Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Zojuist stuurde NAC een mail uit over tegemoetkoming van de vier potjes van dit seizoen. Je kunt daarbij kiezen voor een donatie aan NAC, aan een maatschappelijke instelling of aan jezelf.


Wij hebben hier een mening over, maar kennen de nuance van mensen die reeds uitgegeven geld graag terugontvangen. Dat is ieders eigen keuze natuurlijk. Maar zeg nu zelf, de coronavoucher is maar een eng ding.


Terloops laat NAC weten dat de seizoenkaartverkoop in de loop van deze week van start gaat. Dat het een spookseizoen wordt dat weten we, maar ach, het blijft toch je cluppie he

6 comments on “Woensdag of donderdag start scc-verkoop”

  • harry b.d.

    12 mei 2020 - 13:01

    Een heel bizar slecht te pruimen pseudo-juridisch vod van de mensen aan de "stadionstraat" met kleine s. En als de gegevens niet worden "overgelegd", nou dan zwaait er wat. Wat een ambtenarentaal.

    Die Friese analfabeet bakte ze bruin, maar deze überlinguisten kunnen er ook wat van.

    Inhoudelijk moet dit ook anders. Je had altijd een 50-50 oplossing moeten aanbieden voor het afgebroken seizoen. De helft naar NAC en de helft krijg je terug van de 4 gemiste thuiswedstrijden. Dat zou fair zijn. Natuurlijk moeten de opties "alles naar NAC" of "alles naar de supporter" die niet geleverd kreeg ook. Doneren aan "een maatschappelijke instelling" is in dit geval complete onzin en willekeurig. Heeft hier niets mee te maken, kan men ook zelf doen buiten NAC om.

    Voor het komend seizoen moeten de eigenaren opkomen. Het is hun club. Wie nu een kaart koopt steunt deze bezitters en krijgt daar niets voor terug. Gratis Fox ? Komen we überhaupt op Fox ? Welke spelers komen en gaan er ? Hoe zit het met de promotie ? Welke bezuinigingen voert NAC door ? Nee mensen, laat die kaart voorlopig maar zitten.

  • Mieshoop

    12 mei 2020 - 19:48

    Dramatisch gelanceerde actie. Was eenvoudig voor te bereiden, maar de communicatiemeneer van dienst maakte er een potje van.

    Ik mag aannemen dat de meesten hier NAC die paar grijpstuivers gewoon gunnen.

    Met de scc-verkoop deze week zal het spannender worden of de teller richting de 10k gaat. Almere dumpt de scc`s voor 45 euro, een lastige prijszetter voor volgende clubs.

  • Peli

    12 mei 2020 - 20:08

    Als Cv192 heb ik geen andere keuze dan een seizoenkaart te nemen. Niet dat ik dat anders niet gedaan had maar toch.

    Is er alleen een mogelijkheid im van die 5% korting of te zien?

  • Anoniem

    13 mei 2020 - 12:00

    Ik heb (ooit bewust afgesloten) 1912, dus wel of niet verlengen is voor mij geen vraag.

    Maar als ik geen 1912 had gehad, zou ik het volgende dilemma hebben:
    Aan de ene kant snap ik Mieshoop als hij stelt dat ik NAC die grijpstuivers wel gun.
    Aan de andere kant vind ik NAC al veel te lang net een obesitas patient. En als ik zomaar klakkeloos verleng zonder tegenprestatie te verlangen, dan geef ik NAC snoepgoed. Is dat wel in het belang van NAC?

    Dus zou ik graag een plan zien hoe NAC de komende 12-18 maanden denkt door te komen. Constateren dat je 40-50% omzet gaat missen, dat roepen, het vervolgens bij die roep laten en lekker met je armen over elkaar gaan zitten in de hoop dat dat gat automagisch (bewuste type-o) gevuld gaat worden, gaat `m niet worden.

