Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Triestheid in arbitragezaak NAC – Omgba

Vanavond diende de arbitragezaak tussen NAC als werkgever en Aime Omgba als werknemer. Inzet: de optie die NAC heeft gelicht in het contract van de speler is onterecht, waardoor Gent minder hoeft te betalen aan de club. Afleidingsmanoevre: een latente klieblessure die toevallig ineens opkwam nadat NAC niet akkoord ging met een verlaagde aanbieding vanuit Bels.

Het liveblog van De Stem biedt ons een triest inzicht hoe het in de voetballerij gaat. Omgba is speelbal van meerdere zaakwaarnemers, overmorgen de derde in drie jaar tijd, en heeft geen idee in wat voor film hij beland is. Heeft op 18-jarige leeftijd in het bijzijn van zijn zaakwaarnemer een contract getekend maar wist niet wat daar in stond. Heeft een interview aan de telegraaf vooraf mogen lezen maar wist niet dat het oproepen dat spelers nooit naar NAC moeten gaan zijn werkgever zou beschadigen. Heeft gevraagd om buiten de groep gelaten te worden en is vervolgens boos dat hij een tikkie kreeg voor een pedicurebehandeling.

Eigenlijk is het intriest wat een geldbeluste zaakwaarnemer zo’n talentvolle voetballer aandoet. Voor het leven beschadigd, weggezet als geldwolf en voor altijd het beeld van een recalicitrant talent dat niet loyaal is aan zijn werkgever. Hier komt Omgba sowieso beschadigd uit, of NAC de zaak nu wint of niet. De jongen is achttien jaar, mag autorijden, kinderen maken en naar de stembus, dus moet ook verantwoordelijkheid nemen voor zijn daden. En als hij teveel ballen heeft gekopt in zijn jeugd dan moet zijn zaakwaarnemer hem tegen dit soort strapatsen beschermen.

De zitting is op dit moment geschorst. Ongetwijfeld omdat de advocaat van Omgba het liveblog en de online beschouwingingen heeft teruggelezen en heeft geconcludeerd dat hij kansloos is in deze casus. Partijen gaan onderhands met elkaar in overleg. Gokje: de arbitragezaak wordt ingetrokken, Omgba herstelt ineens wonderbaarlijk en tekent dit weekend gewoon bij Gent onder de door NAC overeengekomen condities. Place your bets…

 

Lees hier met verbazing het liveblog van BN/De Stem.

48 comments on “Triestheid in arbitragezaak NAC – Omgba”

  • harry b.d.

    29 augustus 2024 - 22:17

    Die optie is ongeveer een miljoen waard, als die (gedeeltelijk) van tafel gaat is er pas echt schade. Heeft Quant de schade voor NAC zoals hij dat zei hard moeten maken?

    Opvallend is dat Maasje er voor spek en bonen bij zit. Hij lijkt geen onderdeel van deze transfer. Maar hij zou toch de enige van de kant van NAC moeten zijn die zou moeten spreken? Een lichtgewicht is het. Een medewerkertje.

  • Oosterhout74

    29 augustus 2024 - 22:50

    Kijk hoe de speler hier wordt weggezet en je weet dat na het spandoek, de verbanning naar de gym zonder begeleiding, het niet geven van een rugnummer, het sturen van een tikkie, het lekken van details naar Radio Prinsenbeek, het niet sturen van een loonstrook en het verwijderen uit de app groep er geen weg terug is voor een ventje van 20. NAC dacht even handig een optie te lichten. gezamenlijk de grootste deal verneukt. Dank aan Pierre, Joost, Yadran, Maas en de spandoekboefjes.

    Maar het zal wel aan de speler, de knvb en de Telegraaf liggen.

  • Hij gaat de Singel in

    29 augustus 2024 - 22:51

    Dit geeft aan dat onze commissaris plus (PvH) veel meer deed dan toezicht houden. Hij is de man van de chaos. Gelukkig vanaf morgen niet meer.

  • Fred

    29 augustus 2024 - 22:52

    Har,

    Zoals jij zou moeten weten heeft men een een beurt om te spreken. Maasie heeft gewoon in zijn rol gehandeld en antwoorden gegeven waar nodig.

  • Oosterhout74

    29 augustus 2024 - 22:54

    Maar het maakt allemaal niet uit: de V’s compenseren het verlies.

