Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Niet het nieuws dat het contract met Joshua Bohui ontbonden is blijft ons bij. De linksbuiten heeft er een concurrent bij en ontloopt de strijd op de flank. NAC heeft hem wat centen mee en het avontuur in Breda is over voor de Mancunian.


Wat ons des te meer verbaast is dat de frivole linksbuiten kennelijk een salaris van een ton verdiende na het eerste jaar. Een ton. Voor een twijfelachtige jeugdspeler met een aardig cv maar zonder enig zicht op een basisplaats.


Absurde bedragen. Waar was de controle hierop?

11 comments on “VandenAbbeele gaf Bohui een ton salaris”

  • BarleDuc

    5 oktober 2020 - 20:43

    Steeds als ik die naam van TvdA hoor, word ik een beetje droevig. Een keurige fatsoenlijke vent, die ongetwijfeld heel goed is in zijn vak, maar dat vak is niet de technische leiding geven aan een betaald voetbalclub. Lekker spelertjes scouten op obscure achterveldjes en je vergaarde statistiekjes in de tabelletjes kloppen, dat moet ie doen. Maar een club managen is een compleet andere discipline, waar hij in ieder geval compleet mee door het ijs is gezakt. Geef hem als TD een carte blanche en zet er een lichtgewicht commissaris technische zaken bij en je hebt een lethal cocktail om je club naar de klote te helpen. Matige spelers, die al gokjes bleken, een mega salaris geven. Dus steeds als ik zijn naam hoor, word ik een beetje droevig. Dan word ik er steeds weer aan herinnerd wat voor potentieel hier al jaren lang wordt weg gegooid. Ten onder gaand aan binnenbrandjes en stammenstrijdjes waar het zich maar niet van lijkt te kunnen ontdoen. En ieder seizoen denk ik, wellicht tegen beter weten in, nu zitten er wél goeie gasten, nu zijn we op de juiste koers. .. Wie schudt me wakker.

  • harry b.d.

    5 oktober 2020 - 20:48

    Zijn alle Smulders en VDA contracten doorgelicht en gerepareerd?

  • harry b.d.

    6 oktober 2020 - 10:13

    Zicht op Cumbre del Sol (waar Dumoulin op de meet Froome versloeg 5 jaar geleden), windstil, strakblauw, 23 graden al,

    Bd pleitte al eerder voor een onafhankelijk onderzoek naar 7 jaar wanbeleid onder de huidige aandeelhouders. De waardeloze RvC`s, de bizarre contracten van die Woenselse Frietbakker, de meetekenacties van Goetzee, het wegkijken van de commissarissen, de mislukte gokjes, het verkeerd inschatten, de medische blunderstaf en de twee degradaties binnen 4 jaar. Niemand van de bezitters, de veroorzakers heeft tot nu toe zijn verantwoordelijkheid genomen. De oplossing ligt altijd in het weggooien van trainers, TD`s, AD`s etc. Gielen had als opdracht om de financiele Basis, het draagvlak, te vergroten, mislukte daarin en werd met een zwaar beschadigd imago weggestuurd. De 3 eigenaren willen maar 1 ding: verkopen aan een partij die hun prijs betaalt. Een prijs die binnenkort weer zal figureren in de toelichting op de jaarrekening over het afgelopen seizoen (2 maanden vertraagd).

    Op dit moment is ongeveer de helf van de transferopbrengsten geherinvesteerd. Die andere helft (iets meer) ligt nog op de plank. Een goede gok als blijkt dat deze selectie de komende 3 wedstrijden ongeschonden doorkomt, een heel slecht verhaal als het nu misgaat. De minimalisten van de Stadionstraat proberen opnieuw scherp aan de wind te zeilen om zo weinig mogelijk eigen kapitaal in te hoeven zetten als garantie, laat staan erin te schieten (onder de voorwaarde nieuwe aandelen).

    Nog 3 nachtjes slapen en dan wordt duidelijk wat het wegsturen van Seuntjens ons gekost heeft.

