tacties nagedacht . Maar ja as vrijdag weer een makkie . Pannenkoeken

  • Moppernac

    20 september 2016 - 21:06

    Goed gedaan Marinus, de spelers rust geven. Maar dit was wel erg veel rust.
    Die beker is ook echt niet belangrijk en hoop echt dat ze zichzelf gespaard hebben voor vrijdag.
    Want 5x oprij thuis niet winnen kan echt niet in de Jupiler league.
    Noppert prima gekeept de rest rust gehad voor vrijdag.

    Maar heren Smulders en Dijkhuizen dit was wel het beeld voor het seizoen 2017/2018 als NAC NIET PROMOVEERD.
    Dan ziet het stadion er zo uit als vandaag.
    BIJNA LEEG STADION BIJ ELKE THUISWEDSTRIJD!!!!!!!
    Zover gaat het wel komen als ze in Breda zo slecht blijven voetballen.
    Je hoeft niet altijd thuis te winnen, maar er moet wel strijd geleverd worden.

    Op naar vrijdag en snel deze onbelangrijke wedstrijd vergeten.
    Hup NAC VRIJDAG 6PUNTEN WEDSTRIJD.
    De supporters betalen een seizoenkaart voor strijd en niet voor RUST voetbal.

  • kho

    20 september 2016 - 21:06

    Noppert keepte goed.
    Verder :
    Verdedigend zwak, fysiek zwak ( bijna elk duel werd verloren ), aanvallend machteloos, geen kans gecreeerd en als het dan voetballend niet lukt kan N.A.C. ook niet op mentaliteit ( noad ) winnen.

    De wijzigingen waren geen verbeteringen. Had het idee dat ze deze wedstrijd niet serieus namen, heb geen enkel moment gemerkt dat N.A.C deze wedstrijd wilde winnen.
    Jammer, want VVV is geen wonderteam.

    Kortom : kansloze nederlaag en een waardeloze wedstrijd.

  • toontje1

    20 september 2016 - 21:14

    Missie geslaagd!!!!!!! Vooropgezet plan.
    alles op de competitie op naar de eerste periode

  • theos

    20 september 2016 - 21:16

    Mag ik er op wijzen dat NAC een team in opbouw is ?

  • Tuur

    20 september 2016 - 21:19

    Krijg je met weer zon thuisloting. Aantal jaar geleden al afgesproken dat we dat nooit meer zouden doen.

  • BOZ

    20 september 2016 - 21:23

    Gelukkig stond ik in de file

  • wessel

    20 september 2016 - 21:29

    Idd een team in opbouw.

    Die moet je zoveel mogelijk in tact laten om spelers op mekaar ingespeeld te laten raken.
    Zeker als je in een positieve flow kan komen zoals afgelopen vrijdag ingezet.

    En dan ga je dus NIET vier/vijf spelers wisselen,rust geven of wat dan ook!!!

    HEEL slecht marinus.
    Dat kan je vrijdag ook nogal eens opbreken.
    En dan ga je met je " alles op de competitie".

    Het enige pluspunt aan deze avond is dat je nu voldoende reden hebt om een aantal spelers nooit meer op te stellen.
    Granny Verbeek voorop.
    Jawel Granny ; als je speelt als een oud wijf, doe je je naam eer aan….

  • Anoniem

    20 september 2016 - 21:36

    @theos

    Dan had je vanavond een goed vervolg moeten geven aan RKC uit.
    Als na iedere hoopvolle overwinning de hoop weer keihard de grond in geboord moet worden door een wanprestatie (zoals ook MVV na JUT en ACH) dan gaat het lastig worden. Ook om als supporter de moed erin te blijven houden, want dat lukt mij momenteel voor geen meter.

    Ik ben op vakantie dus moest het met o.a. social media doen maar ik lees op d`n Twittert enkel over Nopperts reddingen. Dat zegt mij genoeg. Er werd ook niet gestreden en dan houdt het wat mij betreft wel op.

    Dus, resumerend vanavond: mede dankzij het tijdstip heb je jezelf met lege tribunes kunnen presenteren aan Fox-kijkend Nederland en de kijkers strontvoetbal voorgeschoteld. Lekker uithangbord voor de club.