  • Ivo

    29 augustus 2024 - 23:07

    Oosterhout74 is weer op dreef vanavond. Genieten.

    Ik verwacht dat de arbitragecommissie zijn schouders ophaalt. Beide partijen hebben even lekker mogen leeglopen, maar hier kan je juridisch helemaal niks mee. En Omgba zijn imago is nog maar een keer naar de vaantjes. Zijn zaakwaarnemers (oud & nieuw) waren natuurlijk niet aanwezig, die kijken wel uit.

    Gokje op de uitkomst: contract blijft inclusief optie intact (want anders heb je binnen no time 100 arbitragezaken) en NAC werkt mee aan een transfer.

  • Amoha

    29 augustus 2024 - 23:14

    Treurnis dit. Beide partijen.
    Omgba met zijn bericht in de T.
    PvH met zijn schaamteloos lekken naar Blaauwhof.
    En zo kan 3 miljoen verdampen.
    Dit bedrag hadden we al kunnen hebben in termijnen. Maar dat wilde PvH niet, die wil graag de keiharde zakenman uithangen.
    Man man man, wat een ellende

  • harry b.d.

    29 augustus 2024 - 23:25

    De vraag is alleen nog: hoeveel geld gaat ons NAC deze grap kosten?

    Hebben Mol en Matijsen nog meer van dit soort contracten en opties ondertekend?

  • Ivo

    29 augustus 2024 - 23:34

    @Harry
    Een spelersverkoop kost geen geld, maar levert geld op. Een speler die niet speelt, kost wel geld.

    Vandaag bleek maar weer dat er nooit een harde deal geweest is tussen NAC en Gent. Er is van alles geroepen in de media (ook weer zoiets) maar het kwam nooit tot een akkoord. Dus als iemand schrijft dat Omgba 100 miljoen op zou leveren, en straks is er een deal van 2 miljoen, dan kan je wel gillen dat NAC 98 miljoen verloren heeft, maar dat slaat dus eigenlijk nergens op.

    De waarde van Omgba volgens de algoritmes van transfermarkt.nl is trouwens 1.5 miljoen.

  • Ivo

    29 augustus 2024 - 23:38

    Waarbij zij uitgaan van een looptijd van het bestaande contract tot juni 2026.

  • TvdL

    29 augustus 2024 - 23:42

    Oosterhout is sowieso niet serieus te nemen als je vindt dat Maaskant een prima commissaris zou zijn.

    Harry neemt mensen de maat met “wat” en “als” leest u vooral even terug. Dus ook af..

    Pierre moest op het strafbankje komen voor het lekken. Zonder publiek uiteraard.

    Omgba heeft geen zaak. Niet gesteund door zijn management. (Waren er niet) Niet snappen wat hij heeft getekend (wat een grap) verder een hoop lucht over en weer, maar inhoudelijk bar weinig.

    Lekker naar Gent op voorwaarden van NAC en anders maar lekker verpieteren in een krachthonk. Dan maar geen knaken maar nooit meer in het shirt van NAC!

  • harry b.d.

    29 augustus 2024 - 23:44

    Ivo – in dit geval slaat het wel ergens op, want deze transfer was met bedrag en al reeds rondgebazuind. En als dat straks een ander bedrag blijkt te zijn is de achterban wel even voorgelogen. Dan is dit helemaal niet de historische transfer van de eeuw, maar de miskleun van de eeuw.

  • harry b.d.

    29 augustus 2024 - 23:49

    TvdL komt hier even kapitaalvernietiging goedpraten. Halleluja zeg, zo diep zijn bepaalde lieden al gezonken.

    NAC heeft het op deze arbitragezaak laten aankomen. Dat is een risico, waarom zou je dat zo graag willen nemen? In welk BVN is dat precies? Is het arrogantie? Want gewisheid heb je nooit bij dit soort dingen. En je reputatie is sowieso geschaad door alles wat daar gezegd is. Ook die van Omgba overigens. Maar die opmerking dat NAC hem aan zijn lot heeft overgelaten en als een melaatse in het Boeimeerhok heeft gestopt is best schrijnend. Anno 2024.

  • Ivo

    29 augustus 2024 - 23:52

    @Harry
    Als deze zaak iets heeft aangetoond dan is het wel dat de voetbaljournalistiek zich maar al te graag voor allerlei karretjes laat spannen. Dat wij die fabeltjes dan gaan geloven zegt dan weer iets over ons.

