Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Genieten! NAC droogt Heracles af. 6-1!

18 comments on “Wervelende voetbalshow in Breda”

  • tonneke

    7 februari 2018 - 23:17

    Het was letterlijk koud maar wat was het een warm gebeuren wat NAC liet zien. Volop in de aanval, klasse!! Mark deed het ook goed, hij heeft woord gehouden[:]. Vooral zo door gaan!!

  • Grover

    7 februari 2018 - 23:35

    Prima overwinning van ons clupke!! Garcia weergaloos en een hard werkende Vloet maar achterin stond t echt niet goed…Verschueren dramatisch evenals Mari….zondag volgende vuurdoop

  • remy196

    7 februari 2018 - 23:49

    Deze manier van spelen zonder die vaste buitenspelers heeft eindelijk gewerkt! Volhouden nu en onze nieuwe aanwinsten lijken iets te te voegen! Biedt hoop maar er is nog niks zomaar gewonnen. Achterin enorm blijven oppassen.

  • Tuur

    8 februari 2018 - 07:16

    Het lijken 3 zeer goede aankopen. Precies wat NAC nodig had en als de keeper dan ook nog geweldig gaat keepen (?!!) dan gaat die team zich wel veilig spelen.

  • rimaris

    8 februari 2018 - 07:19

    @grover spijker op zijn kop

  • ennaajseejer

    8 februari 2018 - 07:54

    Geweldige avond, mooie overwinning, mede omdat alles een keer goed valt en alles meezit. Misschien dwing je dat af door de fantastische mateloze inzet (applaus) , maar als ik realistisch ben had het ook de andere kant heen kunnen vallen, als bv Verschuren (die ik overigens alleen maar foute passes heb zien geven) een rode kaart en strafschop tegen krijgt, of als Heracles wat meer gebruikt had gemaakt van de gatenkaas-verdediging van NAC, want die was echt onder de maat. We gaan het zien tegen Excelsior of het een structurele verbetering of een 1-dags opvlieging is. Als we zondag winnen hebben we ineens een paar meer mede-degradatie-kandidaten. 🙂 Hup NAC.

  • Waddinxveen

    8 februari 2018 - 08:29

    Wederom een gedenkwaardig avondje NAC.
    In de plee onder de B-side (of all places) werd na de wedstrijd ineens massaal een geniaal nieuw lied gezongen voor onze eigen Kanu: Sadiq

    Liever Sadiq in de spits,
    dan weer een kansje gemist.
    Het maakt niet uit, ik hoef hem zelf toch niet te maken.
    Liever Sadiq in de spits,
    dan weer een kansje gemist.
    En als hij scoort dan zul je mij niet horen klagen!

  • Anoniem

    8 februari 2018 - 10:12

    Schitterende overwinning!

    De enige dissonanten waren gisteren idd Verschuren en Mari; zeker in balbezit slordig en Mari gleed bij een 2-1 stand ook ongelukkig onderuit waardoor ik toch effe met samengeknepen billen zat.
    Ook vond ik de harfwerkende Vloet ondanks zijn fraaie treffer te vaak wat slordig: rond minuut 60 stoomt hij met de bal aan de voet op naar de 16, kan met een poepsimpel passje iemand vrij zetten voor de goal maar dat mislukt dan weer knullig – gebrek aan scherpte? Want ook afgezien van de kopbal op de paal had NAC de 4e goal echt aanmerkelijk eerder kunnen/moeten maken dan uiteindelijk gebeurde. Paradoxaal genoeg vind ik dus dat we ondanks 6 goals te weinig met de kansen gedaan hebben, maar als je er 6 scoort is dat niet zo erg.

    Tot zover het kniesoor-deel van mijn nabeschouwing. Want het was al met al gewoon goed wat ik zag.

