Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Enkele dagen na het spelen van een beroerde eerste- en een iets betere tweede helft in Doetinchem heeft Vreven te kennen gegeven dat hij ‘the light’ gezien heeft. Ondanks dat hij niet wil toegeven dat het om de houding van de huurlingen gaat, zou je door de regels heen kunnen opmerken dat het daar wel degelijk mee van doen heeft. Gestart met vijf huurlingen afgelopen vrijdag, geëindigd met twee. Na de wedstrijd gaf Vreven te kennen dat hij helemaal klaar is met de jongens die het niet kunnen opbrengen om vanaf minuut één NOAD te brengen. Zie het als een eye opener voor Vreven, of voor de meeste NAC supporters zal ook het gevoel van ‘hé hé, eindelijk ziet de trainer dat ook’ oproepen.

Aan de ene kant blijft het altijd een wrang verhaal wat betreft de City deal. Telkens weer komen er bij nieuws met betrekking tot dit onderwerp de details naar voren: Kosteloos (m.u.v. huisvesting) vijf spelers, delen van kennis/kunde en investeringen in met name trainingsfaciliteiten. Intern is er al geconcludeerd dat de spelers niet voldoen. Fijn, toch bleven tot noch toe enkele tegenvallende spelers gewoon in de basis staan. Stevige uitspraken van de grondlegger van de deal, Smulders, blijven ook al een tijd uit.

De situatie zoals deze zich nu voordoet, is dat Garcia en Barker zich tot de twee kunnen rekenen waarvan men redelijk overtuigd is dat ze iets extra’s toevoegen aan het team. Zeker wat betreft Garcia is dat te beamen, Barker zal zijn rendement simpelweg omhoog moeten brengen. Vergeet niet dat er nog slechts één kwart van het seizoen te spelen is. Hoewel het geen harde eis betreft, zou City er vanuit gaan dat hun talenten in 75% van de wedstrijden speelt.
We gaan het zien, komende vrijdag wacht in ons eigen Rat Verlegh Stadion Telstar. Winnen of winnen, want aan de laatste ontmoeting met Telstar was minstens zo weinig lol te beleven als de Graafschap uit.


Hup NAC.

14 comments on “Vreven heeft ‘the light’ gezien”

  • brecht

    6 maart 2017 - 12:11

    Op dit niveau voegt Barker niets toe; afgelopen vrijdag nog eens gezien. Hij snapt de looplijnen niet, loopt te verdekt en aan ballen loopt hij over de lijn. Kan hij nog zo`n leuke actie hebben; als Verbeek weer mag spelen, gewoon Verbeek opstellen (mits deze gemotiveerd is).

  • Leve Cercle!

    6 maart 2017 - 12:14

    Off topic: Gisterenavond weer zo`n gezellige enquete ontvangen van onze favoriete voetbalclub. Ik weet niet hoe deze bij mijn mede-supporters binnen kwam maar bij mij schoot deze volledig in het verkeerde keelgat. Ik ben ten allen tijde bereid om enquêtes in te vullen over NAC maar deze heeft enkel als doel om een energieleverancier aan te prijzen! Kom op zeg! NAC is een voetbalclub met als doel saamhorigheid en een avond vermaak voor de supporters. Meestal gaan enquêtes van NAC over de faciliteiten in het stadion en de wijze waarop ik het supporter-zijn beleef. Deze enquête heeft daar helemaal niets mee van doen en dat stelt mij teleur. Ik snap dat een commerciële voetbalorganisatie inkomensverhogende activiteiten ontplooit maar hier zit de gemiddelde NAC-supporter, volgens mij, niet op te wachten. Ik heb de enquête bij de derde vraag dan ook afgebroken en ik verwacht van de organisatie dat bij een volgende actie van dit kaliber tekst en uitleg wordt gegeven over de aard van het onderzoek. Neem je supporters alsjeblieft niet in de mailing zeg. Ik hoop daarom dat er meer supporters hierover een mail sturen naar de organisatie want we hebben het al zwaar genoeg te stellen.

  • petros

    6 maart 2017 - 12:32

    O`NEAL voegt in mijn ogen wel degelijk iets toe….is hij een huurling of aankoop ?

  • Don Leon

    6 maart 2017 - 13:07

    O`Neill wordt gehuurd van Apollon Limassol uit Cyprus. Wel bemiddeld door het scouting netwerk van City.

  • BATI

    6 maart 2017 - 14:20

    Wat voegt Barker nou toe dan? 2 leuke acties per wedstrijd, nauwelijks doelpunten en nauwelijks assists. En dat is dan een aanvaller.

    Garcia mag wel blijven staan en Horsfield heeft het voordeel van de twijfel (al zie ik het verschil niet met Sporkslede). De rest is echt niet beter dat wat je zelf in huis hebt.

