Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Niet het nieuws dat het contract met Joshua Bohui ontbonden is blijft ons bij. De linksbuiten heeft er een concurrent bij en ontloopt de strijd op de flank. NAC heeft hem wat centen mee en het avontuur in Breda is over voor de Mancunian.


Wat ons des te meer verbaast is dat de frivole linksbuiten kennelijk een salaris van een ton verdiende na het eerste jaar. Een ton. Voor een twijfelachtige jeugdspeler met een aardig cv maar zonder enig zicht op een basisplaats.


Absurde bedragen. Waar was de controle hierop?

11 comments on “VandenAbbeele gaf Bohui een ton salaris”

  • BarleDuc

    5 oktober 2020 - 20:43

    Steeds als ik die naam van TvdA hoor, word ik een beetje droevig. Een keurige fatsoenlijke vent, die ongetwijfeld heel goed is in zijn vak, maar dat vak is niet de technische leiding geven aan een betaald voetbalclub. Lekker spelertjes scouten op obscure achterveldjes en je vergaarde statistiekjes in de tabelletjes kloppen, dat moet ie doen. Maar een club managen is een compleet andere discipline, waar hij in ieder geval compleet mee door het ijs is gezakt. Geef hem als TD een carte blanche en zet er een lichtgewicht commissaris technische zaken bij en je hebt een lethal cocktail om je club naar de klote te helpen. Matige spelers, die al gokjes bleken, een mega salaris geven. Dus steeds als ik zijn naam hoor, word ik een beetje droevig. Dan word ik er steeds weer aan herinnerd wat voor potentieel hier al jaren lang wordt weg gegooid. Ten onder gaand aan binnenbrandjes en stammenstrijdjes waar het zich maar niet van lijkt te kunnen ontdoen. En ieder seizoen denk ik, wellicht tegen beter weten in, nu zitten er wél goeie gasten, nu zijn we op de juiste koers. .. Wie schudt me wakker.

  • harry b.d.

    5 oktober 2020 - 20:48

    Zijn alle Smulders en VDA contracten doorgelicht en gerepareerd?

  • harry b.d.

    6 oktober 2020 - 10:13

    Zicht op Cumbre del Sol (waar Dumoulin op de meet Froome versloeg 5 jaar geleden), windstil, strakblauw, 23 graden al,

    Bd pleitte al eerder voor een onafhankelijk onderzoek naar 7 jaar wanbeleid onder de huidige aandeelhouders. De waardeloze RvC`s, de bizarre contracten van die Woenselse Frietbakker, de meetekenacties van Goetzee, het wegkijken van de commissarissen, de mislukte gokjes, het verkeerd inschatten, de medische blunderstaf en de twee degradaties binnen 4 jaar. Niemand van de bezitters, de veroorzakers heeft tot nu toe zijn verantwoordelijkheid genomen. De oplossing ligt altijd in het weggooien van trainers, TD`s, AD`s etc. Gielen had als opdracht om de financiele Basis, het draagvlak, te vergroten, mislukte daarin en werd met een zwaar beschadigd imago weggestuurd. De 3 eigenaren willen maar 1 ding: verkopen aan een partij die hun prijs betaalt. Een prijs die binnenkort weer zal figureren in de toelichting op de jaarrekening over het afgelopen seizoen (2 maanden vertraagd).

    Op dit moment is ongeveer de helf van de transferopbrengsten geherinvesteerd. Die andere helft (iets meer) ligt nog op de plank. Een goede gok als blijkt dat deze selectie de komende 3 wedstrijden ongeschonden doorkomt, een heel slecht verhaal als het nu misgaat. De minimalisten van de Stadionstraat proberen opnieuw scherp aan de wind te zeilen om zo weinig mogelijk eigen kapitaal in te hoeven zetten als garantie, laat staan erin te schieten (onder de voorwaarde nieuwe aandelen).