  • PrideoftheSouth

    30 augustus 2024 - 01:04

    @ivo: Harry gelooft maar al te graag de media, míts die hem goed uitkomen. Niets hypocriets is BD vreemd.

  • Feerts

    30 augustus 2024 - 02:32

    Dan zijn we voorgelogen, aldus HBD. De politiek liegt de bevolking jaar in jaar uit voor. Boeien. Schijnbaar raakt het hem heel hard dat ie is voorgelogen. Huilend over de grond rollend. Wat een onrecht is hem aangedaan (Nee, niet Omgba maar onze eigen Har).
    Hoe oud ben je nou?

  • Lars

    30 augustus 2024 - 07:57

    snel er vanaf, bedrag wat aanpassen en afwerken deze zaak en door,
    Nac zit in de lift geen ruimte voor negatieve shit

  • 076

    30 augustus 2024 - 08:23

    Oosterhout74. De Prinsenbeekse complotdenker die in Maaskant gelooft. Erg vermakelijk allemaal.

    Wanneer kunnen we een uitspraak verwachten?
    Ik wil vooruit kijken, wat er allemaal mis is gegaan kunnen we dagelijks al in tientallen berichten per dag teruglezen. Met als klap op de vuurpijl berichten die aangegeven hoeveel dagen het geleden is dat de deal is geklapt. Een dag later, komt daar 1 dag bij, en worden we weer even bijgepraat. En dat beste mensen, is ook erg vermakelijk.

  • Oosterhout74

    30 augustus 2024 - 08:46

    Waarom wordt Maaskant als ongeschikt gezien? Voetbalman met ervaring in bedrijfsleven, lekt niet alles naar de pers, zal geen vriendjes aanstellen, vraagt geen €75k, is niet naarstig op zoek naar een baantje en is ook nog geen 73.

    De rvc voetbalman moet de uitvoering van beleid controleren en verstand van en ervaring in de voetbalwereld hebben. Binding met de club en stad hebben.

    Zullen we Karelse doorschuiven? Of Brian Piris, Gerard den Haan wellicht of Kenny vd Weg? Of Hoekie B? Vraag Ten Cate nog een keer, of Spelbos. Kunnen ze voor de 15e keer nee zeggen tegen NAC.Peter Remie misschien, groot voetballer en succesvolle ondernemer.

  • ELITEPAUPER

    30 augustus 2024 - 09:14

    Oosterhout… kritisch en het niet eens met een hoop zooi wat er binnen het NACse gebeurt kan ik helemaal begrijpen. Maar de haat doordrenkte toon zowel hier als op X gisteravond, begint me aan het denken te zetten of we niet straks een NAC terreur cel hebben die zich straks op de middenstip in brand steekt of erger nog. Ik bedoel… je leest wel is wat van die geradicaliseerde Moslims, maar dit begint me er toch ook aan te laten denken. Anderen vinden het vermakelijk. Ik maak me sinds gisteravond zorgen over je. Je hoeft niet naar NAC hè. Das een keuze… 20 km verder op zit ook een clubje in een shirt met drie kleuren. Walluk is dichtbij. Dordrecht. Ik noem maar wat.

  • Oosterhout74

    30 augustus 2024 - 09:22

    Elitepauper, ik stoor me aan dat blind afzeiken van Omgba en het goed praten van wat NAC doet met hem en richting Gegenpressing. Dat heeft alles van slecht werkgeverschap. Het is typisch een gevolg van het rancuneuze karakter van de commissaris. Ook het laten hangen van zo’n spandoek draagt niet bij. En dan bij de commissie roepen dat ze hem graag willen houden. Het is gewoon amateurisme. Het is te hopen dat die optie rechtsgeldig is, anders moeten er nog een paar contracten gerepareerd worden bij NAC.

    Maar ik laat mij niet verblinden door een toevalspromotie en 3 gevonden punten tegen Ajax. Sorry.

  • Steef

    30 augustus 2024 - 09:23

    Als je feitelijk leest wat Omgba en zijn zaakwaarnemer hebben gedaan en gezegd en je komt tot de conclusie dat het allemaal aan NAC ligt. Dan heb je een agenda. Dan zal en moet je negatief doen over het huidige management/directie.
    Lachwekkend.