    Zaken die m.i. getackeld moeten worden, eerst de kostenkant:

    1. teveel spelers worden (soms fors) boven KKD-gemiddelde van €2750,- betaald. En dat kan terecht zijn, als goede prestaties een hoge beloning rechtvaardigen. Laat duidelijk zijn dat ik vind dat de prestaties dergelijke hoge beloningen niet rechtvaardigen, en al helemaal niet als je KKD speelt. Dat is eigenlijk al enkele jaren zo, met vorig seizoen als treurig dieptepunt (over prijs-kwaliteit verhouding gesproken: die selectie moest blij zijn dat ze geen contributie moesten betalen). Spelers die meer dan een ton verdienen, dat is zeg maar de waarde van een leuke tweedehands Ferrari, maar er wordt al jarenlang gepresteerd ter waarde van een Renault 4. Dat moet veranderen. Ik ben niet het type supporter wat dit alles klakkeloos aanziet, en kritiekloos blijft klappen en zingen. Ik ben niet vies van hoge beloningen, op voorwaarde dat de prestatie navenant is. Laten we daar dus eerst maar eens flink korten, en dan lopende het seizoen zien of opwaardering mogelijk is.
    Wat ik hier over spelers zeg, geldt ook ander, niet-voetbalgerelateerd personeel. Bijvoorbeeld een Nicole Edelenbos, die vrolijk factureerde maar daar in mijn ogen werkelijk letterlijk niets tegenover stelde. In haar geval kan gezegd worden dat de aandeelhouders die kosten voor hun rekening namen, maar gederfde opbrengsten zijn ook kosten: dat geld wat aan Edelenbos werd gespendeerd, had ook naar NAC kunnen gaan.

    2. er zijn functies die de komende 1 tot anderhalf jaar sowieso overbodig zijn (bijvoorbeeld een supporterscoordinator; niets ten nadele van de beste man maar dat die functie op korte tot middellange termijn weinig tot niets om het lijf heeft is helaas gewoon een feit. Voor deze functies kan je i.i.g. de belofte doen dat mensen kunnen terugkeren als publiek weer is toegestaan en de functie weer daadwerkelijk inhoud krijgt).

    3. we kennen functies waarvan de toegevoegde waarde mij uberhaupt niet duidelijk is danwel onduidelijke ROI genereren (bijvoorbeeld voedingsdeskundigen, sportpsychologen, noem ze maar op; met al deze aanwezige deskundigheid zijn we vorig jaar even keihard als terecht gedegradeerd). Je kan je euro maar 1x uitgeven, en volgens mij hebben we meer aan een goeie scout of een goeie spits dan aan de zoveelste deskundigheid op de loonlijst.

    4. NAC is al jaren nogal gul met oprotpremies. Zullen we daar, na de noodzakelijke sanering, gewoon eens mee stoppen? Dus een keer niet de trainer ontslaan omdat hij pak `m beet Verschuren rechtsback zet en op internet voor tactisch onbenul wordt uitgemaakt? Of omdat er 3 wedstrijden op rij verloren worden?
    Dat laat onverlet dat er kritisch gekeken moet worden naar het functioneren van eenieder. Als iemand echt tekort komt, dan moet daar afscheid van genomen worden. Maar niet meer voor natte scheten, graag.

    5. pas als bovenstaande zaken aangepakt zijn, denk ik dat je kans maakt om bij een gemeente aan te kloppen voor stadionhuurreductie en (via de KNVB) je je hand kan ophouden bij de rijksoverheid.

    Zover de kostenkant.

    Dan de opbrengstenkant.
    Ik las op BSR de volgende m.i. goede ideeen, om seizoenkaartverkoop te stimuleren:

    1. mensen willen NAC zien spelen. Koppel een SCC aan een Fox-abonnement. Laat Fox alle wedstrijden streamen, mag ook zonder commentaar en voor- en nabeschouwingen (die zaken heb je live in het stadion ook niet). Dat Fox te weinig kanalen heeft op TV snap ik, maar een stream zonder commentaar & andere poespas op internet zou m.i. altijd moeten kunnen. Dit alles is wellicht een karig surrogaat voor de echte stadionbeleving, maar het is tenminste iets.

    2. maak op de 1 of andere manier SCC-houders mede-eigenaar, oftewel aandeelhouder. Niet uitgaan van de gedachte "dat wordt lastig" of "hoe dan"; zoek uit hoe dat handen & voeten gegeven kan worden. Dan wordt die stem, middels afvaardiging, i.i.g. ook op de aandeelhoudersvergadering gehoord.

  • harry b.d.

    13 mei 2020 - 13:00

    Wilbert – jij verlangt nu echt teveel van de zelfbenoemde Lockdown Heroes aan de Stadionstraat. Jij eist professionaliteit en 24×7 inzet om ons NAC om te bouwen en door de crisis te slepen. Daar hebben ze toch een mannetje voor aangenomen die deze specifieke ervaring overigens ook niet heeft ? Nu kunnen ze toch weer achteroverhangen en over 6 weken weer eens kijken waar de directeur staat ?