    1 voordeel: het duurt op deze manier niet lang meer voordat Fox niet langer geïnteresseerd is in het live uitzenden van NAC, dus van hun uit ongetwijfeld 0 protest als we weer op zaterdag gaan voetballen.

    Nog 1 voordeel: degenen die de focus op de competitie willen hebben hun zin. Stel je voor dat je nog gewoon 4-5 wedstrijden in de beker had moeten spelen, het leed in de vorm van afleiding was voor de competitie vast niet te overzien geweest… 🙁
    Wetende dat NAC vól voor de competitie gaat zal na vanavond De Graafschap ongetwijfeld met knikkende knieën naar Breda afreizen vrijdag.

    En owja, 1 tip: als de beker je zo opzichtig blijkbaar geen reet interesseert, toon dan als club ballen, wees kerels, en schrijf je voortaan gewoon niet in.

  • Windy City Rat

    20 september 2016 - 21:55

    WTF… Hoe ongelooflijk slecht. Goed dat we vanavond thuis hebben geoefend hebben tegen titelkandidaat vvv. We weten in ieder geval hoe het NIET moet. Dijkhuizen, over een maandje of 7 moeten we er staan. Alles op de NACompetitie. Hup NAC !

  • tis voor nac

    20 september 2016 - 21:55

    Tijdens de op = op opruimings-actie van afgelopen zomer is er toch nog een winkeldochter onopgemerkt achter gebleven.

    Kan iemand svp per direct die Verbeek zijn contract verscheuren?

    Dank U !!!

  • rade

    20 september 2016 - 22:06

    Ik kan me hier eerlijk gezegd totaal niet druk over maken. In de beker zitten een stuk of 20 ploegen met meer kwaliteit, dus winnen ga je m toch niet. Waarom dan energie verspillen??

    En wie ben ik om kritiek te leveren op welke speler dan ook terwijl ik zelf geen enkele moeite gedaan heb om n kaartje te kopen en de wedstrijd op FOX zelfs niet afgekeken heb?

    Op naar vrijdag en die beker komt wel weer in beeld wanneer we (ooit?) weer een stabiele middenmoter zijn in de eredivisie…

  • Sjak

    20 september 2016 - 22:15

    Zo´n zeper kan je gewoon verwachten. Je moet er wel van leren…
    We gaan vrijdag zien of het eenmalig was..

    hup

  • Hoog Hart Lied Bier!

    20 september 2016 - 22:26

    Nou , la`k `t zo zeggen….. Dit seizoen vrij weinig oefenwedstrijden gezien , na vandaag toch nog eentje…

    Blijven veel mensen die de beker wel belangrijk vinden , kan me gestolen worden (Theo Maasen is er nogal goed in 😉 )

    Zo zal Marinus ook gedacht hebben wellicht en als er ooit gesteld kan worden dat je jezelf helemaal op de competitie moet richten om zo spoedig als kan te promoveren dan is het nu wel , máár dat vind ik….

  • Van Biggesnuite

    20 september 2016 - 22:41

    Ach het zal wel. Dat dacht de trainer, dachten de spelers én het grootste deel van het publiek. Zo dacht en denk ik eigenlijk ook. Had leuk geweest als ze wonnen, maar elke vervolgwedstrijd in de beker komt ongelegen dit seizoen.

    Vrijdag, dan is het weer belangrijk.

  • W

    20 september 2016 - 23:26

    Wat een ongelooflijke kletspraat! Ja joh, geef spelers rust. Dan denken ze echt dat ze een status aparte hebben. Niet te geloven dat je als trainer niet gewoon je sterkste elftal de wei in stuurt. En dan maakt het geen ruk uit of je om 1830 uur op dinsdag speelt of om 1015 uur zaterdagochtend. Zo wordt het toch nondeju nooit wat! Ja joh, we gaan ons nu al richten op de nacompetitie. Spelen dit seizoen gewoon voor spek en bonen mee, en gokken we erop dat we me mogen doen aan de loterij! Das dus een gok op een gok….
    Doodziek wordt je ervan. Of we die beker nou kunnen winnen of niet is niet van belang. De mentaliteit om iedere wedstrijd ten koste van alles te willen winnen. Daar gaat het om!

    Hup NAC!