  • portugeese naccer

    6 oktober 2020 - 10:19

    Een degelijke legal audit op ALLE contracten (dus op al het personeel – spelers en kantoor -, huur, leveranciers etc.) zou passend zijn.

    Gewoon een Excel-bestandje met alle einddata, jaarlijkse kosten, bijzondere bedingen, verzin maar, waar echt alles in staat kan zo ont-zet-tend handig zijn.

    Laatst bij een bedrijfje met amper 150 werknemers (in feite vergelijkbaar met een BVO als NAC) zo`n bestand laten opstellen en je wil niet weten wat voor contracten er liepen waarvan sleutelspelers niet bleken af te weten.

    Stom voorbeeldje? Er bleken twee contracten te zijn met koffieleveranciers: één voor de apparaten op kantoor en één voor de apparaten op werkvloer. Beide leveranciers offerte laten doen voor beide locaties, wat een besparing van bijna 4 mille op jaarbasis bleek op te leveren. Het zijn maar druppels. maar ook die kunnen emmer uiteindelijk doen overlopen.

  • harry b.d.

    6 oktober 2020 - 10:49

    Portugeesch – een audit op de contracten is maar 1 aspect. Er is veel meer fout gegaan. Er zijn vele beslissingen genomen die volkomen fout zijn uitgepakt, met vette schade voor de club. Hoe kann het zijn dat al die figuren daarmee wegkomen? Wanbeheer, onbehoorlijk bestuur. Weerzinwekkend mismanagement is dan blijkbaar juridisch niet strafbaar, de betalende achterban heeft er toch wel recht op om te weten wat er eigenlijk is gebeurd.

    We zijn het bezit van 3 mensen wiens meerderheidsaandeel op een leugen is gebaseerd (aandeelhouders tegen wil en dank). Dat zou toch voldoende moeten zijn om die hele bende te wippen.

  • guuske

    6 oktober 2020 - 20:19

    Wss heeft een Manders met zijn achtergrond dit al lang gedaan. De contracten uit laten spitten.

  • harry b.d.

    7 oktober 2020 - 10:06

    Cala Granadella, ontbijt, 21 graden al,

    Ja brave mensen, deadline day is als een nachtkaars uitgegaan. Alleen alles wat was uitgelekt is gekomen. Geen verrassingen, geen extra kers op de taart. Geen topper(s) om de zaak nog een extra boost te geven. We moeten het doen met het elftal dat met 2-1 won van FC Den Bosch plus een 19jarige die op dit niveau nog niets heeft laten zien. Een speler waarvoor we een recordbedrag hebben ingezet.

    Hier is Spanje komt er een hele rits aan dias festivos, feestdagen, aan. Morgen San Vicente, dan vrijdag de dag van de Comunidad Valenciana en maandag de Dia del Hispanidad. Riera zal het allemaal moeten missen, ook al ligt zijn focus op dat vermaledijde Catalunya. Als het echt om die EUR 50K gaat is het nooit serieus geweest en hebben mensen elkaar gek lopen maken om niks.

    Op dit moment is de grote vraag hoe we er financieel voorstaan. We hadden een jaar geleden een flinterdun pantser van EUR 440K eigen vermogen. Het afgelopen seizoen lijkt door die sportief dramatisch verlopen wedstrijd in de Kuip toch nog met een sisser af te lopen. Deze jaargang zijn we dan gestart met de grote opbrengsten uit de diverse transfers (toch zijn er ook weer jongens met doorlopend contract gratis weggelopen) en lijkt ongeveer de helft niet uitgegeven. Blijkbaar vinden de heren dat we gaten moeten dichten, geld voor een rainy day opzij moeten zetten en dat deze selectie voldoende is voor promotie. Dat is een beoordeling. Door lieden die de afgelopen jaren alles, maar dan ook alles, verkeerd hebben ingeschat. We moeten zo snel mogelijk weg uit die lelijke Onderbond waar we helemaal niet thuis horen. Dan moet je spelers in huis hebben die wekelijks kunnen domineren en geen jongens die na een uurtje al hijgend als een klamvochtig paard moeten worden gewisseld.

