Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Opnieuw bewijst d’n tréner de juiste man op de juiste plaats te zijn. Afgelopen winterstop kon Stijn Vreven een lucratief contract tekenen bij een Belgische club, maar hij bleef zijn NAC trouw.

’Ik ben er trots op dat ik ook nu de aanbieding heb kunnen weerstaan, dat ik nog nooit gezwicht ben voor een verleidelijk aanbod. Ook de club deed dat niet, alhoewel ze een mooi bedrag voor mij konden krijgen. Inmiddels heb ik een zwartgeel hart, ik kan dan ook niet zomaar vertrekken als het werk niet is afgerond. Ik ben loyaal aan de club. We hebben al wel wat gesprekken gevoerd, maar beslissen daar samen pas later over. En ik benadruk dat we dat samen doen.’

Komende zomer loopt het contract van de briesende Belg af. Waar ene yadran zijn blanco pagina’s in de krant vult met een hoop verzinsels dat Smulders van hem af wil weet NAC wel beter. Een trainer die zijn doelstelling haalt, het DNA van de club uitstraalt, geliefd is bij veel supporters en ja, nog veel moet leren, zo’n trainer moet je koesteren. Niet wegdoen.

Eerst veilig spelen, dan het contract met Vreven een jaar verlengen en dan de zomer in. Hoet hoeft allemaal niet moeilijk te zijn…


Stijn Vreven kon in de winterstop naar Belgische club, maar sloeg dat aanbod af. NAC zou ook transfersom krijgen. ‘Loyaliteit staat bij mij op 1’, zegt de coach wiens contract afloopt. Video 👇🏻 #NACpraat pic.twitter.com/TZPuStpxKa

— ronaldomroepbrabant (@ronaldbrabant) 27 april 2018

16 comments on “Vreven kon weg in winterstop, zei ‘neen’”

  • Haze

    27 april 2018 - 15:52

    Dat dit een issue is, snap ik eerlijk gezegd niet. Vanuit een vrij kansloze positie promoveren en sowieso tot de laatste speeldag kans op (directe) handhaving. Jaar verlengen aub. Hup NAC

  • Moppernac

    27 april 2018 - 18:22

    Voort mij hoeft Vreven ook niet weg hoor.
    Faber is ook niet alles

  • danny b

    27 april 2018 - 19:14

    Eens met alle scribenten. Bij directe handhaving is Stijn Vreven wat mij betreft de onbetwiste droomtrainer van het seizoen 2018/2019.

    Over Faber, dat was een interessante kandidaat voordat hij naar groningen ging, maar daar zijn toch flink wat van zijn tekortkomingen bloot komen te liggen. Met name zijn omgang met de moeilijkere karakters pleit niet in zijn voordeel. De prestaties met groningen, dat de achtste begroting van de eredivisie heeft, zijn natuurlijk ook zwaar onder de maat.

    Over Blanco, ik zou er bijna heimwee naar Dennis van Bergen van krijgen. Een journalist/clubwatcher mag er wat mij betreft best wel eens een subjectief gekleurde beschouwing doorheen gooien, maar niet 2-3 keer per week en die overduidelijke persoonlijke agenda vermomd onder een kennerssausje word ik kotsmisselijk van. Om nog maar te zwijgen over al die hijgerige "media" (lees: clickbait flutsites als NACfans en voetbalprimeur) die het nog als nieuws overnemen ook.

    Résumé.. Vreven, lekker blijven bij handhaving. Faber, doe maar niet en Blanco z.s.m. wieberen bij zowel directe handhaving, indirecte handhaving als degradatie. Gauw optieven naar NACfans.nl, daar kan hij geen schade aanrichten.

  • barrenie

    27 april 2018 - 19:16

    Blijven, no issue!

  • rade

    27 april 2018 - 21:53

    Ik behoor niet tot het pro-Vreven kamp. Zijn elftal blijft dezelfde fouten maken, z’n wissels zijn óf voorspelbaar óf te laat en z’n keuzes op het personele vlak soms onverklaarbaar (Koch, Sporkslede, Nijholt)..