    – Ondanks de soms weifelende Verschuren en Mari zat het achterin eindelijk eens voldoende dicht, mede dankzij een foutloos keepende Birighitti. We, ook ik, hebben vaak kritiek op onze keepers maar gisteren was hij goed. Als hij dit niveau weet vast te houden, zie ik toekomst voor `m bij ons clubke.

    – Zowel Te Vrede als Sadiq konden me bekoren. Te Vrede bleef heerlijk rustig voor de keeper toen hij zijn goal maakte maar kan me ook een moment in de 1e helft herinneren dat hij er als de kippen bij was, inlopend na een knal van afstand, voor het geval de Heracles doelman de bal zou lossen. Dat gebeurde niet maar het toont wel typisch spitsengedrag en scherpte. En je kan hem met een man in de rug aanspelen: rond minuut 30 had hij een prima kaats naar onze linkerflank waardoor we gevaarlijk konden worden. Sadiq maakte in zijn korte invalbeurt indruk met zijn imponerende fysieke gestalte, kracht en pure snelheid: hij liep die gast van Heracles er helemaal uit bij zijn goal, m.a.w. iemand waar we m.i. veel plezier van gaan hebben in (uit-)wedstrijden als we onder druk staan, ik denk dat hij ook/vooral een fraai wapen op de counter gaat blijken te zijn.

    – Over Garcia en Angelino is alles gezegd. Pure rasvoetballers. Garcia was afgezien van zijn fraaie treffer echt heerser op het middenveld.

    – Verheugd te zien dat we ook na de 3-1 nog enkele malen scoorden. In de onderste regionen kan doelsaldo een extra bonuspunt zijn. We hebben nu een beetje de 0-8 tegen Ajax weggepoetst en daarmee een beter doelsaldo dan de 3 onder ons al is de marge met Twente verrekte broos. Idealiter schieten we ergens in de komende weken nog eens zo uit onze slof, dat zie ik onze concurrentie niet zomaar doen nl. Dan zijn we echt spekkoper, ook qua doelsaldo.

    Zaak is nu voor deze jonge ploeg niet na 1 fraaie overwinning met het hoofd in de wolken te gaan lopen. Verlies je met 1-0 op Woudestein en Twente wint komend weekend met 1-0 dan ben je feitelijk terug bij af. Het gaatje met de onderste 3 is echt nog erg broos. Zaak dus om de klinkende overwinning van gister een goed vervolg op Woudestein te geven en dat wordt moeilijk zat: Excelsior speelde in Breda belabberd én hadden gister in Eindhoven zomaar resultaat kunnen halen. Van der Gaag, die ik als trainer hoog heb zitten gezien wat hij met beperkter middelen dan NAC met Excelsior presteert, zal zich willen revancheren. Wij moeten daar klaar voor zijn. Met een (al dan niet gestolen) overwinning zijn we spekkoper maar op voorhand ben ik niet ontevreden met een punt.

  • TheBelg

    8 februari 2018 - 11:52

    Angelino en Garcia waren geweldig, maar van mij mag de wedstrijdbal naar Ambrose gaan.
    Sterker nog, maak een compilatie van al zijn acties in deze wedstrijd en toon het aan de jeugdspelers. Dit is namelijk waar NAC voor staat. De ziel uit je lijf rennen en knokken, maar aan de bal ook nog de rust en technisch vernuft. Prachtige pass op het einde nog die de goal van Sadiq inleidde.

  • leeuw

    8 februari 2018 - 11:57

    Scheidsrechter Blom is mijn Favoriet!

  • Peter13

    8 februari 2018 - 11:59

    Ik vond Verschueren ook niet sterk spelen, al stond hij in de eerste helft wel steeds tegenover twee man. Dat verbeterde toen Schoofs in de ploeg kwam. Sporkslede deed het beter dan Verschueren, maar het was nu goed te zien hoeveel vuil werk Korte normaal gesproken opknapt…

    Verder was het natuurlijk een heerlijk avondje. Ook mooi dat Birighitti echt belangrijk kon zijn. Bij 1-1, 2-1 en 3-1 enkele goede reddingen.