    Dan de achterban, die is nog altijd tot op het bot verdeeld. Nieuw dieptepunt was gisteren de bijdrage van een zich als online Paus afficherend type dat jarenlang allerlei onzalige reacties op kritiek faciliteerde en tot op de dag van vandaag zijn gram wenst te halen met gelieg en gedraai. Als je hier in Spanje tegen de Guardia Civil zegt dat je goudeerlijke NACmensen online hebt lopen beschimpen, vriendjes tekeer hebt laten gaan en op een nogal onbeschofte manier anonieme rancuneuze figuren hun gang hebt laten gaan, dan word je meegenomen en in een gesticht gestopt. In Breda mag dat blijkbaar allemaal. Dan staan ze weer op de banken. Toch was er ook een lichtpuntje, want in de podcast van de Stem, die is nog taaier om helemaal af te luisteren dan de uitzendingen van Don, van Es, het petje en het juichaapje, kwamen de tapasbroeders tot de conclusie dat het wel erg bizar was wat er allemaal gebeurd was. Blanco had ooit een artikel geschreven in de papieren Stem over de aandeelhouders en wie daar allemaal aan meededen en met welke bedragen. Sommigen hadden thuis echter niks gezegd tegen moeder de vrouw. Tijdens het trainingskamp en NAC-Groningen in Oliva Nova werd Blanco toen door 1 van die proleten geattacceerd omdat hij thuis zijn bek had gehouden en dit voor zijn vrouw als verrassing kwam. Een van de gebroeders Kin moest die man toen fysiek in bedwang houden. Blanco (1m70 max) was erg geschrokken. Dit speelde zich allemaal af onder het arendsoog van bd, zulke verhalen zal men nooit lezen op BSR, maar wel op deRat, die veel meer in de haarvaten van de achterban zit en bovendien bestaat uit nogal wat mensen met 30+ NAC ervaring en niet uit gastjes van 19 die amper foutloos kunnen schrijven en nog nooit van Martien Vreijsen of Addy Brouwers hebben gehoord en die denken dat Sydney de vader van Pierre is.

    Bon, tijd om een duik te nemen in het zeewater (nog ca 25 graden).

    PS – guuske: dat zou Haarman als 1e hebben moeten doen toen hij binnenkwam, een jaar geleden. Is dat gebeurd ?

  • Ivo

    7 oktober 2020 - 13:49

    Harry, een heel verhaal weer, vorig jaar hadden we jonkies op het veld staan en werden we terecht te licht bevonden, dit jaar is het anders. Ik heb er wel een goed gevoel bij. 6 uit 6 is ook netjes, ondanks de matige tegenstand moet je de punten toch maar pakken. Vorig seizoen hadden we in deze wedstrijden (Jong Ajax thuis, den Bosch thuis, Helmond uit) al 8 punten verloren. Nu dus niet, tel uit je winst.

    Een nog bredere selectie levert gemor op, er kunnen er maar 11 spelen en zelfs met 5 wissels moet je jongens teleurstellen. Het is goed zo. Iedere positie is 2x bezet en we hebben nog wat jeugd achter de hand, al moet je het daar niet van hebben.

    Over 3 maanden is de volgende transferperiode al weer daar. Dan kunnen Dogen en Kali naar de uitgang, en dan kan je nog wel wat doen, en eventueel anticiperen op blessuregevallen die ontstaan zijn.

    Financieel heeft iedere club het moeilijk, maar met 3 miljoen aan transferinkomsten (slechts deels besteed) kunnen we tegen een stootje. En als ze al dat geld verbrast hadden, dan ken ik wel iemand die daar hier iets over geschreven zou hebben. Ja toch?