    Tel daarbij op dat de promotie een wonder was en tot stand kwam dankzij een hoop mazzel en een paar uitblinkende individuen én hij er niet in slaagt om met ruim voldoende kwaliteit zich ruim voor slot van de competitie veilig te spelen..Dan zou ik niet weten waarom Vreven zo nodig zou moeten blijven…Omdat het zo’n lekker gek ventje is….?? Stijn; Houdoe en bedankt!

  • piair

    28 april 2018 - 08:24

    Dit bericht stelt me weer iets gerust, ook ik vind zoals de meesten, Stein een goede trainer voor Nac. Hij straalt precies uit wat bij Nac hoort en daar horen naast de tomeloze inzet en passie ook de nodige fouten bij.

    De soms merkwaardige wissels alsook het nog steeds ontbreken van een goede keeper mogen ook zijn assistenten zich aanrekenen die zich meer mogen laten gelden.

    Maar zoals ook door andere geschreven, haalt Stein vooralsnog wel alle doelstellingen en daar gaat het volgens mij om, waarbij ik het best mee eens ben om iemands contract pas na het behalen ervan steeds te verlengen, niks mis mee toch ?

    Worden cruciale 2 weken, maar heb er weer veel zin in morgen,

    Come on NAC
    [:]

  • piair

    28 april 2018 - 08:25

    oooh en Stijn natuurlijk geen Stein (het was nog vroeg )

  • Sjak

    28 april 2018 - 10:14

    Stijn mag van mij blijven bij handhaving, maar zal net zoals de spelers progressie moeten maken volgend jaar. Geen rare fratsen meer… Ik vind wel dat er iemand naast hem op de bank moet komen met strategisch inzicht.. Die onze Stijn uitlegt op basis van cijfers welke spelers er voldoen en wie niet. Misschien Tim Gillesen? Maar eerst eens in de ere blijven. Dat is een opgave op zich..

  • steef

    28 april 2018 - 13:11

    Eerst maar eens focussen op handhaving!

    Verder vind ik trainers overschat. Wel of geen Vreven zal niet veel uitmaken, van mij mag hij blijven.

  • Hoog Hart Lied Bier!

    28 april 2018 - 17:27

    Zo is’t Steef , als het toch nog niet eens zó veel uitmaakt (zoals wij dat vinden) dan heb ik liever een Vreven die A bij NAC past , B nooit uit z’n nek lult (lees ; zegt waar ‘t op staat , feitelijke waarheden én geen man van cliché’s en dooddoeners) C sympathiek overkomt (althans bij mezelf dan)
    Nee….. , zo’n hork als Verbeek of zo’n nikszeggende als Ten Hag of zo’n zeurpiet als v/d Brom , de jankerd……

    Mensen , als het zo is dat de meerderheid Vreven graag ziet blijven (wat ik me nog af vraag eigenlijk) dan is er nu nog één echte kans om dat kenbaar te maken……… , a.s. Zondag !

  • butler

    29 april 2018 - 07:30

    vreven moet blijven alleen vraag ik me af of hij er zelf verstandig aan doet aangezien je volgend jaar geen garcia en angelino hebt en maar moet zien wat je er voor terug krijgt

  • Anoniem

    29 april 2018 - 11:12

    Ach die Blanco. Als je een beetje je eigen waarneming op orde hebt, dan zie je toch onmiddellijk dat Blanco dezelfde prak opwarmt? Je kan jezelf ook gek laten maken.
    Lekker belangrijk.

    Ik ben er een voorstander van gehaalde (sportieve) doelstellingen te belonen. Bij direct handhaven dus verlengen. Ik vind dat sportieve prestaties het enige criterium moet zijn waarop iemand beoordeeld wordt. Ik kan niks met zaken als wel of geen goeie uitstraling want dat is veel te subjectief. Velen vinden Vreven een mooi uithangbord, ikzelf ben geen fan van springerige schreeuwlelijkerds langs de zijlijn dus dat is hartstikke (te) persoonlijk. Het aantal behaalde punten is objectief. Laat dat dan ook leidend zijn.

