Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Update verkoopproces: ‘Het beste voor NAC’

De krant kopt vanmorgen met een update van het verkoopproces. Maar liefst 36 partijen hebben zich gemeld voor de aandelen van de club. Maar liefst 31 zijn direct afgewezen, waaronder Ons NAC, de enige partij die in de media kwam. Volgens de krant zijn er vijf partijen, onder wie één buitenlandse, door naar de volgende ronde.

Dat Ons NAC niet meedoet heeft te maken met de bieding die naar verluidt is uitgebracht. Ondanks de strenge geheimhoudingsverklaring lijkt BN de Stem toch details over het proces achterhaald te hebben. Zo zou Ons NAC weliswaar 10 tot 13,5 miljoen klaar hebben liggen, maar daarvan van ‘slechts’ 1,5 miljoen aan de huidige aandeelhouders willen geven. De coöperatie wil geen vers geld ophalen om aan de aandeelhouders te betalen, maar juist om in de club te storten. Dat stoot een aantal eerdere clubredders kennelijk tegen het verkeerde been. Het beste voor NAC is kennelijk voor meerdere uitleg vatbaar.

Het goede nieuws na enig rekenwerk is dat er dus partijen zijn die én de aandeelhouders zullen pleasen met een vette overnamesom, én klaar staan om tussen de 8,5 en 12 miljoen euro in de club te investeren. Geld dat hard nodig is om de organisatie te versterken en de potentie van de club te benutten. Gouden tijden in het verschiet. Of moeten we toch een kritische slag om de arm houden? Uiteindelijk is het de Stichting NOAD die zal bepalen wat het beste voor NAC is. Dat kan best nog spannend worden.

22 comments on “Update verkoopproces: ‘Het beste voor NAC’”

  • harry b.d.

    6 september 2021 - 11:20

    Marina Alta, 32 graden voorzien later vandaag,

    We moeten in principe van die aandeelhoudersstructuur af. Wat de vorige-vorige commissarissen Kort en van Mierlo hier geflikt hebben is een schandaal, je komt er nooit meer vanaf. Zij rommelden ons NAC in een structuur die nu het einde betekent. En daar zitten we nu, aan de rand van het ravijn.

    Vijftiende in de KKD en van Aalst en Co eisen tussen de EUR 5 en 8 miljoen voor de aandelen. Het gaat hen om de eigen portemonnaie, niet om NAC.

    Het is belangrijk dat de brede achterban iedere “oplossing” waarbij en waarin de supporters en sponsoren niet breed zijn vertegenwoordigd moet afwijzen en er voor gaan liggen. Stichting NOAD?

    Het gaat om rancune, egootjes en de eigen financiële positie, verder niks.

  • M

    6 september 2021 - 11:51

    Vijf miljoen voor de aandelen. Van wat? Een failliete boedel zonder bezittingen. NAC is niet meer waard dan het geld op de bankrekening minus de lijst crediteuren.

    Dan aandeelhouders willen een substantieel deel van hun inleg terug. Ze hebben het zelf naar de klote geholpen, ze hebben zelf de waarde van de club laten verdampen. Helemaal van het padje af

  • samson

    6 september 2021 - 12:03

    Dat je die aandelen niet voor 1,5 miljoen ging krijgen was wel duidelijk toch? 36 partijen, het is nogal wat maar zal niet allemaal even serieus zijn geweest. Ben wel echt heel benieuwd. Partijen van buiten de regio klinkt al weer gevaarlijk. Hoop dat ze de moeite nemen zich te verdiepen in de clubcultuur.

  • JeroenvZijp

    6 september 2021 - 12:38

    @harry,

    zolang de brede achterban heel hard roept maar de knip niet trekt en een bod van slechts € 1,5 mio neerlegt moet de brede achterban niet zeuren. Maar dat is eigenlijk het enige wat de brede achterban wel constant doet: zeuren en roepen dat alles fout is en dat het allemaal anders moet, alles beter weten en krantjes en podcast vullen en info toespelen. Een trainer en aandeelhouders wegjagen , dat lukt prima.