  • Peter13

    8 februari 2018 - 12:02

    @leeuw – ja, daar heb je wel een punt. 🙂

  • portugeese naccer

    8 februari 2018 - 12:22

    Manu Garcia uiteraard buiten iedere proportie, "hors categorie", maar voor mij is de échte Man of The Match Birrigithi.

    De man moet echt onder vreselijke spanning hebben gestaan: de afgelopen weken waren shyte, Bertrams staat te trappelen en in deze wedstrijd ging het om de echte NACen. Had hij deze wedstrijd geblunderd, al was het maar één keer, dan was het zonder enige twijfel gedaan met zijn verdere carrière bij NAC.

    En dan zo keepen. Daar neem ik mijn pet diep voor af.

  • Haze

    8 februari 2018 - 15:02

    Geweldige pot voetbal die vanaf minuut 1 aan was. Angeliño en Manu García is onderhand bekend, maar we moeten het niet normaal gaan vinden. Wat een klasse en talent! Te Vrede werkte keihard, Schoofs kon mij ook bekoren en Sadiq kon zich een slechtere week voorstellen. Indrukwekkende verschijning. Zou het dan? Dat het ineens goed in elkaar valt? Mooie avond was het, deze komt nog met enige regelmaat terug. ZES een. Poeh, hup NAC

  • Moppernac

    8 februari 2018 - 19:02

    Jaren niet zo fantastische pot voetbal gezien van NAC.
    En nog niet eens geflatteerd ook.
    Het enige minpuntje is idd Verschuere en fijn dat hij tegen Excelsior geschorst is.
    Het was echt wel een 2de gele kaart dus rood en een strafschop van Verschuere en had de wedstrijd zo weer anders kunnen lopen.
    Maar alles lukte gisteren gewoon.
    Maar Met beide benen nu op de grond blijven staan want we hebben nog heel wat punten nodig

  • Opa

    8 februari 2018 - 19:28

    En nou doorpakken tegen Excelsior. Hup NAC

  • sjorro

    8 februari 2018 - 20:21

    Buiten t feit dat Ambrose een doelpunt maakt en een assist geeft bij de laatste goal (waarvoor hulde overigens) speelde hij een dramatische wedstrijd.
    Iedereen geeft hier af op Verschueren, maar die staat constant tegen 2 man omdat Ambrose niet doordekt.
    Aan alles was te zien dat Ambrose geen idee had wat ie moest doen, als ik niet in de spits staat.
    Maar als we dan de rest van het seizoen zo voetballen en ook nog winnen, vind ik het allemaal prima. Hup NAC en op naar zondag
    🙂

  • klaas bruinsma

    8 februari 2018 - 21:32

    @Sjorro Sorry maar als je vindt dat Ambrose een dramatische pot heeft gespeeld heb je er weinig kijk op. Hij rent misschien niet altijd(zoals geen enkele rechtsbuiten) met zijn man mee. Maar als je ziet hoeveel werk hij voorin heeft verzet en naast een goal en een assist nog bij een hoop goede aanvallen was betrokken(bv een prachtige kopbal op de kruising) dan heeft dei aanvallend net zoveel gevaar gesticht als Korte in ruim 3mnd tijd waarin die geen 1 goal of assist op zijn naam heeft(ondanks tig 100% kansen). En een aanvaller staat er vooral om aanvallend gevaar te stichten, niet als veredelde verdediger.

    En Birighitti keepte gister een super wedstrijd maar de mensen die nu denken/hopen dat hij deze lijn door kan trekken kan ik nu alvast teleurstellen.
    Want hij is en blijft dramatisch op hoge ballen en had het geluk dat hij die gister niet kreeg en kon uitblinken op zijn sterke punt….zijn reflexen. Maar de komende weken zal die ook weer geregeld getest gaan worden met hoge ballen en dan hou ik mijn hart vast.