    Dit zou het tijdperk moeten zijn om de boel totaal om te bouwen, om alle elementen en ingredienten die nu nodig zijn maar jarenlang werden tegengehouden in beweging te zetten en de verstikkende meurende deken van de 3 af te schudden.

    Er moet een socios-model komen met een gekozen voorzitter en zijn compacte team. De sociosvergadering bepaalt ook de controlecommissie en het toezicht, die rapporteert daarover onafhankelijk. We moeten vooruit en met een maximaal draagvlak in de achterban. Ook qua financiele bijdragen. Zoals het nu gaat betekent het de dood van ons NAC, zeker met de instelling van de 3 dat ze er geen cent meer insteken maar ondertussen de uitgifte van nieuwe aandelen blokkeren. Walgelijk gewoon. Weerzinwekkend. En daar heeft die van Baal in 7 maanden ook geen zak aan veranderd. Dat kan hij blijkbaar niet. Dus rommelen ze maar wat in de marge en blijft alles structureel bij het zelfde.

    Niemand weet HOE we volgend seizoen de keukendivisie gaan domineren zodat we vanaf juni 2021 weer de eredivisie ingaan. Daar draait alles om nu, maar zij draaien eromheen en doen het in hun broek voor een mannetje van 1meter60. Zum Kotzen.