    Maar als de brede achterban constructief in actie moet komen, is de brede achterban een stuk smaller. € 1,5 mio, een bod van sponsors en supporters. Te gek voor woorden.

  • Mr X

    6 september 2021 - 13:24

    De bijdrages van ScoutingNederland/HarryBD/Hans Deelen kan ik altijd wel waarderen ondanks dat ik wat Bredaas optimisme mis maar JeroenvZijp tjongejonge wat heb jij slechte toevoegingen… Wat heeft 99,9% van de NAC supporters/sponsors (20 personen t.o.v. de ‘brede achterban’ van 20k) nou weer met het bod van OnsNAC/Karel Vrolijk te maken? Er zijn in kleine commitee plannen gemaakt en er is wat gepolst her en der. Als je kritiek hebt richt je dan tot de veroorzakers van de ellende (aandeelhouders>directie>management van NAC) i.p.v. de ‘brede achterban’. De supporters hebben het gedaan… Laat me niet lachen! JeroenvZijp, man man manders?

  • Streef

    6 september 2021 - 14:41

    Een nieuwe site, maar geen van de ontwikkelaars heeft kunnen denken aan een duimpje omhoog of omlaag bij iedere reactie? Is echt niets zoveel professioneels aan hoor en het zou meteen heel wat reacties in tekst schelen.

  • M

    6 september 2021 - 15:15

    Dat gouden aandeel gaat straks een belangrijke rol spelen. De koper moet de vier stichtingbestuurders ervan overtuigen het beste voor te hebben met de club, zonder dat de vier een benchmark hebben. Mogelijk gaat de koper ook nog eisen stellen ten aanzien van de statuten.
    Heeft iemand Videoland al gebeld? Want dit wordt zonder twijfel een blockbuster

  • die ne gast

    6 september 2021 - 15:17

    Zie op deze site net een ‘Wanny’ voorbij komen:

    Sfeer is niet te koop.
    Een kutclub wel.

    Dat vat de stand van zaken op dit moment redelijk samen, volgens mij.

  • harry b.d.

    6 september 2021 - 15:21

    36 e-mailtjes met informatieverzoeken worden nu opgepompt tot solide kandidaat-kopers. Wat een eigenpijperij weer. Het moet de indruk wekken dat er een grote wachtrij is om aan Van Aalst’s eisen te gaan voldoen. Wat een onzin.

    Trap er niet in mensen. Blijf kijken naar de werkelijke intrinsieke waarde van de BV NAC, wat hebben zij er in 8 jaar van gemaakt en hoe hangt de vlag er op dit moment bij.

    Bd heeft al verschillende keren een NV verkocht of geliquideerd en is vanochtend door een buitenlandse grootaandeelhouder opnieuw verzocht een verkoop van zijn vermogensbeheercompany te begeleiden. Hoe vaak heeft Crossdinges voetbalclubs verkocht? Waarom zijn zij hierbij betrokken?

    Dit soort hijgerige artikels laat alleen maar de informatie zien die zij kwijtwillen. De prijs opvoeren, dat is hun enige belang.

    Terras Golfclub met uitzicht op de Montgo.

  • harry b.d.

    6 september 2021 - 16:14

    M- als de informatie klopt dat de Stichting NOAD, spreek die 4 gasten die tot nu toe alleen maar in het belang van de zittende aandeelhouders hebben gehandeld, straks daadwerkelijk iets moeten beslissen dat ver bovem hun paygrade is komt er alleen maar ellende van. Doffe ellende. Waarschijnlijk zullen zij hun eigen rol alras marginaliseren of eng inperken tot “clubkleuren” en de ware beslissing bij de bezitters laten.

  • Braze

    6 september 2021 - 16:18

    Ik vrees dat het “Gouden Aandeel “niet veel voorstelt als er niet een substantieel bedrag aan gekoppeld is/wordt.
    Iemand die voor veel geld een voetbalclub koopt wil het ook voor het zeggen hebben. Als je dan naar de pijpen van mensen met heel veel eisen maar zonder geld moet dansen haak je toch gewoon af.