    40 punten was de doelstelling (Google maar eens op "NAC 40 punten"), niet slechts handhaving, en als je met de wetenschap van nu 40 punten teveel van het goede vind, dan moet je dat ook maar niet aan het begin als doelstelling roepen. Had dan geroepen "handhaven is onze doelstelling". 40 punten komen we nooit meer aan. Of bijvoorbeeld de op dit moment maximaal haalbare 36 punten dicht genoeg bij de doelstelling is om Vreven alsnog te handhaven mag een ander beantwoorden.

    Als we veilig zijn, moet er hoe dan ook geevalueerd worden waarom we de 40 punten niet hebben gehaald. 2 oorzaken:
    1. Selectie is niet op orde. Dit mag voornamelijk a conto Smulders (en in mindere mate Ten Rouwelaar vwb de keepers).
    2. Gegeven die gemankeerde selectie, is er zeker niet het maximale uit gehaald. Dit mag a conto Vreven.

    1. a. Alleen al een betere keeper had ons vele punten opgeleverd. Tegen de directe concurrenten vallen met name zwakke optredens op van de doelman van dienst tegen Sparta-thuis, Roda-uit, Twente-thuis en Willem II-thuis. Al had je Roda, Twente en Willem II maar gelijk gespeeld: dan was je dus veilig geweest. Het is een grove en gevaarlijke misvatting te denken dat Bertrams voldoet. Alle keepers hebben dit seizoen slechts een klein aantal wedstrijden gespeeld, en allemaal hebben ze meermalen geblunderd dus die statistieken zijn werkelijk schrikbarend te noemen. Ook die van Bertrams; en dan vind ik eigenlijk Bertrams nog veel grotere blunders gemaakt hebben dan Birighitti: die 0-1 tegen Twente had mijn overleden grootmoeder nog gehad en van de 0-1 tegen Willem II word ik `s nachts nog wel eens badend in het zweet gillend wakker.

    Maak van die jonge Pool maar de reservekeeper, neem afscheid van Bertrams en Birighitti, en haal er een doelman van het kaliber Karelse – Van Ede – Babos – Zoetebier – Ten Rouwelaar bij.

    b. Teveel dezelfde types in de selectie. Teveel fris gekapte jongens, ideale schoonzonen. Alleen maar voetballers. Nauwelijks iemand die eens een beuk uitdeelt of weet wat knokken is.

    Danny B haalt een interessant punt aan over Groningen en begrotingen… ik voeg daar graag aan toe dat VVV en Excelsior een kleinere spelersbegroting hebben dan wij, wij hebben bovendien Man City huurlingen dus waar gaat dat budget van ons dan in hemelsnaam aan op? Een constatering mag zijn dat VVV en Excelsior met minder geld beter presteren. Dat kan dus niet.

    2. Gegeven die niet optimale samenstelling van de selectie is er toch niet het maximale uit gehaald. Spelers opzichtig de hand boven het hoofd houden (Vloet) of juist slachtofferen (Nijholt). Onnavolgbaar wisselbeleid (iedereen zag dat Fernandes er na een uur compleet doorheen zat uit tegen Sparta. Had Brusselers of Haemhouts niet ingebracht kunnen/moeten worden?). Op cruciale momenten de ploeg niet weten te doen pieken, sterker nog: laten acteren als een stel lamgeslagen hondjes (Roda en Willem II-thuis) oftewel de passie die Vreven als speler had en als trainer nog heeft weet hij bepaald niet altijd over te brengen op zijn spelersgroep (al ligt dat deels ook aan die spelersgroep zelf).

    Eerst maar eens direct handhaven. Proberen zo dicht mogelijk bij die nu maximaal haalbare 36 punten te komen als mogelijk zodat we zo dicht mogelijk de oorspronkelijke doelstelling benaderen. En dan wens ik eenieder veel evaluatiewijsheid toe.

  • Anoniem

    29 april 2018 - 12:16

    Ik merk aan mezelf dat het me weinig doet: Vreven blijven of niet.
    Voor beide scenario`s zijn immers steekhoudende argumenten aan te voeren.
    Dus… ik kan met beide scenario`s leven.

    Vanmiddag eerst vol gas!!