  • Ivo

    30 augustus 2024 - 09:25

    @Oosterhout74
    Maaskant is een ongeleid projectiel, een vage man met vage ideeën. Zweverig zelfs. Heeft nooit een RvC rol gehad, besturen is iets anders dan op het veld spelers motiveren. Zijn kwaliteit was dat hij als jonge trainer spelers op scherp kreeg. Dat is iets anders dan op gepaste afstand toezicht houden, adviseren en ingrijpen indien nodig.

    Van mij mag er iemand komen van buitenaf, zonder eerdere banen of ervaringen bij NAC. Wel iemand die een dergelijke functie al eerder gedaan heeft, of in ieder geval ruime ervaring heeft als TD.

    En helemaal eens met Elitepauper. Wat gaat er allemaal in jouw hoofd om, man. Dat is niet gezond hoor. Zoek hulp. Ik heb al eerder gezegd, het lijkt obsessief. Zo veel haat. Niet normaal meer. Ik meen dit serieus: ga met iemand praten.

  • Oosterhout74

    30 augustus 2024 - 09:31

    Ivo, je club wordt gesloopt. De verticaal houders staan nog 1 jaar garant.

  • Oosterhout74

    30 augustus 2024 - 09:31

    Certificaathouders

  • Ivo

    30 augustus 2024 - 09:34

    @Oosterhout74
    De sfeer rondom Omgba is omgeslagen na het interview in de T. Dat moet je gewoon niet doen. Voor veel supporters is voetbal emotie. Bij jou slaat dat een andere richting in. Je begrijpt je eigen emotie wel, maar die van anderen niet. Dat is je eigen blinde vlek, daar kunnen wij niks aan doen.

    Toen Hilterman stond te feesten bij de promotie van Emmen was het ook klaar. Als een bekende medewerker van ABN Amro los gaat bij een feest van de Rabobank krijg je ook gemekker. Als een vakkenvuller van de Kruidvat in de krant gaat lopen zeuren over de Kruidvat, krijgt hij ook gezeik. Dat doe je niet. Ik weet niet of je een baan hebt, maar jij krijgt dan ook gezeik en boze blikken als je weer op je werk komt.

    Jij ziet alleen maar de fouten van NAC omdat jij de mensen van NAC om een of andere reden heel diep haat. De fouten van Kamp Omgba zie je niet. Relativeren lukt je niet meer.

  • PrideoftheSouth

    30 augustus 2024 - 09:37

    Volledig eens met Ivo. Zowel over Maaskant, als over de wens die ik heb voor een nieuw RvC lid; dat mag best iemand van buitenaf zijn, liefst met bestuurlijke ervaring. En ja, een beetje snappen wat NAC-fans willen is prettig, maar een NAC-verleden? Misschien wel liever niet.

    Verder ben ik ook geschrokken van het toontje en de intensiteit waarop Oosterhout gisteren actief was op X, maar dat heb ik in het voorgaande nieuwsitem al benoemd.

  • Ivo

    30 augustus 2024 - 09:54

    @Oosterhout74
    En hoezo wordt de club gesloopt. Het is allemaal gelul omdat jij mensen haat. En je krijgt niet uitgelegd waarom. Eerst moesten de oud-NAC mensen weg. Die zijn nu bijna allemaal weg, en dan is het ook weer niet goed.

    We spelen eredivisie en hebben net 2 geweldige potten gespeeld tegen Ajax en Utrecht. 1 gewonnen, 1 verloren. That’s life. Er staan weer een paar spelers op het veld van het niveau dat ik in jaren niet bij NAC gezien heb. We hebben eindelijk weer een trainer die begrijpt wat NOAD is, en hij krijgt het ook nog overgebracht op de spelers.

    Gaat alles geweldig bij NAC? Nee, natuurlijk niet. Daar heb ik het hier ook vaak genoeg over. Maar al die complotten en dat doemdenken, dat slaat gewoon nergens op.

    On-topic dan maar: De uitspraak van de arbitragecommissie komt hier te staan: https://www.knvb.nl/themas/college-van-arbiters/arbitrale-vonnissen

  • harry b.d.

    30 augustus 2024 - 10:09

    Ivo vergeet het debakel in Groningen even voor het gemak. En een start met 2 verliespotten uit 3 met een nieuwe uitwestrijd voor de boeg is natuurlijk geen feest. En na 2 september valt er even 3 maanden niets meer aan te doen.