  • M

    6 september 2021 - 16:42

    @Braze

    En wat als NOAD gewoon NEEN zegt tegen een partij die aan de rechten van de prioriteitenhouder wil tornen? Dan kan iedereen hoog en laag springen, maar haakt zo’n partij echt af hoor. En dan blijven de drie grootaandeelhouders stampvoetend en briesend achter. NOAD heeft alle troefkaarten van het kaartspel in handen. Zonder het beheer van de statuten is NAC voor een koper niets waard. Alsof je een auto koopt zonder motor. En dat weet NOAD donders goed, hopelijk zijn ze voorbereid op het krachtenspel dat komen gaat.

  • JeroenvZijp

    6 september 2021 - 16:50

    En Harry, wat ga je doen? Wordt het een faire prijs in de ogen van de koper of ga je voor de beste deal voor je klant?

  • harry b.d.

    6 september 2021 - 18:05

    Jeroen – iedere deal is weer anders. Het onderste uit de kan willen onder het motto “jij moet verliezen opdat ik kan winnen” gaat ‘m nooit worden.

    M – dat is gewoon een nummertje te groot voor de Stichting NOAD, maar als zij instemmen met een optie waarbij de achterban niet betrokken is komen er snel grotere problemen.

  • JeroenvZijp

    6 september 2021 - 18:11

    Die achterban wil voor een dubbeltje op de eerste rij en als dat niet lukt komen er ultimatums, “ludieke” acties en problemen

  • sCARz

    6 september 2021 - 18:12

    Hey Jeroen, mag ik je er fijntjes aan herinneren dat de trainer is opgestapt onder valse voorwendsels, nadat hij er zelf een teringzooi van had gemaakt. En de aandeelhouders hadden hierdoor een mooi excuus om de handdoek te gooien. De schuld bij de achterban of BNDeStem leggen geeft absoluut geen pas. Ik weet niet wie je bent, maar waarschijnlijk iemand van het fantastische management van de club of een holmaatje van de aandeelhouders. Dit is een site voor supporters. Blijkbaar ben jij dat niet.

  • Jarno

    6 september 2021 - 18:13

    Leuk hoor dat gouden aandeel om dingen veilig te houden, maar aangezien er op dit moment een andere club ook in de verkoop staat, met zo’n gouden aandeel constructie. Volg ik het verloop met argusogen van ADO. Om de club niet geheel om te laten vallen op een futiliteit als een gouden aandeel is dat daar al opgegeven. Hoop niet dat ze hier zo tegendraads zijn dat dat gouden aandeel kost wat kost beschermd moet worden. Geen NAC lijkt me erger namelijk….

  • Steef

    6 september 2021 - 18:49

    JeroenvZijp is of een kruik die een abo op BNdeStem heeft, of een persoonlijke relatie van het Haagse NAC kliekje.
    Zelden iemand zo eenzijdig negatief over NAC en haar supporters gezien.

    Ik wacht rustig af waarbde aandeelhouders mee gaan komen, de bal ligt bij hen.
    En daarna komt er een nieuwe eigenaar met ronkende verhalen over toekomstige voorspoed. Dus we zullen het wel zien.

  • MW076

    6 september 2021 - 19:33

    Ook nu weer worden de supporters volledig onwetend gehouden. Hoe, wie, wat, waar; niemand die het weet. Door eenieder die NAC lief heeft wordt er uiteraard volop gespeculeerd. Heeft Ons NAC te weinig geboden? Of is de bieding toch realistisch? Zijn de andere partijen wel serieus? Het enige wat ons als supporters kan helpen om een beeld te kunnen vormen over het proces is een objectief waardeoordeel van de aandelen. Ik heb de statuten er niet op nageslagen, maar als er sprake is van een aanbiedingsplicht, is er vaak ook een regeling opgenomen om de waarde vast te stellen: ofwel in onderling overleg ofwel door een of meer deskundigen. Het is de vraag of dit mechanisme nog geactiveerd wordt / kan worden, want het zullen de andere aandeelhouders moeten zijn die die dit (hadden) moeten doen.