  • W

    20 september 2016 - 23:36

    Ps. Als speler ben je toch GVD laaiend wanneer je niet mag meedoen! Toen mijn knieën het nog naar behoren deden, wilde ik alles spelen. En dan heb je het over het aller aller laagste nivo. Niet te geloven dit. Het is een BVO. Betaald voetbal organisatie.
    En dan mag je niet negatief zijn. Sodemieter alsjeblieft op! Pappen en nathouden, dat is het.

  • Bertus Baklip

    20 september 2016 - 23:41

    Marinus snapt niet dat je met een gemiddelde lengte van 2 Lego poppetjes, het gemiddelde gewicht van 3 veren en de gemiddelde instelling van onder het vriespunt niet gaat winnen van een fysiek, en daardoor mentaal al 1-0 voorstaand, team .
    Lekker veel geleerd van de pot tegen MVV trainer!

  • Mieshoop

    20 september 2016 - 23:55

    De kleine Rommens die bij corners Seuntjens moest opvangen. Zolang we dit soort onzin nog niet hebben opgelost is elk resultaat gebaseerd op toeval

  • Keesje Ketting

    21 september 2016 - 05:49

    tsjaaaa volgens smullie64 is het team in ontwikkeling……

  • Peter13

    21 september 2016 - 06:50

    Het vermoeden bestond dat NAC thuis zo slecht presteerde omdat de spelers geïmponeerd zouden zijn door een vol stadion. Dat verhaal is deze wedstrijd in ieder geval de wereld uit geholpen. Een wanprestatie voor een handjevol toeschouwers…

  • Al Pacino

    21 september 2016 - 09:38

    Kort geleden gaf iemand aan: "Al Pacino, de eeuwige optimist." Nou, misschien dat dit, wat NAC betreft, inderdaad het geval is. Maar wat ik dinsdagavond heb gezien, slaat werkelijk alles.

    Wat een enorme KUT-avond. Vooraf wordt je geconfronteerd met een aanvangstijdstip van 18:30 uur en is er bij aanvang van de wedstrijd sprake van een ongekende slechte bezetting. Waar zijn al die trouwe fans? De fans die constant hebben geschreeuwd om een thuiswedstrijd in de beker???
    Vervolgens komt er een bezetting het veld op van vele reservespelers. Dijkhuizen zo ga je niet met je trouwe supporters om! Ik voel mij in ieder geval goed belazerd!
    Daarna krijgen wij een wedstrijd voorgeschoteld die niet om aan te zien was. De achterhoede was wel HEEL erg zwak, uitgezonderd Sporkslede, die als enige een voldoende haalde. Op het middenveld wil ik trouwens ook iemand noemen, namelijk Rommens. Hij werkte zeer hard, maar had totaal geen steun. En dan de voorhoede daar wil ik ook éen speler bij name noemen: Verbeek.Wat een wanhoop was dit en dat niet voor de eerste keer. Hij heeft werkelijk niet één goede actie gemaakt. Niets! Waarom is van deze speler, voorafgaand aan deze competitie, geen afscheid genomen?? Nooit meer opstellen s.v.p.

    Het is te hopen dat het vrijdag beter zal gaan. Met de juiste opstelling moet dit lukken. Voor het huidige centrale duo moet toch een alternatief te vinden zijn?!! Marinus doe iets verstandigs.

  • donvangeene

    21 september 2016 - 10:14

    Wat een afgang, dit was met stip de slechtste wedstrijd die nac dit seizoen op de mat heeft gelegd: ze waren kleurenblind (geel past de bal toch naar geel ??? en niet naar wit/blauw), er was maar 1 team met noad en dat was niet het geel/zwarte, de keeper uit limland had een rustdag (nog nooit meegemaakt bij nac: geen enkel schot op doel), vrije trappen en corners vlogen ver over alles en iedereen heen (ins blaue hinein), de tikkies-terug waren ontelbaar, het middenpad richting noppert was vrij, nac miste strijd en passie.
    Ongewild werd ik deelgenoot aan een spelletije mens-erger-je-niet (da`s lang geleden), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar risk.
    Hopelijk was dit eens, maar NOOIT WEER.
    De enige voldoendes werden behaald door sporkslede, noppert en rommens.