    Maar als er vrijdag weer 4 of meer City spelers aan de aftrap staan dan mag je wel concluderen dat er wel degelijk afspraken zijn gemaakt over speeltijd e.d.

  • Al Pacino

    6 maart 2017 - 15:01

    @petros, Shane O’Neill is overgekomen van Apollon Limassol op Cyprus. Hij heeft bij NAC een contract getekend tot 1 juli 2017.
    Met jou ben ook ik de mening toegedaan dat dit een speler is met een voor NAC duidelijke meerwaarde. Het zou een goede zaak zijn als het contract voor deze speler vroegtijdig door NAC wordt verlengd.

    Barker moet zo snel mogelijk een plekje op de tribune krijgen, naast ene Verbeek! @brecht, één advies: staaf eens tijdens een wedstrijd, waarin hij door Vreven in de basis is gezet, zijn goede acties. Ongetwijfeld zal dit aantal niet boven de 1 á 2 (twee) keer komen!

    @BATI, t.a.v. Barker en Garcia, heb jij 100% gelijk. Wat ik al eerder heb gezegd zou Horsfield binnen MC de beste prestaties van de 5 MC-ers hebben geleverd. Dus ….? Maar het is wel noodzakelijk dat de MC-spelers ook op de juiste plaats in het basisteam van NAC worden geplaatst. Smith- Brown op het middenveld, Horsfield op de l.a.-positie en dan kan Sporkslede automatisch weer zijn eigen welverdiende plek gaan innemen.

    Overigens vraag ik mij wel af of de verandering(en) die Vreven wil doorvoeren te maken hebben met het niet goed functioneren van een aantal MC-spelers. Ik vermoed eerder dat het te spelen wedstrijdsysteem het cruciale punt is.

  • fvf6

    6 maart 2017 - 16:41

    @ Leve Cercle

    Helemaal een s met je belachelijk dat NAC daar de seizoenkaart houder voor gebruikt , ik word doodziek van die energie maatschappijen eerst per telefoon dan aan de deur en nu via je seizoenkaart binnen proberen te komen

  • fvf6

    6 maart 2017 - 16:41

    @ Leve Cercle

    Helemaal een s met je belachelijk dat NAC daar de seizoenkaart houder voor gebruikt , ik word doodziek van die energie maatschappijen eerst per telefoon dan aan de deur en nu via je seizoenkaart binnen proberen te komen

  • Ratatouille

    6 maart 2017 - 16:50

    @Leve Cercle,

    Inderdaad! Ik begon aan de enquete, zag de 1e vraag over energieleveranciers en dacht… ach; eentje ertussen voor de sponsoren. Heb hem bij vraag 2 weggeklikt.
    Schandalig en dat zeker op een dergelijk moment…

  • ennaajseejer

    6 maart 2017 - 17:25

    Hoewel het geen harde eis betreft, zou City er vanuit gaan dat hun talenten in 75% van de wedstrijden speelt??????
    Is dat inderdaad zo? Zoiets vermoedde ik al veel langer. Dat zou veel van de rampzalige opstellingen verklaren.

  • Tuur

    6 maart 2017 - 19:21

    Ik mag toch aannemen dat dit een interpretatie is van DROL want anders vrees ik met grote Vreven, dat onze trainer er geen klote van begrijpt. (Maar dat doet ie wel want zijn omzettingen waren precies waar hij de eerste hekft faalde)

    Ik heb die wedstrijd niet beneveld vanuit het uitvak gezien maar broodje nuchter op TV, althans online, bij fox7 ofzo.
    Dat NAC overlopen werd had echt niets te maken met City spelers, al speelde Ageypong niet best, maar alles met het systeem van NAC. 4 van de Graafschap tegen 1 van NAC (verdedigend) op het middenveld en een spits die geen bal vasthield maar een pure afmaker is, waardoor je niet kon aansluiten. Dan loop je achter de feiten aan en kan je niet gaan verwijten dat je aanvallers niet beter verdedigen.

    Van mij hoeft er niemand van City te spelen, maar met de wedstrijd tegen graafschap heeft dat echt geen reet te maken. Of zijn Oosterwijk en Allouchi ook van City en wordt er van Verschueren verwacht dat hij 4 middenvelders even opvangt?

    Wat een onzin dit.

  • Alcoholvrije Sint

    7 maart 2017 - 11:42

    Het onzinnige vasthouden aan 3 middenvelders is wat NAC al jarenlang dwarszit. Er is GEEN ENKEL goed argument om met 3 voorhoedespelers te spelen als die nul rendement hebben én je middenveld altijd wordt overlopen. Smulders heeft dit echter als zijn `eigen visie` neergelegd binnen de club en wil er koste wat het kost aan vasthouden. Dan moet je ook accepteren dat je continu achter de feiten aanloopt en een incidentele 1-0 tegen een hooggeplaatst team een feestje moet zijn. Maar of het ooit leuk is om te zien, dat voetbal wat NAC speelt? Nee dus. En daar gaat het ook zeker om.

