Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Zojuist stuurde NAC een mail uit over tegemoetkoming van de vier potjes van dit seizoen. Je kunt daarbij kiezen voor een donatie aan NAC, aan een maatschappelijke instelling of aan jezelf.


Wij hebben hier een mening over, maar kennen de nuance van mensen die reeds uitgegeven geld graag terugontvangen. Dat is ieders eigen keuze natuurlijk. Maar zeg nu zelf, de coronavoucher is maar een eng ding.


Terloops laat NAC weten dat de seizoenkaartverkoop in de loop van deze week van start gaat. Dat het een spookseizoen wordt dat weten we, maar ach, het blijft toch je cluppie he

6 comments on “Woensdag of donderdag start scc-verkoop”

  • harry b.d.

    12 mei 2020 - 13:01

    Een heel bizar slecht te pruimen pseudo-juridisch vod van de mensen aan de "stadionstraat" met kleine s. En als de gegevens niet worden "overgelegd", nou dan zwaait er wat. Wat een ambtenarentaal.

    Die Friese analfabeet bakte ze bruin, maar deze überlinguisten kunnen er ook wat van.

    Inhoudelijk moet dit ook anders. Je had altijd een 50-50 oplossing moeten aanbieden voor het afgebroken seizoen. De helft naar NAC en de helft krijg je terug van de 4 gemiste thuiswedstrijden. Dat zou fair zijn. Natuurlijk moeten de opties "alles naar NAC" of "alles naar de supporter" die niet geleverd kreeg ook. Doneren aan "een maatschappelijke instelling" is in dit geval complete onzin en willekeurig. Heeft hier niets mee te maken, kan men ook zelf doen buiten NAC om.

    Voor het komend seizoen moeten de eigenaren opkomen. Het is hun club. Wie nu een kaart koopt steunt deze bezitters en krijgt daar niets voor terug. Gratis Fox ? Komen we überhaupt op Fox ? Welke spelers komen en gaan er ? Hoe zit het met de promotie ? Welke bezuinigingen voert NAC door ? Nee mensen, laat die kaart voorlopig maar zitten.

  • Mieshoop

    12 mei 2020 - 19:48

    Dramatisch gelanceerde actie. Was eenvoudig voor te bereiden, maar de communicatiemeneer van dienst maakte er een potje van.

    Ik mag aannemen dat de meesten hier NAC die paar grijpstuivers gewoon gunnen.

    Met de scc-verkoop deze week zal het spannender worden of de teller richting de 10k gaat. Almere dumpt de scc`s voor 45 euro, een lastige prijszetter voor volgende clubs.

  • Peli

    12 mei 2020 - 20:08

    Als Cv192 heb ik geen andere keuze dan een seizoenkaart te nemen. Niet dat ik dat anders niet gedaan had maar toch.

    Is er alleen een mogelijkheid im van die 5% korting of te zien?

  • Anoniem

    13 mei 2020 - 12:00

    Ik heb (ooit bewust afgesloten) 1912, dus wel of niet verlengen is voor mij geen vraag.

    Maar als ik geen 1912 had gehad, zou ik het volgende dilemma hebben:
    Aan de ene kant snap ik Mieshoop als hij stelt dat ik NAC die grijpstuivers wel gun.
    Aan de andere kant vind ik NAC al veel te lang net een obesitas patient. En als ik zomaar klakkeloos verleng zonder tegenprestatie te verlangen, dan geef ik NAC snoepgoed. Is dat wel in het belang van NAC?

    Dus zou ik graag een plan zien hoe NAC de komende 12-18 maanden denkt door te komen. Constateren dat je 40-50% omzet gaat missen, dat roepen, het vervolgens bij die roep laten en lekker met je armen over elkaar gaan zitten in de hoop dat dat gat automagisch (bewuste type-o) gevuld gaat worden, gaat `m niet worden.

    Zaken die m.i. getackeld moeten worden, eerst de kostenkant:

    1. teveel spelers worden (soms fors) boven KKD-gemiddelde van €2750,- betaald. En dat kan terecht zijn, als goede prestaties een hoge beloning rechtvaardigen. Laat duidelijk zijn dat ik vind dat de prestaties dergelijke hoge beloningen niet rechtvaardigen, en al helemaal niet als je KKD speelt. Dat is eigenlijk al enkele jaren zo, met vorig seizoen als treurig dieptepunt (over prijs-kwaliteit verhouding gesproken: die selectie moest blij zijn dat ze geen contributie moesten betalen). Spelers die meer dan een ton verdienen, dat is zeg maar de waarde van een leuke tweedehands Ferrari, maar er wordt al jarenlang gepresteerd ter waarde van een Renault 4. Dat moet veranderen. Ik ben niet het type supporter wat dit alles klakkeloos aanziet, en kritiekloos blijft klappen en zingen. Ik ben niet vies van hoge beloningen, op voorwaarde dat de prestatie navenant is. Laten we daar dus eerst maar eens flink korten, en dan lopende het seizoen zien of opwaardering mogelijk is.
    Wat ik hier over spelers zeg, geldt ook ander, niet-voetbalgerelateerd personeel. Bijvoorbeeld een Nicole Edelenbos, die vrolijk factureerde maar daar in mijn ogen werkelijk letterlijk niets tegenover stelde. In haar geval kan gezegd worden dat de aandeelhouders die kosten voor hun rekening namen, maar gederfde opbrengsten zijn ook kosten: dat geld wat aan Edelenbos werd gespendeerd, had ook naar NAC kunnen gaan.

    2. er zijn functies die de komende 1 tot anderhalf jaar sowieso overbodig zijn (bijvoorbeeld een supporterscoordinator; niets ten nadele van de beste man maar dat die functie op korte tot middellange termijn weinig tot niets om het lijf heeft is helaas gewoon een feit. Voor deze functies kan je i.i.g. de belofte doen dat mensen kunnen terugkeren als publiek weer is toegestaan en de functie weer daadwerkelijk inhoud krijgt).

    3. we kennen functies waarvan de toegevoegde waarde mij uberhaupt niet duidelijk is danwel onduidelijke ROI genereren (bijvoorbeeld voedingsdeskundigen, sportpsychologen, noem ze maar op; met al deze aanwezige deskundigheid zijn we vorig jaar even keihard als terecht gedegradeerd). Je kan je euro maar 1x uitgeven, en volgens mij hebben we meer aan een goeie scout of een goeie spits dan aan de zoveelste deskundigheid op de loonlijst.

    4. NAC is al jaren nogal gul met oprotpremies. Zullen we daar, na de noodzakelijke sanering, gewoon eens mee stoppen? Dus een keer niet de trainer ontslaan omdat hij pak `m beet Verschuren rechtsback zet en op internet voor tactisch onbenul wordt uitgemaakt? Of omdat er 3 wedstrijden op rij verloren worden?
    Dat laat onverlet dat er kritisch gekeken moet worden naar het functioneren van eenieder. Als iemand echt tekort komt, dan moet daar afscheid van genomen worden. Maar niet meer voor natte scheten, graag.

    5. pas als bovenstaande zaken aangepakt zijn, denk ik dat je kans maakt om bij een gemeente aan te kloppen voor stadionhuurreductie en (via de KNVB) je je hand kan ophouden bij de rijksoverheid.

    Zover de kostenkant.

    Dan de opbrengstenkant.
    Ik las op BSR de volgende m.i. goede ideeen, om seizoenkaartverkoop te stimuleren:

    1. mensen willen NAC zien spelen. Koppel een SCC aan een Fox-abonnement. Laat Fox alle wedstrijden streamen, mag ook zonder commentaar en voor- en nabeschouwingen (die zaken heb je live in het stadion ook niet). Dat Fox te weinig kanalen heeft op TV snap ik, maar een stream zonder commentaar & andere poespas op internet zou m.i. altijd moeten kunnen. Dit alles is wellicht een karig surrogaat voor de echte stadionbeleving, maar het is tenminste iets.

    2. maak op de 1 of andere manier SCC-houders mede-eigenaar, oftewel aandeelhouder. Niet uitgaan van de gedachte "dat wordt lastig" of "hoe dan"; zoek uit hoe dat handen & voeten gegeven kan worden. Dan wordt die stem, middels afvaardiging, i.i.g. ook op de aandeelhoudersvergadering gehoord.

  • harry b.d.

    13 mei 2020 - 13:00

    Wilbert – jij verlangt nu echt teveel van de zelfbenoemde Lockdown Heroes aan de Stadionstraat. Jij eist professionaliteit en 24×7 inzet om ons NAC om te bouwen en door de crisis te slepen. Daar hebben ze toch een mannetje voor aangenomen die deze specifieke ervaring overigens ook niet heeft ? Nu kunnen ze toch weer achteroverhangen en over 6 weken weer eens kijken waar de directeur staat ?