    Nog 3 nachtjes slapen en dan wordt duidelijk wat het wegsturen van Seuntjens ons gekost heeft.

  • portugeese naccer

    6 oktober 2020 - 10:19

    Een degelijke legal audit op ALLE contracten (dus op al het personeel – spelers en kantoor -, huur, leveranciers etc.) zou passend zijn.

    Gewoon een Excel-bestandje met alle einddata, jaarlijkse kosten, bijzondere bedingen, verzin maar, waar echt alles in staat kan zo ont-zet-tend handig zijn.

    Laatst bij een bedrijfje met amper 150 werknemers (in feite vergelijkbaar met een BVO als NAC) zo`n bestand laten opstellen en je wil niet weten wat voor contracten er liepen waarvan sleutelspelers niet bleken af te weten.

    Stom voorbeeldje? Er bleken twee contracten te zijn met koffieleveranciers: één voor de apparaten op kantoor en één voor de apparaten op werkvloer. Beide leveranciers offerte laten doen voor beide locaties, wat een besparing van bijna 4 mille op jaarbasis bleek op te leveren. Het zijn maar druppels. maar ook die kunnen emmer uiteindelijk doen overlopen.

  • harry b.d.

    6 oktober 2020 - 10:49

    Portugeesch – een audit op de contracten is maar 1 aspect. Er is veel meer fout gegaan. Er zijn vele beslissingen genomen die volkomen fout zijn uitgepakt, met vette schade voor de club. Hoe kann het zijn dat al die figuren daarmee wegkomen? Wanbeheer, onbehoorlijk bestuur. Weerzinwekkend mismanagement is dan blijkbaar juridisch niet strafbaar, de betalende achterban heeft er toch wel recht op om te weten wat er eigenlijk is gebeurd.

    We zijn het bezit van 3 mensen wiens meerderheidsaandeel op een leugen is gebaseerd (aandeelhouders tegen wil en dank). Dat zou toch voldoende moeten zijn om die hele bende te wippen.

  • guuske

    6 oktober 2020 - 20:19

    Wss heeft een Manders met zijn achtergrond dit al lang gedaan. De contracten uit laten spitten.

  • harry b.d.

    7 oktober 2020 - 10:06

    Cala Granadella, ontbijt, 21 graden al,

    Ja brave mensen, deadline day is als een nachtkaars uitgegaan. Alleen alles wat was uitgelekt is gekomen. Geen verrassingen, geen extra kers op de taart. Geen topper(s) om de zaak nog een extra boost te geven. We moeten het doen met het elftal dat met 2-1 won van FC Den Bosch plus een 19jarige die op dit niveau nog niets heeft laten zien. Een speler waarvoor we een recordbedrag hebben ingezet.

    Hier is Spanje komt er een hele rits aan dias festivos, feestdagen, aan. Morgen San Vicente, dan vrijdag de dag van de Comunidad Valenciana en maandag de Dia del Hispanidad. Riera zal het allemaal moeten missen, ook al ligt zijn focus op dat vermaledijde Catalunya. Als het echt om die EUR 50K gaat is het nooit serieus geweest en hebben mensen elkaar gek lopen maken om niks.

    Op dit moment is de grote vraag hoe we er financieel voorstaan. We hadden een jaar geleden een flinterdun pantser van EUR 440K eigen vermogen. Het afgelopen seizoen lijkt door die sportief dramatisch verlopen wedstrijd in de Kuip toch nog met een sisser af te lopen. Deze jaargang zijn we dan gestart met de grote opbrengsten uit de diverse transfers (toch zijn er ook weer jongens met doorlopend contract gratis weggelopen) en lijkt ongeveer de helft niet uitgegeven. Blijkbaar vinden de heren dat we gaten moeten dichten, geld voor een rainy day opzij moeten zetten en dat deze selectie voldoende is voor promotie. Dat is een beoordeling. Door lieden die de afgelopen jaren alles, maar dan ook alles, verkeerd hebben ingeschat. We moeten zo snel mogelijk weg uit die lelijke Onderbond waar we helemaal niet thuis horen. Dan moet je spelers in huis hebben die wekelijks kunnen domineren en geen jongens die na een uurtje al hijgend als een klamvochtig paard moeten worden gewisseld.