    Verder een prima pot al verontrust het me wel dat Vreven vast blijft houden aan zijn favorieten wat de overwinning had kunnen kosten. Want Verschueren weer opstellen ipv Sporkslede en zelfs na zijn gele kaart aanvankelijk niet willen vervangen door hem is ongelooflijk. En Nijholt kan ook geen goed doen want was heel vreemd dat hij tegen Ajax geslachtofferd werd voor Schoofs die nog niks had laten zien. Alleen Korte heeft hij nu eindelijk laten vallen, hopen maar dat hij straks niet ook weer met Koch aan komt zetten bv

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
517 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny105thump
wanny123thump
wanny125thump
wanny45thumb
wanny122thump
wanny88thump
wanny106thump
wanny60thumb
wanny56thumb
wanny94thump
wanny108thump
wanny120thump
wanny113thump
wanny116thump
wanny54thumb
wanny110thump
wanny53thumb
wanny42thumb
wanny107thump
wanny98thump
wanny52thumb
wanny119thump
wanny57thumb
wanny87thump
wanny71thump
wanny99thump
wanny90thump
wanny115thump
wanny50thumb
wanny91thump
wanny55thumb
wanny61thumb
wanny100thump
wanny109thump
wanny117thump
wanny77.2thump
wanny124thump
wanny127thump
wanny49thumb
wanny103thump
wanny118thump
wanny101thump
wanny104thump
wanny126thump
wanny44thumb
wanny112thump
wanny128thump
wanny102thump
wanny92thump
wanny80thump
wanny97thump
wanny46thumb
wanny93thump
wanny121thump
wanny62thumb
wanny96thump
wanny39thumb
wanny58thumb
wanny41thumb
wanny114thump
wanny95thump
wanny77thump
wanny48thumb
wanny47thumb
wanny129thump
wanny63thumb
wanny111thump
wanny43thumb
wanny65thumb
wanny59thumb
wanny85thump
wanny64thumb
wanny130thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Oldtimercombi (2005)
Loting Newcsatle (2003)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Zilvermeeuw (2012)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Taferelen in Villareal (2009)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Making of Megadoek (2012)
Stickercultuur (2019)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
St Pauli toernooi (2014)
Graafschap-NAC (2001)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Kielegat Kesjoewals (2016)
NACPraat Radio (2021)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Darttoernooi 2004
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Eerste BSR-Redactievergadering
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Forumavond Sanering (2002)
Stadionverherbouwing (2010)
Rookpotten Demodag (2005)
Anti Fries UWD (2004)
Bryan Roy naar NAC (2000)
apresski flyer (2012)
NAC Donar (2001)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Stop het wanbeleid (2002)
Uitgeteld (2007)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Eindhoven uitvak (2016)
Nieuw gazonnetje (2008)
Geef ons onze club terug (2002)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Training bij Dennenlucht (2004)
Pilaarplezier (2014)
Eupen - NAC (2015)
Gepromoveerd (2017)
Bingo Bier (2010)
Doekenfeest (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC gered (2002)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
D'r hed een duif... (2013)
Forummeeting in de Pint (2004)
Giessen NAC (2003)
Fandag 2004 Mommers dart
Hel van Enschede (2004)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Eerste training seizoen (2012)
Forumavond Technisch (2003)
Stad zonder karakter (2001)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Anticombi VVV (2007)
Op bezoek bij Ross County (2017)
NAC - W2 tent (2001)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
In de hekken bij VVV (2017)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Ferry (2002)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Graffiti (2013)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Para (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
ACDC in Volendam (2010)
Another day at the office (2013)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Groningen - NAC (1994)
TitaNAC (2013)
NAC Tattoo lip (2014)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Gewonnen van Cambuur (2014)
NAC logo op stadion (2013)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Fear spandoek (2016)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
NAC muts (2015)
Liever dan (2004)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Ferry-Fiona
Uitvaart JP (2005)
Rat van elf trommels (2008)
Viaductversiering (2003)
Open dag (2014)
Bouwtekening stadion (2001)
Al together now streaker (2002)
Newcastle (2003)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Terugkomst Pierre (2005)