    Dit zou het tijdperk moeten zijn om de boel totaal om te bouwen, om alle elementen en ingredienten die nu nodig zijn maar jarenlang werden tegengehouden in beweging te zetten en de verstikkende meurende deken van de 3 af te schudden.

    Er moet een socios-model komen met een gekozen voorzitter en zijn compacte team. De sociosvergadering bepaalt ook de controlecommissie en het toezicht, die rapporteert daarover onafhankelijk. We moeten vooruit en met een maximaal draagvlak in de achterban. Ook qua financiele bijdragen. Zoals het nu gaat betekent het de dood van ons NAC, zeker met de instelling van de 3 dat ze er geen cent meer insteken maar ondertussen de uitgifte van nieuwe aandelen blokkeren. Walgelijk gewoon. Weerzinwekkend. En daar heeft die van Baal in 7 maanden ook geen zak aan veranderd. Dat kan hij blijkbaar niet. Dus rommelen ze maar wat in de marge en blijft alles structureel bij het zelfde.

    Niemand weet HOE we volgend seizoen de keukendivisie gaan domineren zodat we vanaf juni 2021 weer de eredivisie ingaan. Daar draait alles om nu, maar zij draaien eromheen en doen het in hun broek voor een mannetje van 1meter60. Zum Kotzen.

  • Wanny

    13 mei 2020 - 17:06

    @ WW

    Dit zou een heel goed moment zijn voor supportersparticipatie. Aangezien NAC de supporters niks kan bieden, maar wel cash nodig heeft.
    Geef aandelen uit die de supporters kunnen kopen om de club overeind te houden.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny117thump
wanny128thump
wanny124thump
wanny45thumb
wanny59thumb
wanny112thump
wanny106thump
wanny60thumb
wanny125thump
wanny122thump
wanny99thump
wanny39thumb
wanny49thumb
wanny97thump
wanny93thump
wanny52thumb
wanny87thump
wanny54thumb
wanny130thump
wanny88thump
wanny47thumb
wanny98thump
wanny48thumb
wanny58thumb
wanny56thumb
wanny114thump
wanny108thump
wanny116thump
wanny96thump
wanny92thump
wanny46thumb
wanny94thump
wanny62thumb
wanny115thump
wanny50thumb
wanny110thump
wanny53thumb
wanny80thump
wanny107thump
wanny120thump
wanny41thumb
wanny63thumb
wanny123thump
wanny119thump
wanny113thump
wanny71thump
wanny129thump
wanny77thump
wanny64thumb
wanny104thump
wanny100thump
wanny85thump
wanny61thumb
wanny121thump
wanny103thump
wanny55thumb
wanny65thumb
wanny42thumb
wanny126thump
wanny44thumb
wanny43thumb
wanny101thump
wanny109thump
wanny127thump
wanny57thumb
wanny102thump
wanny105thump
wanny90thump
wanny118thump
wanny77.2thump
wanny111thump
wanny91thump
wanny95thump