    Dan de achterban, die is nog altijd tot op het bot verdeeld. Nieuw dieptepunt was gisteren de bijdrage van een zich als online Paus afficherend type dat jarenlang allerlei onzalige reacties op kritiek faciliteerde en tot op de dag van vandaag zijn gram wenst te halen met gelieg en gedraai. Als je hier in Spanje tegen de Guardia Civil zegt dat je goudeerlijke NACmensen online hebt lopen beschimpen, vriendjes tekeer hebt laten gaan en op een nogal onbeschofte manier anonieme rancuneuze figuren hun gang hebt laten gaan, dan word je meegenomen en in een gesticht gestopt. In Breda mag dat blijkbaar allemaal. Dan staan ze weer op de banken. Toch was er ook een lichtpuntje, want in de podcast van de Stem, die is nog taaier om helemaal af te luisteren dan de uitzendingen van Don, van Es, het petje en het juichaapje, kwamen de tapasbroeders tot de conclusie dat het wel erg bizar was wat er allemaal gebeurd was. Blanco had ooit een artikel geschreven in de papieren Stem over de aandeelhouders en wie daar allemaal aan meededen en met welke bedragen. Sommigen hadden thuis echter niks gezegd tegen moeder de vrouw. Tijdens het trainingskamp en NAC-Groningen in Oliva Nova werd Blanco toen door 1 van die proleten geattacceerd omdat hij thuis zijn bek had gehouden en dit voor zijn vrouw als verrassing kwam. Een van de gebroeders Kin moest die man toen fysiek in bedwang houden. Blanco (1m70 max) was erg geschrokken. Dit speelde zich allemaal af onder het arendsoog van bd, zulke verhalen zal men nooit lezen op BSR, maar wel op deRat, die veel meer in de haarvaten van de achterban zit en bovendien bestaat uit nogal wat mensen met 30+ NAC ervaring en niet uit gastjes van 19 die amper foutloos kunnen schrijven en nog nooit van Martien Vreijsen of Addy Brouwers hebben gehoord en die denken dat Sydney de vader van Pierre is.

    Bon, tijd om een duik te nemen in het zeewater (nog ca 25 graden).

    PS – guuske: dat zou Haarman als 1e hebben moeten doen toen hij binnenkwam, een jaar geleden. Is dat gebeurd ?

  • Ivo

    7 oktober 2020 - 13:49

    Harry, een heel verhaal weer, vorig jaar hadden we jonkies op het veld staan en werden we terecht te licht bevonden, dit jaar is het anders. Ik heb er wel een goed gevoel bij. 6 uit 6 is ook netjes, ondanks de matige tegenstand moet je de punten toch maar pakken. Vorig seizoen hadden we in deze wedstrijden (Jong Ajax thuis, den Bosch thuis, Helmond uit) al 8 punten verloren. Nu dus niet, tel uit je winst.

    Een nog bredere selectie levert gemor op, er kunnen er maar 11 spelen en zelfs met 5 wissels moet je jongens teleurstellen. Het is goed zo. Iedere positie is 2x bezet en we hebben nog wat jeugd achter de hand, al moet je het daar niet van hebben.

    Over 3 maanden is de volgende transferperiode al weer daar. Dan kunnen Dogen en Kali naar de uitgang, en dan kan je nog wel wat doen, en eventueel anticiperen op blessuregevallen die ontstaan zijn.

    Financieel heeft iedere club het moeilijk, maar met 3 miljoen aan transferinkomsten (slechts deels besteed) kunnen we tegen een stootje. En als ze al dat geld verbrast hadden, dan ken ik wel iemand die daar hier iets over geschreven zou hebben. Ja toch?

