Mail ons: redactie@derat.nl
  • Account
    • Log In
    • Register
Facebook Twitter Instagram Youtube


logo

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Shop

0 0

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

  • Nieuws
    • Oud nieuws
  • Dit Seizoen
    • Selectie
    • Wedstrijden
    • Statistieken
    • NAC Vrouwen
      • Vrouwenselectie
      • Wedstrijden
  • Interaxion
    • Fotoarchief
    • Videoarchief
    • Dossiers
    • Wall of shame
    • MP3
    • MSN Messenger
  • Fanzine
    • Rat Verlegh
    • Over ‘De Rat’
    • Fanzine Archief
    • De Rat Online
    • De eerste Rat-site
    • NACpraat Radio
    • Wanny
  • Historie
    • In vogelvlucht
    • NAC-stats
    • NAC-Quiz
    • Stadion
    • NAC Museum
Cart 0
Registreer
0 0
0 Shopping Cart

No products in the cart.

Return To Shop
Shopping cart (0)
Subtotal: €0,00

Checkout

Kekke hebbedingetjes

Zojuist stuurde NAC een mail uit over tegemoetkoming van de vier potjes van dit seizoen. Je kunt daarbij kiezen voor een donatie aan NAC, aan een maatschappelijke instelling of aan jezelf.


Wij hebben hier een mening over, maar kennen de nuance van mensen die reeds uitgegeven geld graag terugontvangen. Dat is ieders eigen keuze natuurlijk. Maar zeg nu zelf, de coronavoucher is maar een eng ding.


Terloops laat NAC weten dat de seizoenkaartverkoop in de loop van deze week van start gaat. Dat het een spookseizoen wordt dat weten we, maar ach, het blijft toch je cluppie he

6 comments on “Woensdag of donderdag start scc-verkoop”

  • harry b.d.

    12 mei 2020 - 13:01

    Een heel bizar slecht te pruimen pseudo-juridisch vod van de mensen aan de "stadionstraat" met kleine s. En als de gegevens niet worden "overgelegd", nou dan zwaait er wat. Wat een ambtenarentaal.

    Die Friese analfabeet bakte ze bruin, maar deze überlinguisten kunnen er ook wat van.

    Inhoudelijk moet dit ook anders. Je had altijd een 50-50 oplossing moeten aanbieden voor het afgebroken seizoen. De helft naar NAC en de helft krijg je terug van de 4 gemiste thuiswedstrijden. Dat zou fair zijn. Natuurlijk moeten de opties "alles naar NAC" of "alles naar de supporter" die niet geleverd kreeg ook. Doneren aan "een maatschappelijke instelling" is in dit geval complete onzin en willekeurig. Heeft hier niets mee te maken, kan men ook zelf doen buiten NAC om.

    Voor het komend seizoen moeten de eigenaren opkomen. Het is hun club. Wie nu een kaart koopt steunt deze bezitters en krijgt daar niets voor terug. Gratis Fox ? Komen we überhaupt op Fox ? Welke spelers komen en gaan er ? Hoe zit het met de promotie ? Welke bezuinigingen voert NAC door ? Nee mensen, laat die kaart voorlopig maar zitten.

  • Mieshoop

    12 mei 2020 - 19:48

    Dramatisch gelanceerde actie. Was eenvoudig voor te bereiden, maar de communicatiemeneer van dienst maakte er een potje van.

    Ik mag aannemen dat de meesten hier NAC die paar grijpstuivers gewoon gunnen.

    Met de scc-verkoop deze week zal het spannender worden of de teller richting de 10k gaat. Almere dumpt de scc`s voor 45 euro, een lastige prijszetter voor volgende clubs.

  • Peli

    12 mei 2020 - 20:08

    Als Cv192 heb ik geen andere keuze dan een seizoenkaart te nemen. Niet dat ik dat anders niet gedaan had maar toch.

    Is er alleen een mogelijkheid im van die 5% korting of te zien?

  • Anoniem

    13 mei 2020 - 12:00

    Ik heb (ooit bewust afgesloten) 1912, dus wel of niet verlengen is voor mij geen vraag.