  • petjoke

    21 september 2016 - 10:41

    Heb de graafschap tegen heerenveen gezien……. het wordt nog een flinke dobber voor Nac. Graafschap deed goed mee tot de verlenging. Ik hou men hart vast vrijdag(p.s. laat Noppert voorlopig maar staan Marinus heeft je gisteren voor een grotere afgang bespaard)

  • NAC0168

    21 september 2016 - 11:10

    Waarom is die jongen er niet bij? Kenny die is weg, die is weg, kenny die is we-heg!:`(

  • Swiffer

    21 september 2016 - 11:11

    Ik vind het prima als je besluit de beker te laten lopen en vol voor de competitie te gaan. Maar hou je trouwe achterban niet voor de gek om geld te vragen voor de toegang. Ik kan gratis naar binnen en baal alleen dat ik mijn eigen training heb afgezegd en eerder van mijn werk moest haasten. Maar je zal hiet toch geld voor hebben betaald!! Ook een lekkere basis om de marketing voor de wedstrijd van as vrijdag. Goed denkwerk marketing/management team, NOT!

    Sportief gezien verwacht ik vrijdag heel erg veel! De afgelopen 4 thuiswedstrijden is nauwelijks een kans gecreeerd laat staan een normaal veld doelpunt gemaakt! Dit in combinatie met een verschrikkelijke offday (dan gaat er ook niet meer lukken) Lijken me voldoende motivatie om vanaf minuut een te stormen en de zoden uit het veld te ploegen as vrijdag!

    Hup NAC!

  • Moppernac

    21 september 2016 - 11:46

    Nu loopt iedereen te zeiken, zelfs diegene die altijd positief zijn hier OP DE RAT.
    En vrijdag als ze winnen is iedereen weer van hot naar her, en die is goed en die speler is goed en de trainer is goed.
    Hou toch op.
    Nu zeik ik een keer niet( het was maar een beker wedstrijd) ,maar ik zeik nooit,ik vertel gewoon altijd zoals het is. Zit de rest te zeiken.
    Ben blij dat je uit de beker bent, alleen ze hadden wel strijd mogen geven.
    Dat is het minste wat ze hadden kunnen doen.
    Op naar vrijdag, dan is het weer voor het echt.
    Ik ben dan wel altijd negatief maar ik blijf er tot het eind nog steeds
    In geloven OP PROMOTIE.
    Hup NAC

  • Hertog076

    21 september 2016 - 12:23

    Gelukkig uit die nutteloze beker ! Kut tijden op kut dagen met halfvolle tribunes. Alles op promotie richten. Niet meer niet minder !

    Hop naar vrijdag !

  • monkey

    21 september 2016 - 12:24

    Ik zei het gisteren al: Noppert mag de rotzooi opruimen met van diermen en verschueren voor zich. En dat heeft ie gedaan had wel 0-5 kunnen zijn.
    Noppert Sporkslede Korte Allouchi Rommen. De rest was bagger.
    Wanneer krijgen wij betaald om te komen kijken?

  • Al Pacino

    21 september 2016 - 14:08

    @Moppernac, jij doet er wel ontzettend veel voor om op te vallen. Nu valt er veel te `zeiken` en nu doe jij dat niet. Maar het gaat je niet goed af, want een zeikerd blijft een zeikerd al zou hij bijv. Moppert de beste keeper van Nederland vinden.

    Goed jij bent weer opgevallen, maar voor mij blijf jij een SUPER-zeikerd.

  • Coco1912

    21 september 2016 - 19:51

    Ik hoorde de verslaggever zeggen dat Dijkhuizen woedend was. Helaas gaven de beelden een totaal andere kijk erop. Zijn gezicht stond zoals altijd…zonder enige emotie.

  • Moppernac

    21 september 2016 - 20:02

    Al pacino@

    Liever een SUPER ZEIKERT dan een meeloper zoals jij hahaha.

  • Charpie

    21 september 2016 - 20:43

    @ Coco,

    Ik heb net nog het interview bekeken; reken maar dat hij woedend was! Maar het blijft een nette vent die zich gelukkig niet laat verleiden tot ordinair gescheld en openlijk afzeiken van zijn spelersgroep.
    Misschien ben jij wel niet zo gevoelig voor lichaamstaal…

  • Charpie

    21 september 2016 - 20:56

    @ Moppernac;

    Er bestaan mensen die niet gelukkig zijn als ze geen opvallende, afwijkende mening hebben; het dondert niet of die mening is gestoeld op wat loze, oppervlakkige en populistische kreten en volledig voorbijgaat aan feiten, ratio en doordachte overwegingen.
    Een `eigen` mening met een bite is alles wat telt en het geeft de bezitter ervan het genot van een stijf piemeltje.