  • MW076

    6 september 2021 - 19:40

    Een idee om de ondoorzichtigheid in deze organisatie te doorbreken is wellicht om de ‘boete’ af te tikken en de verkregen informatie / administratie openbaar te maken (mits de verstrekte gegevens daadwerkelijk relevante informatie bevat). Ik heb er in ieder geval wat voor over. #damakewijweluit

  • harry b.d.

    6 september 2021 - 22:21

    MW076 – bd onthulde vorig jaar al dat De Prijs van het aandeel NAC de enige factor van belang was, is en zal zijn in deze set-up. De arrogante, maar niet bijster intelligente AD vond het niet nodig om dit te vermelden in het jaarverslag. Een transparante waardebepaling, extern en echt onafhankelijk bijvoorbeeld, daar hadden zij helemaal een schurfthekel aan. Want het is koehandel, verder niks.

  • Joop

    17 september 2021 - 22:38

    Blij dat ik geen seizoenskaart meer heb genomen ben er niet ingetrapt.
    Elke keer die ellende aanzien….
    Ze zoeken het maar uit!
    Gr Joopj

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
513 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny129thump
wanny119thump
wanny91thump
wanny126thump
wanny80thump
wanny125thump
wanny58thumb
wanny122thump
wanny114thump
wanny104thump
wanny127thump
wanny92thump
wanny113thump
wanny47thumb
wanny52thumb
wanny42thumb
wanny115thump
wanny106thump
wanny59thumb
wanny99thump
wanny100thump
wanny56thumb
wanny108thump
wanny71thump
wanny57thumb
wanny118thump
wanny44thumb
wanny43thumb
wanny85thump
wanny124thump
wanny111thump
wanny45thumb
wanny49thumb
wanny50thumb
wanny90thump
wanny94thump
wanny60thumb
wanny103thump
wanny101thump
wanny130thump
wanny121thump
wanny77thump
wanny110thump
wanny54thumb
wanny117thump
wanny48thumb
wanny55thumb
wanny98thump
wanny123thump
wanny116thump
wanny87thump
wanny88thump
wanny128thump
wanny64thumb
wanny63thumb
wanny77.2thump
wanny102thump
wanny53thumb
wanny120thump
wanny39thumb
wanny93thump
wanny95thump
wanny96thump
wanny112thump
wanny61thumb
wanny41thumb
wanny105thump
wanny107thump
wanny46thumb
wanny62thumb
wanny65thumb
wanny109thump
wanny97thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Forumavond Sanering (2002)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Cambuur uit (2014)
Stadionkwartier (2009)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Forumavond Technisch (2003)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Fandag 2004 Mommers dart
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
NAC Ajax (2004)
NAC de Graafschap (1994)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Vlag halfstok (2001)
megavlag locos 2013
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Paulitoernooi (2007)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
It's for Dominique (2012)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Jong NAC Jong PSV (2005)
All together now (2002)
Terugkomst Pierre (2005)
Promotie (2017)
St Pauli toernooi (2014)
Spakenburg uit (2014)
Graffiti (2013)
stickercultuur-(2012)
Carnaval Bea (2005)
Para (2001)
Making of Megadoek (2012)
Open dag (2014)
NAC RBC (2005)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Annie terug (2004)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC Donar (2001)
Museumavond (2012)
Anticombi VVV (2007)
FujiFilm Stadion (2000)
NAC AZ 2001
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Feyenoord-NAC 2001
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
NAC - Vitesse (2001)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Anti Fries UWD (2004)
Op bezoek bij Ross County (2017)
D'r hed een duif... (2013)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Kapan (2009)
Forummeeting (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
De Knyp (2015)
Newcastle (2003)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
ACDC in Volendam (2010)
A-jeugd wint de beker (2011)
No pyro no party (2008)
Rat van elf trommels (2008)
Glapje (2014)
Volle Bea (2003)
Bus uitzwaaien (2017)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
NAC PSV (2001)
Avondje NAC (2014)
Gepromoveerd (2017)
Tokoli spandoek (2002)
NAC logo op stadion (2013)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Doekenfeest (2014)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Vierwielercombi (2008)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC - W2 tent (2001)
Hooligans in Groningen (2006)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Groningen - NAC (2014)
UWD yellow (2007)
BN de Stemmingmaker (2011)
Trossen los bootcombi (2013)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Ferry-Fiona
Locos bus naar VVV (2016)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Rat van Elf (2017)
Los Muchachos del Breda (2006)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Dubbeldekker (2011)
Strawberry (2003)
UWD Flyer (2005)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Onze steun en toeverlaat (2016)
NAC Museum (2002)