    Maar als ik geen 1912 had gehad, zou ik het volgende dilemma hebben:
    Aan de ene kant snap ik Mieshoop als hij stelt dat ik NAC die grijpstuivers wel gun.
    Aan de andere kant vind ik NAC al veel te lang net een obesitas patient. En als ik zomaar klakkeloos verleng zonder tegenprestatie te verlangen, dan geef ik NAC snoepgoed. Is dat wel in het belang van NAC?

    Dus zou ik graag een plan zien hoe NAC de komende 12-18 maanden denkt door te komen. Constateren dat je 40-50% omzet gaat missen, dat roepen, het vervolgens bij die roep laten en lekker met je armen over elkaar gaan zitten in de hoop dat dat gat automagisch (bewuste type-o) gevuld gaat worden, gaat `m niet worden.

    Zaken die m.i. getackeld moeten worden, eerst de kostenkant:

    1. teveel spelers worden (soms fors) boven KKD-gemiddelde van €2750,- betaald. En dat kan terecht zijn, als goede prestaties een hoge beloning rechtvaardigen. Laat duidelijk zijn dat ik vind dat de prestaties dergelijke hoge beloningen niet rechtvaardigen, en al helemaal niet als je KKD speelt. Dat is eigenlijk al enkele jaren zo, met vorig seizoen als treurig dieptepunt (over prijs-kwaliteit verhouding gesproken: die selectie moest blij zijn dat ze geen contributie moesten betalen). Spelers die meer dan een ton verdienen, dat is zeg maar de waarde van een leuke tweedehands Ferrari, maar er wordt al jarenlang gepresteerd ter waarde van een Renault 4. Dat moet veranderen. Ik ben niet het type supporter wat dit alles klakkeloos aanziet, en kritiekloos blijft klappen en zingen. Ik ben niet vies van hoge beloningen, op voorwaarde dat de prestatie navenant is. Laten we daar dus eerst maar eens flink korten, en dan lopende het seizoen zien of opwaardering mogelijk is.
    Wat ik hier over spelers zeg, geldt ook ander, niet-voetbalgerelateerd personeel. Bijvoorbeeld een Nicole Edelenbos, die vrolijk factureerde maar daar in mijn ogen werkelijk letterlijk niets tegenover stelde. In haar geval kan gezegd worden dat de aandeelhouders die kosten voor hun rekening namen, maar gederfde opbrengsten zijn ook kosten: dat geld wat aan Edelenbos werd gespendeerd, had ook naar NAC kunnen gaan.

    2. er zijn functies die de komende 1 tot anderhalf jaar sowieso overbodig zijn (bijvoorbeeld een supporterscoordinator; niets ten nadele van de beste man maar dat die functie op korte tot middellange termijn weinig tot niets om het lijf heeft is helaas gewoon een feit. Voor deze functies kan je i.i.g. de belofte doen dat mensen kunnen terugkeren als publiek weer is toegestaan en de functie weer daadwerkelijk inhoud krijgt).

    3. we kennen functies waarvan de toegevoegde waarde mij uberhaupt niet duidelijk is danwel onduidelijke ROI genereren (bijvoorbeeld voedingsdeskundigen, sportpsychologen, noem ze maar op; met al deze aanwezige deskundigheid zijn we vorig jaar even keihard als terecht gedegradeerd). Je kan je euro maar 1x uitgeven, en volgens mij hebben we meer aan een goeie scout of een goeie spits dan aan de zoveelste deskundigheid op de loonlijst.

    4. NAC is al jaren nogal gul met oprotpremies. Zullen we daar, na de noodzakelijke sanering, gewoon eens mee stoppen? Dus een keer niet de trainer ontslaan omdat hij pak `m beet Verschuren rechtsback zet en op internet voor tactisch onbenul wordt uitgemaakt? Of omdat er 3 wedstrijden op rij verloren worden?
    Dat laat onverlet dat er kritisch gekeken moet worden naar het functioneren van eenieder. Als iemand echt tekort komt, dan moet daar afscheid van genomen worden. Maar niet meer voor natte scheten, graag.