  • guuske

    7 oktober 2020 - 18:52

    @Harry ik heb een vermoeden dat de rvc dit willens en weten niet heeft gedaan. En naderhand bij Manders quasi geschrokken heeft gereageerd…

  • harry b.d.

    8 oktober 2020 - 13:50

    guuske – dat zou niet de eerste keer zijn als de Raad van Clowns betrapt zou worden op het verzaken van de taken.

  • harry b.d.

    8 oktober 2020 - 13:53

    Ivo – Steijn speelt een spelletje waarvoor Brandts op een nog al vervelende wijze ontslagen werd. Als Steijn met deze selectie niet promoveert breekt de pleur$s los.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny122thump
wanny121thump
wanny118thump
wanny93thump
wanny107thump
wanny48thumb
wanny126thump
wanny95thump
wanny106thump
wanny53thumb
wanny54thumb
wanny63thumb
wanny129thump
wanny57thumb
wanny65thumb
wanny59thumb
wanny56thumb
wanny41thumb
wanny117thump
wanny91thump
wanny77.2thump
wanny80thump
wanny113thump
wanny46thumb
wanny109thump
wanny47thumb
wanny111thump
wanny108thump
wanny50thumb
wanny123thump
wanny97thump
wanny101thump
wanny71thump
wanny90thump
wanny99thump
wanny39thumb
wanny42thumb
wanny61thumb
wanny104thump
wanny114thump
wanny52thumb
wanny103thump
wanny102thump
wanny119thump
wanny124thump
wanny112thump
wanny100thump
wanny125thump
wanny85thump
wanny60thumb
wanny120thump
wanny58thumb
wanny94thump
wanny115thump
wanny45thumb
wanny96thump
wanny62thumb
wanny98thump
wanny77thump
wanny88thump
wanny49thumb
wanny43thumb
wanny128thump
wanny87thump
wanny64thumb
wanny130thump
wanny55thumb
wanny116thump
wanny127thump
wanny92thump
wanny105thump
wanny44thumb
wanny110thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Making of Megadoek (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Anticombi VVV (2007)
Training bij Dennenlucht (2004)
Geef ons onze club terug (2002)
Bloemstuk SLM (2003)
Vieze rockers (2001)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Stilbo tours (2010)
Klaar voor Groningen uit (2008)
NACPraat Radio (2021)
Locos bus naar VVV (2016)
Stiltegebied (2005)
Hein (2011)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Graffiti (2013)
UWD Flyer (2005)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Gepromoveerd (2017)
NAC logo op stadion (2013)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Plaatsing scorebord (2004)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Start Red NAC (2011)
NAC PSV (2001)
Groningen - NAC (1994)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Open dag (2014)
stickercultuur-(2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
It's for Dominique (2012)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Emotie na de promotie (2017)
NAC - W2 tent (2001)
Liever dan (2004)
Zwemcombi Volendam (2016)
Brabantse nachten (2004)
NAC basketbal Conesco (2001)
Utrecht bus uit (2004)
FujiFilm Stadion (2000)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Doekenfeest (2014)
Forummeeting (2004)
Eerste BSR-Redactievergadering
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Pilaarplezier (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Nieuwe grasmat (2013)
Stickercultuur (2019)
Forumavond Technisch (2003)
Stadionverherbouwing (2010)
Workshop echte NAC supporter (2009)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
ACDC in Volendam (2010)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
NAC-Ajax 2001
Tokoli spandoek (2002)
Liever dan de eerste (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Donar Kebab (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Rookpotten Demodag (2005)
St Pauli toernooi (2014)
Slierten slierten slierten (2010)
NAC Museum (2002)
Newcastle NAC (2003)
Ferry-Fiona
Dubbeldekker (2011)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
UWD yellow (2007)
Rat van Elf (2017)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Bouw stadion fundering (1995)
Stop het wanbeleid (2002)
BN de Stemmingmaker (2011)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Zilvermeeuw (2012)
troyesnac (2002)
Uitgeteld (2007)
TitaNAC (2013)
Glapje (2014)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Huldiging (2017)
30 bier (2002)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Bouw stadion (1994)
Avondje NAC (2014)
Para (2001)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
De vaste opstelling (2016)
Achilles uit (2016)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Strawberry (2003)
Volle Bea (2003)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Bouwtekening stadion (2001)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Bus uitzwaaien (2014)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
NAC gered (2002)