  • guuske

    7 oktober 2020 - 18:52

    @Harry ik heb een vermoeden dat de rvc dit willens en weten niet heeft gedaan. En naderhand bij Manders quasi geschrokken heeft gereageerd…

  • harry b.d.

    8 oktober 2020 - 13:50

    guuske – dat zou niet de eerste keer zijn als de Raad van Clowns betrapt zou worden op het verzaken van de taken.

  • harry b.d.

    8 oktober 2020 - 13:53

    Ivo – Steijn speelt een spelletje waarvoor Brandts op een nog al vervelende wijze ontslagen werd. Als Steijn met deze selectie niet promoveert breekt de pleur$s los.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
483 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny99thump
wanny49thumb
wanny42thumb
wanny130thump
wanny52thumb
wanny111thump
wanny107thump
wanny93thump
wanny50thumb
wanny53thumb
wanny58thumb
wanny85thump
wanny77thump
wanny77.2thump
wanny87thump
wanny119thump
wanny91thump
wanny108thump
wanny101thump
wanny97thump
wanny64thumb
wanny48thumb
wanny80thump
wanny46thumb
wanny103thump
wanny47thumb
wanny41thumb
wanny63thumb
wanny71thump
wanny122thump
wanny61thumb
wanny116thump
wanny112thump
wanny90thump
wanny124thump
wanny105thump
wanny59thumb
wanny94thump
wanny109thump
wanny118thump
wanny102thump
wanny129thump
wanny115thump
wanny104thump
wanny127thump
wanny121thump
wanny45thumb
wanny117thump
wanny62thumb
wanny98thump
wanny125thump
wanny44thumb
wanny57thumb
wanny113thump
wanny110thump
wanny65thumb
wanny95thump
wanny96thump
wanny120thump
wanny60thumb
wanny92thump
wanny54thumb
wanny100thump
wanny106thump
wanny55thumb
wanny128thump
wanny114thump
wanny126thump
wanny39thumb
wanny88thump
wanny123thump
wanny43thumb
wanny56thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Huldiging (2017)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
B-Side (2016)
Achilles uit (2016)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Al together now streaker (2002)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Eupen - NAC (2015)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Carnaval Bea (2005)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Jong NAC - Roda (2007)
Geef ons onze club terug (2002)
Taferelen in Villareal (2009)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Liever dan (2004)
Vieze rockers (2001)
NAC - W2 tent (2001)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Liever dan de eerste (2004)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
NAC-Ajax 2001
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Utrecht uit (2004)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
NAC muts (2015)
Bulldog spandoek (2004)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
NAC basketbal Conesco (2001)
Groningen - NAC (2014)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Cheerleaders basketbal (2001)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Bingo Bier (2010)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Forummeeting in de Pint (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Zilvermeeuw (2012)
De vaste opstelling (2016)
Para (2001)
Viaductversiering (2003)
Gele rook (2016)
Toiletten bij Telstar (2007)
Rat van elf trommels (2008)
Zwemcombi Volendam (2016)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Den Bosch NAC (1993)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Rat van Elf (2017)
Fandag 2004 Mommers dart
NAC Museum (2002)
Uitgeteld (2007)
Raise your flag (2021)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Groningen - NAC (1994)
BN de Stemmingmaker (2011)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Bouw stadion fundering (1995)
Sticker gezopen (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Forummeeting (2004)
Anticombi VVV (2007)
UWD yellow (2007)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Wuppertal - St Pauli (2005)
NAC - Vitesse (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Dubbeldekker (2011)
Hein (2011)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC Ajax (2004)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Bloemstuk SLM (2003)
Workshop echte NAC supporter (2009)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Pannen vol Paella
Videohoes (2003)
Altijd naar NAC (2019)
Bus uitzwaaien (2017)
Doortje (2013)
Stiltegebied (2005)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Locos bus naar VVV (2016)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Forumavond Sanering (2002)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
De Koel (2016)
Paulitoernooi (2007)
Training bij Dennenlucht (2004)
Glapje (2014)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Volle bak bij NAC (2015)
Stilbo tours (2010)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