  • PrideoftheSouth

    30 augustus 2024 - 10:34

    Geen feest, maar wel iets om serieus rekening mee te houden als je een beetje realistisch naar het programma kijkt. Sterker nog, menig supporter had ook rekening gehouden met 3 verliespotten uit 3.

  • Oosterhout74

    30 augustus 2024 - 11:15

    Een speler een maand laten wegrotten in een fitness ruimte, 6 dagen per week, niemand die er naar om kijkt.

    “ We willen je graag bij ons houden Aime”, zegt de directeur dan. Of de man weet niet wat er op de werkvloer gebeurt of hij spreekt de waarheid niet en bedoelt, “Aime, NAC interesseert jou niks en jij interesseert ons niks. We willen beiden hetzelfde, namelijk zoveel mogelijk geld en daarom zitten we hier”

    Hij had kunnen aanvullen: “ Door onhandigheden van beide partijen in onze jacht op zoveel mogelijk geld is de arbeidsrelatie naar de knoppen, zijn de fans tegen je en is er geen weg terug. De redding is dat Gent nog wil. Anders was het probleem nog groter. Wij gaan ons best doen om er met Gent uit te komen en danken je voor je inzet die leidde tot promotie. Wij hebben geleerd van deze ellende, we hopen jij ook. Succes jongen”.

  • Ivo

    30 augustus 2024 - 11:49

    @Oosterhout74

    Wederom een eenzijdig verhaal van je. Je lijkt het nog steeds niet te snappen.

    Als bij mij in het bedrijf een collega leegloopt in de pers over hoe kut het allemaal is, staat hij dezelfde dag nog op straat. Direct. Omgba vertegenwoordigt nog waarde voor NAC en daarom wordt dit zo opgespeeld. Natuurlijk komt het niet meer goed tussen NAC en Omgba. Wat dacht je dan. Dit hele spel gaat nog maar om één ding. Geld. Alle emotie eromheen is toneelspel. Omgba en NAC vegen allebei hun straatje schoon. Natuurlijk doen ze dat. Dat jij daar groot onrecht in ziet, ligt toch echt bij jezelf.

  • De vlekkenverwijderaar

    30 augustus 2024 - 13:09

    Wat ziin we toch gelukkig bij de BSR dat van die twee stukken onbenul harry en oosterhout af zijn. Kijk zelden op deze site en hun 2 zijn de oorzaak, alleen maar kritiek van de een en slap pseudo interlectueel gezeik van de ander, tries koppel.

  • Hangijzer

    30 augustus 2024 - 13:28

    Blij met Oosterhout74, tenminste een tegengeluid. Rest huilt alleen maar mee.

  • Ad Smit

    30 augustus 2024 - 14:38

    @oosterhout

    Wegrotten bij boeimeer ? Wanneer dan ? Hij is bijna nooit en ik kan het weten ben nl hele dagen daar.

  • De vlekkenverwijderaar

    30 augustus 2024 - 15:47

    Zijn we allebij blij dus!

  • De vlekkenverwijderaar

    30 augustus 2024 - 18:08

    Moet natuurlijk zijn allebei, zal wel door stressonzin komen van Oosterhout.

  • Nick

    30 augustus 2024 - 18:44

    De enige die hier goed wegkomt is Pierre. Hij zal ten alle tijde roepen dat toen hij mede verantwoordelijk was NAC promoveerde. Wanneer we degraderen is die er niet meer bij. Ook in deze soap met Omgba heeft Pierre geen schone handen, maar hij zal ze wassen in onschuld. Het is en blijft een slang

  • harry b.d.

    30 augustus 2024 - 18:51

    Optie ongeldig. Oh oh oh.

  • Hangijzer

    30 augustus 2024 - 18:59

    Hear! Hear! Omgba op het belangrijkste punt in het gelijkgesteld. Gaan we nu vervolgens roepen dat de arbitragecommissie ook maffia is? Omdat het niet in de beeldvorming cq framing past? De afdeling administratie moet iif, zsm, alle lopende contracten doornemen op hiaten.

  • Peer Puff

    30 augustus 2024 - 19:06

    Ik reageer hier normaal gesproken niet eens meer door alle vergif uit de Alpen,maar kan het nu ff niet laten ,
    Want wat een onzin hij nu weer uitkraamt laat even zien dat deze meneer die zegt dat het zo’n wereldburger is en bij een hele grote bank gewerkt zou hebben.
    Ennn dan nu niet begrijpt dat NAC zich laat bijstaan door een advocaat en niet door Peter Maas en hem neerzet als een medewerkertje.
    Dan maak je jezelf echt belachelijk of heeft de grote Hans ook het woord moeten doen toen zijn bank beschuldigd werd.
    Maar het zal wel weer zum kotsen zijn

    Oosterhout bewolkt en 21 graden.