    Verschueren heeft hetzelfde probleem wat Gillissen zelf in zijn tijd als speler had – je moet in je eentje teveel gaten dichten, dat is gewoon niet te doen. En dan krijg je altijd kritiek. Terwijl je misschien wel 80% van de gaten dicht, maar dat is dan `dus` 20% te weinig.

    Spelen met 4 middenvelders is de enige echte oplossing. Dan komen de City spelers misschien ook beter tot hun recht. Om de een of andere reden is het blijkbaar not done om die systeemwijziging binnen NAC door te voeren, hoewel dit ook de enige oplossing was toen het écht niet meer anders kon, vorig seizoen onder Dijkhuizen. Zit dat moment er nu weer aan te komen? Ik hoop het maar.

    Over die energie `enquête` – het is inderdaad op een raar moment, maar goed, als NAC het na een overwinning had gedaan, kregen ze dat weer voor hun voeten gegooid. Het woord `enquête` is wat vreemd gekozen (net als dat er `onderzoek` in de mail stond – dat roept toch andere associaties op) maar de commerciële afdeling van NAC moet ook gewoon verder, en wat mij betreft is het PRIMA dat ze dat ook doen. Ik krijg overigens nooit mensen van energiebedrijven aan de deur of aan de telefoon (ligt dat aan mij?). Als je de enquête af had gemaakt, wat echt geen uren kost, had je ook wel gezien dat er een idee achter dit verhaal zit. Iets waarmee NAC naar een potentiële sponsor een onderbouwd voorstel heeft. Dus met die 2 minuten kun je NAC ook nog helpen, in plaats van het gezeur op internet over 4-3-3 of 4-4-2.

    …

    Oeps.

  • ennaajseejer

    7 maart 2017 - 11:57

    Je gaat me toch niet vertellen dat het vanwege Smulders is dat we maar 433 blijven spelen? Bij NAC kan alles, maar dat lijkt me toch erg gortig. Sinds wanneer heeft de TD invloed op de opstelling? Als dat echt zo is mag ie van mij linea recta terug naar Eindhoven enkele reis!