  • Wanny

    13 mei 2020 - 17:06

    @ WW

    Dit zou een heel goed moment zijn voor supportersparticipatie. Aangezien NAC de supporters niks kan bieden, maar wel cash nodig heeft.
    Geef aandelen uit die de supporters kunnen kopen om de club overeind te houden.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
521 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny110thump
wanny92thump
wanny90thump
wanny102thump
wanny45thumb
wanny99thump
wanny77.2thump
wanny44thumb
wanny111thump
wanny115thump
wanny98thump
wanny56thumb
wanny88thump
wanny41thumb
wanny127thump
wanny101thump
wanny120thump
wanny109thump
wanny103thump
wanny113thump
wanny57thumb
wanny46thumb
wanny121thump
wanny85thump
wanny124thump
wanny97thump
wanny58thumb
wanny96thump
wanny125thump
wanny80thump
wanny60thumb
wanny42thumb
wanny123thump
wanny112thump
wanny62thumb
wanny49thumb
wanny104thump
wanny106thump
wanny43thumb
wanny87thump
wanny71thump
wanny118thump
wanny94thump
wanny108thump
wanny126thump
wanny53thumb
wanny52thumb
wanny61thumb
wanny55thumb
wanny48thumb
wanny39thumb
wanny64thumb
wanny91thump
wanny77thump
wanny59thumb
wanny105thump
wanny128thump
wanny117thump
wanny65thumb
wanny116thump
wanny50thumb
wanny95thump
wanny129thump
wanny107thump
wanny122thump
wanny93thump
wanny130thump
wanny54thumb
wanny100thump
wanny119thump
wanny114thump
wanny47thumb
wanny63thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Eerste training seizoen (2012)
No pyro no party (2008)
Kielegat Kesjoewals (2016)
Nieuwe grasmat (2013)
Cambuur uit (2014)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Afscheid van As (2002)
Stiltegebied (2005)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Maradonny spandoek (2010)
Rat van Elf (2017)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Maxime (2015)
Avondje NAC (2014)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Los Muchachos del Breda (2006)
Another day at the office (2013)
Graafschap-NAC (2001)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Red NAC paaseitjes (2011)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Vitesse uit (2004)
Hamburg (2008)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Volle bak bij NAC (2015)
Promotie (2017)
Zilvermeeuw (2012)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Bus uitzwaaien (2014)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Toiletten bij Telstar (2007)
Europa cup winst in Kapan (2009)
30 bier (2002)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Bingo Bier (2010)
Bus uitzwaaien (2017)
Plaatsing scorebord (2004)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Anticombi naar Volendam (2016)
Hel van Enschede (2004)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
All together now (2002)
megavlag locos 2013
Pilaarplezier (2014)
Anticombi VVV (2007)
NAC PSV (2001)
Museumavond (2012)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
NAC basketbal Conesco (2001)
Rookpotten Demodag (2005)
NAC Tattoo lip (2014)
Stadionverherbouwing (2010)
UWD Black (2004)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Schilderij (2017)
Graffiti (2013)
Te voet naar RBC (2004)
Forummeeting in de Pint (2004)
A-jeugd wint de beker (2011)
Trouwe musketiers (2013)
Carnaval Bea (2005)
Making of Megadoek (2012)
Hein (2011)
Emotie na de promotie (2017)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC Volendam (2004)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Fear spandoek (2016)
Slierten slierten slierten (2010)
NAC-Ajax 2001
Sticker gezopen (2017)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
SLM ramp herdenking (2003)
Oldtimercombi (2005)
Newcastle (2003)
Stop het wanbeleid (2002)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Training bij Dennenlucht (2004)
Forumavond Sanering (2002)
Donar Kebab (2001)
Altijd naar NAC (2019)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Omwisselen Graafschap (2011)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Liever dan (2004)
Oude NAC Museum (2002)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Vlag halfstok (2001)
Den Bosch NAC (1993)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Andro Knel Bokaal (2000)
Newcastle NAC (2003)
Fakkels NAC Ajax (2008)
UWD yellow (2007)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Locos bus naar VVV (2016)
Bouwtekening stadion (2001)
It's for Dominique (2012)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Willem II uit (2004)
NAC RBC vol stadion (2003)
Doortje (2013)
Bouw stadion (1994)
BN de Stemmingmaker (2011)
Stad zonder karakter (2001)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Troyes (2002)
Zundert NAC (2004)
NAC de Graafschap (1994)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Videohoes (2003)
Fortuna - NAC (2001)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Groningen - NAC (1994)
De vaste opstelling (2016)
Megavlag (2017)
UWD Flyer (2005)
Fuik Oss 1999
Darttoernooi 2004
De Koel (2016)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Uitgeteld (2007)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
Glapje (2014)
Hooligans in Groningen (2006)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Vieze rockers (2001)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Stadionkwartier (2009)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Para (2001)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Annie terug (2004)
willem2doekske 2004
Volle Bea (2003)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Jong NAC Jong PSV (2005)
FujiFilm Stadion (2000)
Strawberry (2003)
Geef ons onze club terug (2002)
NAC AZ 2001
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Klaar voor Groningen uit (2008)
ACDC in Volendam (2010)
St Pauli toernooi (2014)
Spakenburg uit (2014)
D'r hed een duif... (2013)
Anti Fries UWD (2004)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
Ferry (2002)
Cheerleaders basketbal (2001)
Terugkomst Pierre (2005)
NAC gered (2002)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Zwemcombi Volendam (2016)
Gele rook (2016)
Huldiging (2017)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Nooit meer 1e divisie (2006)
Forummeeting (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Trossen los bootcombi (2013)
Jong geleerd (2017)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Brabantse nachten (2004)
NAC Donar (2001)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Eerste BSR-Redactievergadering
Viaductversiering (2003)
Bloemstuk SLM (2003)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Jong NAC - Roda (2007)
NAC Ajax (2004)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Nieuw gazonnetje (2008)
Bouw Stadion (1994)
Kapan (2009)
TitaNAC (2013)
Utrecht uit (2004)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Bulldog spandoek (2004)
Anti jong teams (2017)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Liever dan de eerste (2004)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Rat van elf trommels (2008)
Doekenfeest (2014)
NAC - W2 tent (2001)
Heerenveen uit (2015)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Giessen NAC (2003)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Dubbeldekker (2011)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Postperron (2001)
Feyenoord-NAC 2001
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Biertje in Cafe Bak (2012)
stickercultuur-(2012)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
MVV - NAC (2015)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Gepromoveerd (2017)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
troyesnac (2002)
NAC - Vitesse (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Taferelen in Villareal (2009)
Bouw stadion fundering (1995)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
In de hekken bij VVV (2017)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Utrecht bus uit (2004)
Eupen - NAC (2015)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
NAC muts (2015)
Forumavond Technisch (2003)
NEC - NAC op P5 (2017)
Vierwielercombi (2008)
Tokoli spandoek (2002)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Stilbo tours (2010)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
De Knyp (2015)
Pannen vol Paella
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
Gele bomen in Tilburg (2017)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Raise your flag (2021)
Loting Newcsatle (2003)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
B-Side (2016)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Oltmans spandoek kerk (2002)
NACPraat Radio (2021)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
apresski flyer (2012)
NAC Museum (2002)
Start Red NAC (2011)
Ferry-Fiona
Volendamse Dijk (2019)
NAC RBC (2005)
Groningen - NAC (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Al together now streaker (2002)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Paulitoernooi (2007)
Open dag (2014)
Achilles uit (2016)
Zes bier graag (2016)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Uitvaart JP (2005)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Stickercultuur (2019)
Alkmaarderhout (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by