  • harry b.d.

    30 augustus 2024 - 19:24

    Peer – wel eens van het BVN gehoord? Dat is hier zwaar geschaad door onkunde.

  • Bommetje

    30 augustus 2024 - 20:05

    Tja amateurisme ten top van NAC, niet te geloven. Maar dan wel door de voorgangers. En Matijsen en Mol hebben hier al helemaal niks mee te maken maar dat begrijp je zelf ook wel Harry…

  • Volksclub NAC

    30 augustus 2024 - 23:55

    Mol zit er toch al geruime tijd….

  • Bommetje

    31 augustus 2024 - 00:31

    Mol is financiële man heeft niets met spelers of contracten te maken

  • Feerts

    31 augustus 2024 - 03:19

    Gewoon voor goed half miljoen verkopen en niet meer over zaniken.

  • harry b.d.

    31 augustus 2024 - 09:52

    Feerts hanteert de formule 2 à 3x het bruto jaarsalaris of het salaris van de resterende looptijd. Dat is in bepaalde gevallen ook usus. Dat NAC nu het 10 voudige zou verlangen betekent einde oefening en geen transfer.

  • Peli

    1 september 2024 - 11:45

    Als Omgba deze zomer niet gaat hoop ik dat ze hem lekker in zijn eentje laten trainen en nooit meer bij de groep halen. Ook niet bij onder 21 laten spelen laar maar weg kwijnen in de krochten van Boeimeer.