UWD Flyer (2005)
Volle Bea (2003)
Making of Megadoek (2012)
Ferry (2002)
Brabantse nachten (2004)
Slierten slierten slierten (2010)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
FujiFilm Stadion (2000)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Museumavond (2012)
NAC de Graafschap (1994)
Bouwtekening stadion (2001)
Open dag (2014)
D'r hed een duif... (2013)
Postperron (2001)
Bouw Stadion (1994)
Emotie na de promotie (2017)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC RBC (2005)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Annie terug (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Maxime (2015)
Promotie (2017)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Avondje NAC (2014)
Hamburg (2008)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
apresski flyer (2012)
Willem II uit (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Jong NAC Jong PSV (2005)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
It's for Dominique (2012)
Maradonny spandoek (2010)
Spakenburg uit (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
No pyro no party (2008)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Trouwe musketiers (2013)
Heerenveen uit (2015)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Nieuw gazonnetje (2008)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Graafschap-NAC (2001)
De Knyp (2015)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Hooligans in Groningen (2006)
In de hekken bij VVV (2017)
NAC Volendam (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Alkmaarderhout (2004)
Uitvaart JP (2005)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Eindhoven uitvak (2016)
Start Red NAC (2011)
Doekenfeest (2014)
ACDC in Volendam (2010)
Kapan (2009)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Schilderij (2017)
willem2doekske 2004
Vertrek NAC naar Wii (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Andro Knel Bokaal (2000)
Eerste training seizoen (2012)
troyesnac (2002)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Bus uitzwaaien (2014)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Oude NAC Museum (2002)
TitaNAC (2013)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NAC RBC vol stadion (2003)
Bryan Roy naar NAC (2000)
NEC - NAC op P5 (2017)
NAC PSV (2001)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Another day at the office (2013)
Zundert NAC (2004)
Bouw stadion (1994)
Red NAC paaseitjes (2011)
Jong geleerd (2017)
Utrecht bus uit (2004)
Forumavond Technisch (2003)
Ferry-Fiona
Oltmans spandoek kerk (2002)
Hel van Enschede (2004)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Stadionkwartier (2009)
Zes bier graag (2016)
NAC gered (2002)
Giessen NAC (2003)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
NAC AZ 2001
Stad zonder karakter (2001)
Omwisselen Graafschap (2011)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Afscheid van As (2002)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Newcastle (2003)
Graffiti (2013)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Troyes (2002)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
MVV - NAC (2015)
All together now (2002)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Newcastle NAC (2003)
megavlag locos 2013
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Anticombi naar Volendam (2016)
Stickercultuur (2019)
Darttoernooi 2004
Fuik Oss 1999
Gepromoveerd (2017)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Pilaarplezier (2014)
Stop het wanbeleid (2002)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
NACPraat Radio (2021)
Fortuna - NAC (2001)
Anti jong teams (2017)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Plaatsing scorebord (2004)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Loting Newcsatle (2003)
NAC Donar (2001)
Strawberry (2003)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Megavlag (2017)
Feyenoord-NAC 2001
Volendamse Dijk (2019)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Donar Kebab (2001)
St Pauli toernooi (2014)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
UWD Black (2004)
Stadionverherbouwing (2010)
Rookpotten Demodag (2005)
Anti Fries UWD (2004)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Cambuur uit (2014)
30 bier (2002)
A-jeugd wint de beker (2011)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Eerste BSR-Redactievergadering
Vitesse uit (2004)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Vlag halfstok (2001)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Vierwielercombi (2008)
stickercultuur-(2012)
Oldtimercombi (2005)
Nieuwe grasmat (2013)
Fear spandoek (2016)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by