  • danny b

    29 april 2018 - 12:18

    WW, een journalist, en zeker een als clubwatcher te boek staande journalist die dagelijks op de club te vinden is, die zaken anders voostelt dan ze zijn brengt in meer of mindere mate (afhankelijk van onderwerp) schade aan de club. Copy-paste sites nemen het voor waar aan en mensen die dat lezen ook. Dat is imo gewoon kwalijk.

    Verder deel ik je analyse helemaal. ALS we degraderen is Smulders hoofdelijk verantwoordelijk gezien zijn prutswerk met de keepers. Dan moet hij per direct weg als het aan mij ligt. Bij handhaving kan het inzien en erkennen van het prutswerk voldoende zijn.

    De zenuwen zijn inmiddels flink toegeslagen hier op Kreta. Kon ik me maar een middagje teleporteren.

    HUP NAC!!!!

  • GB

    29 april 2018 - 12:58

    Tis de positie van Smulders die eerst eens bekeken zou moeten worden, niet die van Vreven direct. Tis vooral zorgwekkend dat er weinig ontwikkeling zichtbaar is bij veel spelers, en dat dit vooral er niet in lijkt te zitten vanaf t begin. Dat is beiden aan te rekenen maar die 2 werken ook niet heel goed samen is mijn gevoel……