    Wat dat betreft zijn er opvallende gelijkenissen met Geert Wilders en het zou me niet verbazen als dat als een compliment wordt opgevat.

  • Peter13

    22 september 2016 - 06:32

    Kom op, mensen… Een forum bestaat dankzij het feit dat mensen er niet allemaal dezelfde mening op na houden. Het zou hier een saaie toestand zijn als iedereen het met elkaar eens was.

    Van wie was dit ook al weer? Joop Visser?

    Hier wordt niemand uitgesloten
    Voor het hebben van een mening
    Ook als is die uitgesproken klote

  • Peter13

    22 september 2016 - 06:34

    Niet "ook als" maar "ook al"…

  • donvangeene

    22 september 2016 - 09:01

    wijze woorden @Peter13. En zo hoort het

  • Al Pacino

    22 september 2016 - 09:38

    @Moppernac, heel opvallend dat jij een positief ingesteld iemand een “meeloper” vindt. Maar goed, het zij zo.

    Ik heb medelijden met personen, die aangeven NAC-supporter te zijn, maar na iedere wedstrijd weer zeiken. Dat zijn voor mij zeikerDs. Waarom? Omdat zij niet anders kunnen denken dan door hun eigen club te beschadigen. Steeds weer! Positieve kritiek? Akkoord, maar negatieve kritiek van een zich NAC-supporter noemende persoon, is alleen maar goed voor de prullenbak.

  • Windy City Rat

    22 september 2016 - 16:58

    WTF… Hoe ongelooflijk slecht. Goed dat we vanavond thuis hebben geoefend hebben tegen titelkandidaat vvv. We weten in ieder geval hoe het NIET moet. Dijkhuizen, over een maandje of 7 moeten we er staan. Alles op de NACompetitie. Hup NAC !