    5. pas als bovenstaande zaken aangepakt zijn, denk ik dat je kans maakt om bij een gemeente aan te kloppen voor stadionhuurreductie en (via de KNVB) je je hand kan ophouden bij de rijksoverheid.

    Zover de kostenkant.

    Dan de opbrengstenkant.
    Ik las op BSR de volgende m.i. goede ideeen, om seizoenkaartverkoop te stimuleren:

    1. mensen willen NAC zien spelen. Koppel een SCC aan een Fox-abonnement. Laat Fox alle wedstrijden streamen, mag ook zonder commentaar en voor- en nabeschouwingen (die zaken heb je live in het stadion ook niet). Dat Fox te weinig kanalen heeft op TV snap ik, maar een stream zonder commentaar & andere poespas op internet zou m.i. altijd moeten kunnen. Dit alles is wellicht een karig surrogaat voor de echte stadionbeleving, maar het is tenminste iets.

    2. maak op de 1 of andere manier SCC-houders mede-eigenaar, oftewel aandeelhouder. Niet uitgaan van de gedachte "dat wordt lastig" of "hoe dan"; zoek uit hoe dat handen & voeten gegeven kan worden. Dan wordt die stem, middels afvaardiging, i.i.g. ook op de aandeelhoudersvergadering gehoord.

  • harry b.d.

    13 mei 2020 - 13:00

    Wilbert – jij verlangt nu echt teveel van de zelfbenoemde Lockdown Heroes aan de Stadionstraat. Jij eist professionaliteit en 24×7 inzet om ons NAC om te bouwen en door de crisis te slepen. Daar hebben ze toch een mannetje voor aangenomen die deze specifieke ervaring overigens ook niet heeft ? Nu kunnen ze toch weer achteroverhangen en over 6 weken weer eens kijken waar de directeur staat ?

    Dit zou het tijdperk moeten zijn om de boel totaal om te bouwen, om alle elementen en ingredienten die nu nodig zijn maar jarenlang werden tegengehouden in beweging te zetten en de verstikkende meurende deken van de 3 af te schudden.

    Er moet een socios-model komen met een gekozen voorzitter en zijn compacte team. De sociosvergadering bepaalt ook de controlecommissie en het toezicht, die rapporteert daarover onafhankelijk. We moeten vooruit en met een maximaal draagvlak in de achterban. Ook qua financiele bijdragen. Zoals het nu gaat betekent het de dood van ons NAC, zeker met de instelling van de 3 dat ze er geen cent meer insteken maar ondertussen de uitgifte van nieuwe aandelen blokkeren. Walgelijk gewoon. Weerzinwekkend. En daar heeft die van Baal in 7 maanden ook geen zak aan veranderd. Dat kan hij blijkbaar niet. Dus rommelen ze maar wat in de marge en blijft alles structureel bij het zelfde.

    Niemand weet HOE we volgend seizoen de keukendivisie gaan domineren zodat we vanaf juni 2021 weer de eredivisie ingaan. Daar draait alles om nu, maar zij draaien eromheen en doen het in hun broek voor een mannetje van 1meter60. Zum Kotzen.

  • Wanny

    13 mei 2020 - 17:06

    @ WW

    Dit zou een heel goed moment zijn voor supportersparticipatie. Aangezien NAC de supporters niks kan bieden, maar wel cash nodig heeft.
    Geef aandelen uit die de supporters kunnen kopen om de club overeind te houden.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked

banner-shop-Hersteld

Tweets by FanzineDeRat

Deze tragische degradatie is de schuld van... (meerdere antwoorden mogelijk)
516 Stemmen
Stem hier