  • barrenie

    29 april 2018 - 18:19

    BN DeStem wint: Vreven moet weg. Grote schande.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny124thump
wanny104thump
wanny107thump
wanny112thump
wanny87thump
wanny116thump
wanny115thump
wanny47thumb
wanny85thump
wanny53thumb
wanny80thump
wanny129thump
wanny101thump
wanny61thumb
wanny105thump
wanny64thumb
wanny46thumb
wanny99thump
wanny120thump
wanny91thump
wanny121thump
wanny106thump
wanny130thump
wanny49thumb
wanny77thump
wanny71thump
wanny92thump
wanny60thumb
wanny58thumb
wanny123thump
wanny127thump
wanny110thump
wanny54thumb
wanny111thump
wanny39thumb
wanny52thumb
wanny57thumb
wanny77.2thump
wanny48thumb
wanny103thump
wanny122thump
wanny114thump
wanny44thumb
wanny43thumb
wanny109thump
wanny102thump
wanny118thump
wanny65thumb
wanny62thumb
wanny96thump
wanny55thumb
wanny100thump
wanny63thumb
wanny98thump
wanny94thump
wanny41thumb
wanny108thump
wanny50thumb
wanny93thump
wanny45thumb
wanny117thump
wanny113thump
wanny128thump
wanny90thump
wanny126thump
wanny97thump
wanny125thump
wanny119thump
wanny56thumb
wanny95thump
wanny42thumb
wanny88thump
wanny59thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Heerenveen uit (2015)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Rat van Elf (2017)
Anticombi VVV (2007)
ACDC in Volendam (2010)
Fear spandoek (2016)
Anti Fries UWD (2004)
In de hekken bij VVV (2017)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
All together now (2002)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Forummeeting (2004)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
NAC AZ 2001
NAC logo op stadion (2013)
Ferry-Fiona
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC PSV (2001)
Geef ons onze club terug (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Los Muchachos del Breda (2006)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Hein (2011)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Feyenoord-NAC 2001
Darttoernooi 2004
Oldtimercombi (2005)
Stilbo tours (2010)
Zilvermeeuw (2012)
Training bij Dennenlucht (2004)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Promotie (2017)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Achilles uit (2016)
Zes bier graag (2016)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Stadionkwartier (2009)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Gele rook (2016)
Eupen - NAC (2015)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Bulldog spandoek (2004)
Utrecht bus uit (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Slierten slierten slierten (2010)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Eerste training seizoen (2012)
MVV - NAC (2015)
Start Red NAC (2011)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
willem2doekske 2004
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Winnaar BIT Trofee (2004)
B-Side (2016)
TitaNAC (2013)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Bloemstuk SLM (2003)
Hooligans in Groningen (2006)
Another day at the office (2013)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Brabantse nachten (2004)
Cheerleaders basketbal (2001)
Videohoes (2003)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Postperron (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Alkmaarderhout (2004)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Pannen vol Paella
Red NAC paaseitjes (2011)
Graffiti (2013)
Rat van elf trommels (2008)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
SLM ramp herdenking (2003)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Liever dan de eerste (2004)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Vierwielercombi (2008)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Stiltegebied (2005)
Altijd naar NAC (2019)
Bouwtekening stadion (2001)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Al together now streaker (2002)
De Knyp (2015)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
apresski flyer (2012)
Strawberry (2003)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Groningen - NAC (1994)
Loting Newcsatle (2003)
Vitesse uit (2004)
Newcastle NAC (2003)
NAC Volendam (2004)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Forumavond Technisch (2003)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
NAC de Graafschap (1994)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Ferry (2002)
Raise your flag (2021)
Oude NAC Museum (2002)
Willem II uit (2004)
NAC Twente lichtuitval (2001)
D'r hed een duif... (2013)
Plaatsing scorebord (2004)
stickercultuur-(2012)
De vaste opstelling (2016)
NAC RBC (2005)
Zwemcombi Volendam (2016)
Donar Kebab (2001)
Afscheid van As (2002)
Eerste BSR-Redactievergadering
Fuik Oss 1999
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Bus uitzwaaien (2014)
NAC basketbal Conesco (2001)
Rookpotten Demodag (2005)
Making of Megadoek (2012)
Bouw stadion (1994)
troyesnac (2002)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Taferelen in Villareal (2009)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Viaductversiering (2003)
NAC - Vitesse (2001)
Schilderij (2017)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Stad zonder karakter (2001)
NAC muts (2015)
Graafschap-NAC (2001)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Troyes (2002)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Giessen NAC (2003)
A-jeugd wint de beker (2011)
Huldiging (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Glapje (2014)
Fortuna - NAC (2001)
Maxime (2015)
NAC gered (2002)
Uitgeteld (2007)
Trouwe musketiers (2013)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Fandag 2004 Mommers dart
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Stadionverherbouwing (2010)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Zundert NAC (2004)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Europa cup winst in Kapan (2009)
BN de Stemmingmaker (2011)
Bouw stadion fundering (1995)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Volendamse Dijk (2019)
No pyro no party (2008)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Stickercultuur (2019)
Dubbeldekker (2011)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC Donar (2001)
Toiletten bij Telstar (2007)
Vlag halfstok (2001)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
De Koel (2016)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Jong geleerd (2017)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
UWD Flyer (2005)
Cambuur uit (2014)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Kapan (2009)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
It's for Dominique (2012)
UWD Black (2004)
Bouw Stadion (1994)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Volle bak bij NAC (2015)
Megavlag (2017)
Terugkomst Pierre (2005)
Utrecht uit (2004)
Newcastle (2003)
Trossen los bootcombi (2013)
Hamburg (2008)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Groningen - NAC (2014)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Omwisselen Graafschap (2011)
Forumavond Sanering (2002)
Stop het wanbeleid (2002)
Pilaarplezier (2014)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Nieuw gazonnetje (2008)
Den Bosch NAC (1993)
Maradonny spandoek (2010)
Annie terug (2004)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Museumavond (2012)
Emotie na de promotie (2017)
Forummeeting in de Pint (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Nieuwe grasmat (2013)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
NACPraat Radio (2021)
Doekenfeest (2014)
Anticombi naar Volendam (2016)
NAC RBC vol stadion (2003)
Onze steun en toeverlaat (2016)
St Pauli toernooi (2014)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
UWD yellow (2007)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Vieze rockers (2001)
NAC Ajax (2004)
Sticker gezopen (2017)
Paulitoernooi (2007)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Gepromoveerd (2017)
Spakenburg uit (2014)
Bus uitzwaaien (2017)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Carnaval Bea (2005)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Doortje (2013)
NAC Tattoo lip (2014)
Locos bus naar VVV (2016)
Bingo Bier (2010)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Volle Bea (2003)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC-Ajax 2001
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
30 bier (2002)
Hel van Enschede (2004)
Open dag (2014)
Liever dan (2004)
Avondje NAC (2014)
Anti jong teams (2017)
NAC - W2 tent (2001)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Uitvaart JP (2005)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
megavlag locos 2013
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Jong NAC - Roda (2007)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Para (2001)
NAC Museum (2002)
FujiFilm Stadion (2000)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Andro Knel Bokaal (2000)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by