    De club die je de laatste kans geeft er iets van te maken zo behandelen, gewoon terug doen. Jij wilt een grote jongen zijn, wij zijn een grote club. HOUDOE.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny61thumb
wanny48thumb
wanny46thumb
wanny55thumb
wanny121thump
wanny90thump
wanny77.2thump
wanny96thump
wanny105thump
wanny111thump
wanny107thump
wanny99thump
wanny124thump
wanny60thumb
wanny44thumb
wanny39thumb
wanny95thump
wanny101thump
wanny114thump
wanny42thumb
wanny122thump
wanny57thumb
wanny59thumb
wanny104thump
wanny116thump
wanny128thump
wanny63thumb
wanny115thump
wanny110thump
wanny129thump
wanny80thump
wanny87thump
wanny94thump
wanny103thump
wanny127thump
wanny93thump
wanny52thumb
wanny65thumb
wanny97thump
wanny120thump
wanny56thumb
wanny100thump
wanny109thump
wanny43thumb
wanny91thump
wanny62thumb
wanny77thump
wanny58thumb
wanny85thump
wanny106thump
wanny88thump
wanny123thump
wanny98thump
wanny108thump
wanny53thumb
wanny125thump
wanny71thump
wanny41thumb
wanny117thump
wanny112thump
wanny47thumb
wanny130thump
wanny45thumb
wanny49thumb
wanny118thump
wanny102thump
wanny92thump
wanny126thump
wanny113thump
wanny119thump
wanny64thumb
wanny50thumb
wanny54thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Bulldog spandoek (2004)
Spakenburg uit (2014)
Volle bak bij NAC (2015)
Heerenveen uit (2015)
Brabantse nachten (2004)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
apresski flyer (2012)
Anti jong teams (2017)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
megavlag locos 2013
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Tokoli spandoek (2002)
B-Side (2016)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC gered (2002)
ACDC in Volendam (2010)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Darttoernooi 2004
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
troyesnac (2002)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Oldtimercombi (2005)
Vierwielercombi (2008)
Stiltegebied (2005)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Rookpotten Demodag (2005)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Schilderij (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Anti Fries UWD (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC Donar (2001)
NAC PSV (2001)
Toiletten bij Telstar (2007)
St Pauli toernooi (2014)
NACPraat Radio (2021)
Huldiging (2017)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Nieuwe grasmat (2013)
Forumavond Sanering (2002)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Viaductversiering (2003)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Afscheid van As (2002)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Doortje (2013)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Forummeeting in de Pint (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC muts (2015)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Gepromoveerd (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Promotie (2017)
Newcastle (2003)
Forumavond Technisch (2003)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Uitgeteld (2007)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Maxime (2015)
Annie terug (2004)
De Knyp (2015)
Rat van Elf (2017)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Eerste BSR-Redactievergadering
Stop het wanbeleid (2002)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Loting Newcsatle (2003)
Graffiti (2013)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Avondje NAC (2014)
Liever dan (2004)
Stickercultuur (2019)
Eupen - NAC (2015)
Europa cup winst in Kapan (2009)
NAC - Vitesse (2001)
Jong geleerd (2017)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Fear spandoek (2016)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC-Ajax 2001
Anticombi VVV (2007)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Jong NAC - Roda (2007)
Plaatsing scorebord (2004)
Museumavond (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Ferry (2002)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
NAC Ajax (2004)
Bingo Bier (2010)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Red NAC paaseitjes (2011)
Pannen vol Paella
Bus uitzwaaien (2017)
Den Bosch NAC (1993)
Newcastle NAC (2003)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
FujiFilm Stadion (2000)
Stad zonder karakter (2001)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NAC Volendam (2004)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NEC - NAC op P5 (2017)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Alkmaarderhout (2004)
All together now (2002)
Locos bus naar VVV (2016)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
stickercultuur-(2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Postperron (2001)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Ferry-Fiona
Start Red NAC (2011)
Volle Bea (2003)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Utrecht bus uit (2004)
Maradonny spandoek (2010)
De vaste opstelling (2016)
Al together now streaker (2002)
UWD Black (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Graafschap-NAC (2001)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Forummeeting (2004)
Another day at the office (2013)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Stilbo tours (2010)
Megavlag (2017)
Zes bier graag (2016)
BN de Stemmingmaker (2011)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Fandag 2004 Mommers dart
Eindhoven uitvak (2016)
Slierten slierten slierten (2010)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Vlag halfstok (2001)
Pilaarplezier (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Donar Kebab (2001)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Achilles uit (2016)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Zilvermeeuw (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
NAC basketbal Conesco (2001)
Carnaval Bea (2005)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Sticker gezopen (2017)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Willem II uit (2004)
Doekenfeest (2014)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Hamburg (2008)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Bouw Stadion (1994)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Anticombi naar Volendam (2016)
Bouw stadion (1994)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Vitesse uit (2004)
Omwisselen Graafschap (2011)
Los Muchachos del Breda (2006)
willem2doekske 2004
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Trouwe musketiers (2013)
Troyes (2002)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Gewonnen van Cambuur (2014)
In de hekken bij VVV (2017)
Nieuw gazonnetje (2008)
NAC AZ 2001
Hel van Enschede (2004)
NAC RBC vol stadion (2003)
Kapan (2009)
Dubbeldekker (2011)
Utrecht uit (2004)
TitaNAC (2013)
Uitvaart JP (2005)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Glapje (2014)
Open dag (2014)
It's for Dominique (2012)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
No pyro no party (2008)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Raise your flag (2021)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Feyenoord-NAC 2001
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Strawberry (2003)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Groningen - NAC (1994)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Para (2001)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Vieze rockers (2001)
Eerste training seizoen (2012)
Zwemcombi Volendam (2016)
Liever dan de eerste (2004)
UWD yellow (2007)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Giessen NAC (2003)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Altijd naar NAC (2019)
NAC de Graafschap (1994)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Emotie na de promotie (2017)
Rat van elf trommels (2008)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Terugkomst Pierre (2005)
Cambuur uit (2014)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC RBC (2005)
Bouwtekening stadion (2001)
Cheerleaders basketbal (2001)
UWD Flyer (2005)
30 bier (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
Oude NAC Museum (2002)
Paulitoernooi (2007)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Fortuna - NAC (2001)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Stadionkwartier (2009)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Te voet naar RBC (2004)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
NAC - W2 tent (2001)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Fuik Oss 1999
Hein (2011)
Groningen - NAC (2014)
NAC Museum (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
NAC Tattoo lip (2014)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Gele rook (2016)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
D'r hed een duif... (2013)
Volendamse Dijk (2019)
Making of Megadoek (2012)
Videohoes (2003)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Hooligans in Groningen (2006)
Bouw stadion fundering (1995)
A-jeugd wint de beker (2011)
Zundert NAC (2004)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
MVV - NAC (2015)
Gele bomen in Tilburg (2017)
De Koel (2016)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Winnaar BIT Trofee (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by