Donar Kebab (2001)
30 bier (2002)
Maxime (2015)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Locos bus naar VVV (2016)
Slierten slierten slierten (2010)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Hamburg (2008)
Stiltegebied (2005)
All together now (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Postperron (2001)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
megavlag locos 2013
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
No pyro no party (2008)
NAC de Graafschap (1994)
Zundert NAC (2004)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Heerenveen uit (2015)
MVV - NAC (2015)
NAC basketbal Conesco (2001)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
It's for Dominique (2012)
NAC Museum (2002)
Altijd naar NAC (2019)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
UWD Black (2004)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Groningen - NAC (2014)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Huldiging (2017)
willem2doekske 2004
Klaar voor Groningen uit (2008)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Te voet naar RBC (2004)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Vieze rockers (2001)
NAC - Vitesse (2001)
Anti jong teams (2017)
Newcastle NAC (2003)
Videohoes (2003)
Cheerleaders basketbal (2001)
Glapje (2014)
Emotie na de promotie (2017)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Kapan (2009)
Avondje NAC (2014)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Cambuur uit (2014)
Utrecht uit (2004)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
FujiFilm Stadion (2000)
Sticker gezopen (2017)
Oltmans spandoek kerk (2002)
B-Side (2016)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
troyesnac (2002)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Dubbeldekker (2011)
De Knyp (2015)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Raise your flag (2021)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Tokoli spandoek (2002)
Vitesse uit (2004)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Stilbo tours (2010)
Bouw stadion fundering (1995)
Jong geleerd (2017)
Bus uitzwaaien (2014)
Bus uitzwaaien (2017)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
NAC-Ajax 2001
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Brabantse nachten (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Megavlag (2017)
Pannen vol Paella
NAC Ajax (2004)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Fuik Oss 1999
Spakenburg uit (2014)
Jong NAC - Roda (2007)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
stickercultuur-(2012)
Fortuna - NAC (2001)
NAC AZ 2001
Alkmaarderhout (2004)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
NAC-RKC 5-3 (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
Strawberry (2003)
Promotie (2017)
Willem II uit (2004)
Andro Knel Bokaal (2000)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Doortje (2013)
Volle Bea (2003)
Annie terug (2004)
Liever dan de eerste (2004)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Hooligans in Groningen (2006)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
NAC Volendam (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Maradonny spandoek (2010)
Vierwielercombi (2008)
Feyenoord-NAC 2001
NAC RBC vol stadion (2003)
Bouw Stadion (1994)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Zwemcombi Volendam (2016)
Carnaval Bea (2005)
De vaste opstelling (2016)
Start Red NAC (2011)
Gele rook (2016)
Paulitoernooi (2007)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
BN de Stemmingmaker (2011)
Hein (2011)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Achilles uit (2016)
Utrecht bus uit (2004)
Den Bosch NAC (1993)
SLM ramp herdenking (2003)
UWD yellow (2007)
Troyes (2002)
Plaatsing scorebord (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
UWD Flyer (2005)
Bulldog spandoek (2004)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Forummeeting (2004)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Rat van Elf (2017)
Stadionkwartier (2009)
Schilderij (2017)
Vlag halfstok (2001)
Bouw stadion (1994)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC PSV (2001)
De Koel (2016)
Trossen los bootcombi (2013)
NAC RBC (2005)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Afscheid van As (2002)
Anticombi naar Volendam (2016)
Los Muchachos del Breda (2006)
Volendamse Dijk (2019)
Red NAC paaseitjes (2011)
Zes bier graag (2016)
Museumavond (2012)
Toiletten bij Telstar (2007)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by