Te voet naar RBC (2004)
Rat van elf trommels (2008)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Cambuur uit (2014)
Ferry (2002)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Anti jong teams (2017)
NAC RBC (2005)
Promotie (2017)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Zes bier graag (2016)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Maxime (2015)
Loting Newcsatle (2003)
Schilderij (2017)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Andro Knel Bokaal (2000)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Trossen los bootcombi (2013)
Sticker gezopen (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Giessen NAC (2003)
Red NAC paaseitjes (2011)
Viaductversiering (2003)
Carnaval Bea (2005)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Alkmaarderhout (2004)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
A-jeugd wint de beker (2011)
Stadionkwartier (2009)
megavlag locos 2013
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Eerste training seizoen (2012)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
D'r hed een duif... (2013)
Altijd naar NAC (2019)
Willem II uit (2004)
NAC - Vitesse (2001)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Hamburg (2008)
Fuik Oss 1999
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Den Bosch NAC (1993)
Darttoernooi 2004
Jong NAC - Roda (2007)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Los Muchachos del Breda (2006)
Newcastle (2003)
Utrecht uit (2004)
Uitvaart JP (2005)
Eupen - NAC (2015)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Vierwielercombi (2008)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
UWD Black (2004)
Fandag 2004 Mommers dart
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Oldtimercombi (2005)
Doortje (2013)
NAC muts (2015)
Nieuw gazonnetje (2008)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Anticombi naar Volendam (2016)
Raise your flag (2021)
Graafschap-NAC (2001)
Oude NAC Museum (2002)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Trouwe musketiers (2013)
Volendamse Dijk (2019)
B-Side in vuur en vlam (2019)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
All together now (2002)
NAC Volendam (2004)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Wuppertal - St Pauli (2005)
No pyro no party (2008)
willem2doekske 2004
Fortuna - NAC (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Kapan (2009)
Omwisselen Graafschap (2011)
Bulldog spandoek (2004)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Jong geleerd (2017)
Afscheid van As (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
apresski flyer (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Feyenoord-NAC 2001
In de hekken bij VVV (2017)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Forummeeting in de Pint (2004)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Museumavond (2012)
Pannen vol Paella
MVV - NAC (2015)
NAC RBC vol stadion (2003)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Eindhoven uitvak (2016)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Paulitoernooi (2007)
NAC Ajax (2004)
Terugkomst Pierre (2005)
De Koel (2016)
Troyes (2002)
Videohoes (2003)
Vitesse uit (2004)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Anti Fries UWD (2004)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Gele rook (2016)
Hel van Enschede (2004)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Zundert NAC (2004)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Heerenveen uit (2015)
NAC AZ 2001
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Another day at the office (2013)
Megavlag (2017)
Annie terug (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Bingo Bier (2010)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC Tattoo lip (2014)
Postperron (2001)
Fear spandoek (2016)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Groningen - NAC (2014)
Stad zonder karakter (2001)
Volle bak bij NAC (2015)
NAC de Graafschap (1994)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Bouw Stadion (1994)
Hooligans in Groningen (2006)
NAC Donar (2001)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Al together now streaker (2002)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Spakenburg uit (2014)
Taferelen in Villareal (2009)
Maradonny spandoek (2010)
B-Side (2016)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
SLM ramp herdenking (2003)
Vlag halfstok (2001)
Toiletten bij Telstar (2007)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Cheerleaders basketbal (2001)
De Knyp (2015)
NEC - NAC op P5 (2017)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by