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny93thump
wanny97thump
wanny77thump
wanny46thumb
wanny39thumb
wanny96thump
wanny57thumb
wanny58thumb
wanny128thump
wanny59thumb
wanny80thump
wanny122thump
wanny113thump
wanny121thump
wanny112thump
wanny87thump
wanny127thump
wanny99thump
wanny43thumb
wanny42thumb
wanny45thumb
wanny65thumb
wanny115thump
wanny119thump
wanny90thump
wanny103thump
wanny71thump
wanny126thump
wanny106thump
wanny101thump
wanny61thumb
wanny124thump
wanny56thumb
wanny94thump
wanny105thump
wanny125thump
wanny92thump
wanny117thump
wanny48thumb
wanny114thump
wanny55thumb
wanny85thump
wanny108thump
wanny62thumb
wanny116thump
wanny44thumb
wanny98thump
wanny100thump
wanny64thumb
wanny109thump
wanny95thump
wanny77.2thump
wanny111thump
wanny118thump
wanny120thump
wanny129thump
wanny52thumb
wanny50thumb
wanny47thumb
wanny54thumb
wanny63thumb
wanny123thump
wanny88thump
wanny130thump
wanny104thump
wanny107thump
wanny110thump
wanny49thumb
wanny60thumb
wanny53thumb
wanny91thump
wanny102thump
wanny41thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Rat van elf trommels (2008)
Forummeeting (2004)
Hel van Enschede (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Gepromoveerd (2017)
Bouw Stadion (1994)
NAC gered (2002)
Schilderij (2017)
Donar Kebab (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Zilvermeeuw (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Megavlag (2017)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Gele rook (2016)
Heerenveen uit (2015)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Kielegat Kesjoewals (2016)
St Pauli toernooi (2014)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Kapan (2009)
Nieuw gazonnetje (2008)
Emotie na de promotie (2017)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Cambuur uit (2014)
D'r hed een duif... (2013)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Ferry (2002)
Newcastle NAC (2003)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Stop het wanbeleid (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Pilaarplezier (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Fuik Oss 1999
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Anti Fries UWD (2004)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Trouwe musketiers (2013)
Bingo Bier (2010)
De Knyp (2015)
Another day at the office (2013)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Glapje (2014)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC Tattoo lip (2014)
Huldiging (2017)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
ACDC in Volendam (2010)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
It's for Dominique (2012)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Toiletten bij Telstar (2007)
NACPraat Radio (2021)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Newcastle (2003)
Andro Knel Bokaal (2000)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Stilbo tours (2010)
NAC AZ 2001
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Hein (2011)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Bulldog spandoek (2004)
Stad zonder karakter (2001)
UWD Flyer (2005)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
UWD yellow (2007)
NAC muts (2015)
Liever dan de eerste (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
B-Side (2016)
Bouwtekening stadion (2001)
Altijd naar NAC (2019)
Vieze rockers (2001)
Para (2001)
Oude NAC Museum (2002)
apresski flyer (2012)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Loting Newcsatle (2003)
Doortje (2013)
Ferry-Fiona
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Groningen - NAC (1994)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Pannen vol Paella
Volle Bea (2003)
Troyes (2002)
Brabantse nachten (2004)
Volendamse Dijk (2019)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Forumavond Technisch (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Bouw stadion (1994)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Annie terug (2004)
Stadionkwartier (2009)
Eerste BSR-Redactievergadering
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Jong NAC - Roda (2007)
Making of Megadoek (2012)
Bouw stadion fundering (1995)
Los Muchachos del Breda (2006)
Volle bak bij NAC (2015)
NAC basketbal Conesco (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Geef ons onze club terug (2002)
Fortuna - NAC (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
NEC - NAC op P5 (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Raise your flag (2021)
Uitgeteld (2007)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC RBC (2005)
Oldtimercombi (2005)
stickercultuur-(2012)
De vaste opstelling (2016)
NAC RBC vol stadion (2003)
Stickercultuur (2019)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Graffiti (2013)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Bus uitzwaaien (2014)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Anticombi VVV (2007)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Uitvaart JP (2005)
Vierwielercombi (2008)
Eindhoven uitvak (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NAC - W2 tent (2001)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC de Graafschap (1994)
Videohoes (2003)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Forumavond Sanering (2002)
Vlag halfstok (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
Fear spandoek (2016)
Anti jong teams (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Afscheid van As (2002)
Omwisselen Graafschap (2011)
Al together now streaker (2002)
UWD Black (2004)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Graafschap-NAC (2001)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC Volendam (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Dubbeldekker (2011)
Doekenfeest (2014)
Eerste training seizoen (2012)
Promotie (2017)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Cheerleaders basketbal (2001)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
NAC Twente lichtuitval (2001)
NAC logo op stadion (2013)
TitaNAC (2013)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Giessen NAC (2003)
Feyenoord-NAC 2001
Rookpotten Demodag (2005)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Maxime (2015)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
BN de Stemmingmaker (2011)
Zes bier graag (2016)
Zundert NAC (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Darttoernooi 2004
Bloemstuk SLM (2003)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Bus uitzwaaien (2017)
Avondje NAC (2014)
Jong geleerd (2017)
Trossen los bootcombi (2013)
megavlag locos 2013
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Sticker gezopen (2017)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
NAC Ajax (2004)
Maradonny spandoek (2010)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
NAC Museum (2002)
Liever dan (2004)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Hamburg (2008)
Viaductversiering (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Slierten slierten slierten (2010)
Museumavond (2012)
Spakenburg uit (2014)
Carnaval Bea (2005)
30 bier (2002)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Postperron (2001)
Terugkomst Pierre (2005)
NAC-RKC 5-3 (2004)
willem2doekske 2004
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Forummeeting in de Pint (2004)
MVV - NAC (2015)
Willem II uit (2004)
NAC PSV (2001)
Stadionverherbouwing (2010)
NAC Donar (2001)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Eupen - NAC (2015)
Paulitoernooi (2007)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Alkmaarderhout (2004)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Start Red NAC (2011)
Open dag (2014)
troyesnac (2002)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Taferelen in Villareal (2009)
Achilles uit (2016)
No pyro no party (2008)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC-Ajax 2001
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
De Koel (2016)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Stiltegebied (2005)
Locos bus naar VVV (2016)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Red NAC paaseitjes (2011)
Strawberry (2003)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Rat van Elf (2017)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Tokoli spandoek (2002)
Utrecht uit (2004)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
All together now (2002)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Groningen - NAC (2014)
Vitesse uit (2004)
Jong NAC Jong PSV (2005)
In de hekken bij VVV (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Hooligans in Groningen (2006)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by