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Darttoernooi 2004
Bouw Stadion (1994)
Fuik Oss 1999
Oldtimercombi (2005)
Tokoli spandoek (2002)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
Newcastle (2003)
Vitesse uit (2004)
Open dag (2014)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Liever dan de eerste (2004)
Jong NAC Jong PSV (2005)
No pyro no party (2008)
Doortje (2013)
Kapan (2009)
D'r hed een duif... (2013)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Graffiti (2013)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Bloemstuk SLM (2003)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
Bryan Roy naar NAC (2000)
troyesnac (2002)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Annie terug (2004)
Al together now streaker (2002)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Uitgeteld (2007)
Eupen - NAC (2015)
Volle bak bij NAC (2015)
Maxime (2015)
Biertje in Cafe Bak (2012)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Altijd naar NAC (2019)
Cambuur uit (2014)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
Ferry (2002)
Schilderij (2017)
Stickercultuur (2019)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Achilles uit (2016)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
NAC logo op stadion (2013)
Hamburg (2008)
Heerenveen uit (2015)
NAC Ajax (2004)
NAC basketbal Conesco (2001)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Bus uitzwaaien (2014)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Promotie (2017)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
Hel van Enschede (2004)
Vlag halfstok (2001)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
A-jeugd wint de beker (2011)
Strawberry (2003)
Bouw stadion fundering (1995)
Liever dan (2004)
De vaste opstelling (2016)
Plaatsing scorebord (2004)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
NAC RBC (2005)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
FujiFilm Stadion (2000)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Pilaarplezier (2014)
30 bier (2002)
Trouwe musketiers (2013)
Den Bosch NAC (1993)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
UWD Flyer (2005)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
Hein (2011)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Stiltegebied (2005)
Para (2001)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Vieze rockers (2001)
Bulldog spandoek (2004)
NAC Donar (2001)
De Koel (2016)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
Rat van elf trommels (2008)
NAC - W2 tent (2001)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Terugkomst Pierre (2005)
Los Muchachos del Breda (2006)
Trossen los bootcombi (2013)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Start Red NAC (2011)
Making of Megadoek (2012)
Megavlag (2017)
Oude NAC Museum (2002)
ACDC in Volendam (2010)
NAC Museum (2002)
Giessen NAC (2003)
Bouw stadion (1994)
Gele bomen in Tilburg (2017)
NAC - Vitesse (2001)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Groningen - NAC (1994)
Raise your flag (2021)
Emotie na de promotie (2017)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Feyenoord-NAC 2001
Viaductversiering (2003)
Dubbeldekker (2011)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Graafschap-NAC (2001)
Eerste training seizoen (2012)
NAC muts (2015)
Utrecht uit (2004)
Nieuwe grasmat (2013)
Europa cup winst in Kapan (2009)
Gepromoveerd (2017)
Newcastle NAC (2003)
Brabantse nachten (2004)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Volle Bea (2003)
Cheerleaders basketbal (2001)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
All together now (2002)
NAC RBC vol stadion (2003)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
NAC gered (2002)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Zes bier graag (2016)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
Taferelen in Villareal (2009)
Spakenburg uit (2014)
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
In de hekken bij VVV (2017)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
NAC PSV (2001)
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
stickercultuur-(2012)
BN de Stemmingmaker (2011)
Utrecht bus uit (2004)
NAC Tattoo lip (2014)
Rookpotten Demodag (2005)
Zwemcombi Volendam (2016)
Sticker gezopen (2017)
Postperron (2001)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
UWD Black (2004)
Jong geleerd (2017)
Te voet naar RBC (2004)
Hooligans in Groningen (2006)
Nooit meer 1e divisie (2006)
apresski flyer (2012)
NAC-Ajax 2001
Vierwielercombi (2008)
Jong NAC - Roda (2007)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Anti jong teams (2017)
Winnaar BIT Trofee (2004)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Groningen - NAC (2014)
Paulitoernooi (2007)
TitaNAC (2013)
MVV - NAC (2015)
Zilvermeeuw (2012)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
willem2doekske 2004
UWD yellow (2007)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
SLM ramp herdenking (2003)
Geef ons onze club terug (2002)
Bouwtekening stadion (2001)
NEC - NAC op P5 (2017)
Stop het wanbeleid (2002)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
NAC Volendam (2004)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Doekenfeest (2014)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Donar Kebab (2001)
Rat van Elf (2017)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Stadionkwartier (2009)
NACPraat Radio (2021)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Toiletten bij Telstar (2007)
Huldiging (2017)
Zundert NAC (2004)
Kielegat Kesjoewals (2016)
megavlag locos 2013
Carnaval Bea (2005)
Maradonny spandoek (2010)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Bingo Bier (2010)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Andro Knel Bokaal (2000)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Uitvaart JP (2005)
Anti Fries UWD (2004)
Locos bus naar VVV (2016)
Anticombi naar Volendam (2016)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Forummeeting in de Pint (2004)
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
B-Side (2016)
Forumavond Sanering (2002)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Pannen vol Paella
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
NAC de Graafschap (1994)
Another day at the office (2013)
Bus uitzwaaien (2017)
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
Videohoes (2003)
Slierten slierten slierten (2010)
Volendamse Dijk (2019)
Stad zonder karakter (2001)
Stadionverherbouwing (2010)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
Ferry-Fiona
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
Alkmaarderhout (2004)
Training bij Dennenlucht (2004)
It's for Dominique (2012)
Forumavond Technisch (2003)
Glapje (2014)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
NAC AZ 2001
Troyes (2002)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Fortuna - NAC (2001)
Red NAC paaseitjes (2011)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
St Pauli toernooi (2014)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Avondje NAC (2014)
Museumavond (2012)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Loting Newcsatle (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
Anticombi VVV (2007)
De Knyp (2015)
Afscheid van As (2002)
Forummeeting (2004)
Fear spandoek (2016)
Eerste BSR-Redactievergadering
Stilbo tours (2010)
Willem II uit (2004)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Nieuw gazonnetje (2008)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Eindhoven uitvak (2016)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Gele rook (2016)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Fandag 2004 Mommers dart
Omwisselen Graafschap (2011)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by