Ferry (2002)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Pannen vol Paella
Bulldog spandoek (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Liever dan de eerste (2004)
Postperron (2001)
Volle bak bij NAC (2015)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
De Koel (2016)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Start Red NAC (2011)
Bouw Stadion (1994)
Trouwe musketiers (2013)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Oude NAC Museum (2002)
In de hekken bij VVV (2017)
Heerenveen uit (2015)
Giessen NAC (2003)
Graafschap-NAC (2001)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC Tattoo lip (2014)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Zilvermeeuw (2012)
Eupen - NAC (2015)
Jong NAC - Roda (2007)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Bouwtekening stadion (2001)
Afscheid van As (2002)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Troyes (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Videohoes (2003)
Groningen - NAC (1994)
Jong geleerd (2017)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Maxime (2015)
Nieuwe grasmat (2013)
Zwemcombi Volendam (2016)
Fortuna - NAC (2001)
MVV - NAC (2015)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Vieze rockers (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Omwisselen Graafschap (2011)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Stad zonder karakter (2001)
Fuik Oss 1999
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Altijd naar NAC (2019)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Fear spandoek (2016)
Stadionverherbouwing (2010)
Red NAC paaseitjes (2011)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Uitvaart JP (2005)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Gele rook (2016)
Maradonny spandoek (2010)
Taferelen in Villareal (2009)
Donar Kebab (2001)
Schilderij (2017)
NAC Volendam (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Anti jong teams (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
Loting Newcsatle (2003)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Europa cup winst in Kapan (2009)
troyesnac (2002)
Eerste BSR-Redactievergadering
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Rookpotten Demodag (2005)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Stickercultuur (2019)
Willem II uit (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Slierten slierten slierten (2010)
Utrecht uit (2004)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Another day at the office (2013)
Oldtimercombi (2005)
Achilles uit (2016)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Raise your flag (2021)
Grandioze NAC Tombola (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Stop het wanbeleid (2002)
Bloemstuk SLM (2003)
Eerste training seizoen (2012)
UWD Black (2004)
Doortje (2013)
Huldiging (2017)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Megavlag (2017)
Liever dan (2004)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
TitaNAC (2013)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Pilaarplezier (2014)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
De vaste opstelling (2016)
NACPraat Radio (2021)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Hein (2011)
Volendamse Dijk (2019)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Hamburg (2008)
Bouw stadion (1994)
Uitgeteld (2007)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Zundert NAC (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC RBC vol stadion (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
NAC Twente lichtuitval (2001)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Bouw stadion fundering (1995)
NAC muts (2015)
Geef ons onze club terug (2002)
Brabantse nachten (2004)
Al together now streaker (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Zes bier graag (2016)
Forummeeting in de Pint (2004)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC basketbal Conesco (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Hel van Enschede (2004)
NAC-Ajax 2001
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
apresski flyer (2012)
B-Side (2016)
30 bier (2002)
Sticker gezopen (2017)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Stiltegebied (2005)
NAC gered (2002)
Andro Knel Bokaal (2000)
Stilbo tours (2010)
Vitesse uit (2004)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
willem2doekske 2004
Nooit meer 1e divisie (2006)
Viaductversiering (2003)
Cheerleaders basketbal (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Darttoernooi 2004
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Nieuw gazonnetje (2008)
Te voet naar RBC (2004)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Newcastle NAC (2003)
Bingo Bier (2010)
Utrecht bus uit (2004)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Alkmaarderhout (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by