  • ennaajseejer

    7 maart 2017 - 14:49

    http://www.bndestem.nl/nac/ogen-van-nac-trainer-zijn-opengegaan-spelers-van-city-brengen-te-weinig~a39a1f1a/
    Dat van die 75% blijkt dus te kloppen? Wat een flop die Smulders. En maar liegen en draaien.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
520 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny43thumb
wanny113thump
wanny77.2thump
wanny88thump
wanny53thumb
wanny54thumb
wanny121thump
wanny106thump
wanny126thump
wanny112thump
wanny122thump
wanny118thump
wanny102thump
wanny46thumb
wanny117thump
wanny100thump
wanny114thump
wanny77thump
wanny109thump
wanny96thump
wanny71thump
wanny127thump
wanny95thump
wanny105thump
wanny42thumb
wanny94thump
wanny107thump
wanny115thump
wanny111thump
wanny90thump
wanny101thump
wanny65thumb
wanny123thump
wanny120thump
wanny60thumb
wanny63thumb
wanny93thump
wanny87thump
wanny104thump
wanny110thump
wanny108thump
wanny119thump
wanny45thumb
wanny98thump
wanny85thump
wanny116thump
wanny50thumb
wanny41thumb
wanny58thumb
wanny64thumb
wanny124thump
wanny80thump
wanny55thumb
wanny59thumb
wanny103thump
wanny56thumb
wanny130thump
wanny91thump
wanny92thump
wanny125thump
wanny62thumb
wanny39thumb
wanny61thumb
wanny99thump
wanny128thump
wanny49thumb
wanny129thump
wanny47thumb
wanny52thumb
wanny44thumb
wanny48thumb
wanny57thumb
wanny97thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Spakenburg uit (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Stiltegebied (2005)
Hel van Enschede (2004)
UWD Flyer (2005)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
TitaNAC (2013)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Stadionkwartier (2009)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Gepromoveerd (2017)
stickercultuur-(2012)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Anti jong teams (2017)
Oldtimercombi (2005)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Ferry (2002)
NAC PSV (2001)
Para (2001)
Forumavond Sanering (2002)
Uitgeteld (2007)
Strawberry (2003)
Volle Bea (2003)
In de hekken bij VVV (2017)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
UWD Black (2004)
Dubbeldekker (2011)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Tokoli spandoek (2002)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Fear spandoek (2016)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Graafschap-NAC (2001)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Stilbo tours (2010)
Cambuur uit (2014)
Viaductversiering (2003)
Rat van elf trommels (2008)
Los Muchachos del Breda (2006)
Ferry-Fiona
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Newcastle (2003)
De Knyp (2015)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
NEC - NAC op P5 (2017)
Vieze rockers (2001)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Altijd naar NAC (2019)
Te voet naar RBC (2004)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Kapan (2009)
NAC Tattoo lip (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC AZ 2001
Bloemstuk SLM (2003)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
NACPraat Radio (2021)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Making of Megadoek (2012)
De vaste opstelling (2016)
Postperron (2001)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Willem II uit (2004)
Schilderij (2017)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Groningen - NAC (1994)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
D'r hed een duif... (2013)
Volle bak bij NAC (2015)
No pyro no party (2008)
Hein (2011)
Trouwe musketiers (2013)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Hamburg (2008)
Fortuna - NAC (2001)
Troyes (2002)
Alkmaarderhout (2004)
Open dag (2014)
Sticker gezopen (2017)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Eerste training seizoen (2012)
Feyenoord-NAC 2001
troyesnac (2002)
Utrecht uit (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Plaatsing scorebord (2004)
All together now (2002)
Fuik Oss 1999
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Bouw Stadion (1994)
Huldiging (2017)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Nieuw gazonnetje (2008)
Bus uitzwaaien (2014)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Bulldog spandoek (2004)
Stad zonder karakter (2001)
ACDC in Volendam (2010)
NAC Volendam (2004)
SLM ramp herdenking (2003)
Vlag halfstok (2001)
NAC gered (2002)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Raise your flag (2021)
Carnaval Bea (2005)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Vierwielercombi (2008)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Zwemcombi Volendam (2016)
Forumavond Technisch (2003)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Andro Knel Bokaal (2000)
Heerenveen uit (2015)
Slierten slierten slierten (2010)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Oude NAC Museum (2002)
Maradonny spandoek (2010)
Nieuwe grasmat (2013)
Brabantse nachten (2004)
Taferelen in Villareal (2009)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Vitesse uit (2004)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Eindhoven uitvak (2016)
Fandag 2004 Mommers dart
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Liever dan (2004)
Liever dan de eerste (2004)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Eerste BSR-Redactievergadering
Afscheid van As (2002)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
NAC logo op stadion (2013)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Videohoes (2003)
NAC-Ajax 2001
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Megavlag (2017)
NAC Donar (2001)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Paulitoernooi (2007)
It's for Dominique (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
NAC Ajax (2004)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Uitvaart JP (2005)
B-Side (2016)
NAC de Graafschap (1994)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Avondje NAC (2014)
Training bij Dennenlucht (2004)
Pilaarplezier (2014)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Bouwtekening stadion (2001)
Loting Newcsatle (2003)
Promotie (2017)
Bingo Bier (2010)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC Museum (2002)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Trossen los bootcombi (2013)
Doekenfeest (2014)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Utrecht bus uit (2004)
Bouw stadion (1994)
Jong NAC - Roda (2007)
Stop het wanbeleid (2002)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Darttoernooi 2004
Terugkomst Pierre (2005)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Eupen - NAC (2015)
Rat van Elf (2017)
Giessen NAC (2003)
NAC RBC vol stadion (2003)
NAC RBC (2005)
NAC - W2 tent (2001)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Zes bier graag (2016)
Museumavond (2012)
Emotie na de promotie (2017)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Achilles uit (2016)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
apresski flyer (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
30 bier (2002)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Groningen - NAC (2014)
NAC - Vitesse (2001)
Geef ons onze club terug (2002)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Anticombi VVV (2007)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
MVV - NAC (2015)
Graffiti (2013)
Newcastle NAC (2003)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Bouw stadion fundering (1995)
Den Bosch NAC (1993)
Doortje (2013)
Forummeeting (2004)
Bus uitzwaaien (2017)
Cheerleaders basketbal (2001)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
megavlag locos 2013
Anti Fries UWD (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Rookpotten Demodag (2005)
BN de Stemmingmaker (2011)
Al together now streaker (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Another day at the office (2013)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Gele rook (2016)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Forummeeting in de Pint (2004)
Stickercultuur (2019)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Pannen vol Paella
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Locos bus naar VVV (2016)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Donar Kebab (2001)
De Koel (2016)
willem2doekske 2004
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NAC muts (2015)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Hooligans in Groningen (2006)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
UWD yellow (2007)
St Pauli toernooi (2014)
Start Red NAC (2011)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Annie terug (2004)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Zundert NAC (2004)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Omwisselen Graafschap (2011)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Zilvermeeuw (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Jong geleerd (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Maxime (2015)
Glapje (2014)
Volendamse Dijk (2019)
NAC basketbal Conesco (2001)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Red NAC paaseitjes (2011)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by