Preloader Image
wanny47thumb
wanny90thump
wanny46thumb
wanny119thump
wanny121thump
wanny114thump
wanny63thumb
wanny77.2thump
wanny59thumb
wanny88thump
wanny102thump
wanny52thumb
wanny96thump
wanny118thump
wanny41thumb
wanny93thump
wanny129thump
wanny95thump
wanny100thump
wanny58thumb
wanny110thump
wanny112thump
wanny45thumb
wanny43thumb
wanny48thumb
wanny61thumb
wanny128thump
wanny111thump
wanny126thump
wanny127thump
wanny106thump
wanny103thump
wanny122thump
wanny97thump
wanny105thump
wanny113thump
wanny98thump
wanny104thump
wanny92thump
wanny109thump
wanny42thumb
wanny56thumb
wanny49thumb
wanny65thumb
wanny91thump
wanny44thumb
wanny50thumb
wanny124thump
wanny107thump
wanny115thump
wanny53thumb
wanny60thumb
wanny54thumb
wanny62thumb
wanny116thump
wanny85thump
wanny80thump
wanny117thump
wanny99thump
wanny55thumb
wanny123thump
wanny94thump
wanny125thump
wanny39thumb
wanny87thump
wanny120thump
wanny108thump
wanny130thump
wanny101thump
wanny77thump
wanny71thump
wanny64thumb
wanny57thumb

BEELDARCHIEF

Preloader Image
Zes bier graag (2016)
Pisstop bij FC Utracht (2007)
Forumavond Technisch (2003)
Newcastle (2003)
Doelpunt vieren met Vak G (2015)
Megavlag (2017)
Supporters bestelden massaal 100 jaar NAC merchandise (2012)
Spakenburg uit (2014)
Graffiti (2013)
NAC - W2 tent (2001)
Doekenfeest (2014)
troyesnac (2002)
NAC supporters op de Dijk in Volendam (2019)
NAC RBC vol stadion (2003)
Alweer rechterrijtje op het St Pauli toernooi (2012)
Zwemcombi Volendam (2016)
Red NAC paaseitjes (2011)
NAC Quiz 100 jaar NAC (2012)
megavlag locos 2013
Kidsclubvak bij Excelsior (2007
Stiltegebied (2005)
Omwisselen Graafschap (2011)
NAC - Ajax hekken plat (2001)
Bingo Bier (2010)
Fandag 2004 Mommers dart
De vaste opstelling (2016)
Bouw stadion fundering (1995)
Eerste training seizoen (2012)
Cambuur uit (2014)
Postperron (2001)
100 jaar NAC fietstocht (2012)
Trainen onder de rook van het stadion (2004)
Vlaggenhok na een regenwedstrijd (2015)
Bus uitzwaaien (2017)
Pakjesbus 12 ging mee naar de Eagles (2014)
Rat van elf op zoek naar spits (2008)
Vlagvertoon bij Excelsior (2019)
Viaductversiering (2003)
Maradonny spandoek (2010)
NAC Twente lichtuitval (2001)
Nieuw gazonnetje (2008)
Spontaan feest op woensdagavond 100 jaar NAC (2012)
FujiFilm Stadion (2000)
Gastvrij Cafe t Motje in Volendam (2016)
Plaquette onthulling John en Lussenburg (2002)
Locos bus naar VVV (2016)
Protest tegen het NAC Stadion (1992)
Bulldog spandoek (2004)
Vertrek NAC naar Wii (2004)
Huldiging (2017)
Al together now streaker (2002)
stickercultuur-(2012)
Gepast eerbetoon aan Friesch Volkslied (2007)
NAC de Graafschap (1994)
D'r hed een duif... (2013)
NAC muts (2015)
Janus Oomen Wethouder NAC Zaken (2003)
Open dag (2014)
Afscheid van As (2002)
Paulitoernooi (2007)
Supportersplein NAC -Sparta (2015)
Brabantse nachten (2004)
UWD yellow (2007)
Taferelen in Villareal (2009)
Raise your flag (2021)
Kielegat Kesjoewals (2016)
De Knyp (2015)
30 bier (2002)
Terugkomst Pierre (2005)
Oud spelers op bezoek in het NAC Museum (2012)
Tokoli spandoek (2002)
Lekke band op weg naar Heerenveen (2014)
Op de Zilvermeeuw naar Waalwijk (2015)
Spannende pot op het Kasteel (2019)
NAC RKC supporterswedstrijd (2004)
Gele rook (2016)
Liever dan de eerste (2004)
Feyenoord-NAC 2001
Videohoes (2003)
Bouw Stadion (1994)
Zilvermeeuw (2012)
Rat van elf trommels (2008)
Stop het wanbeleid (2002)
Ballonnen NAC - AZ (2003)
Vieze rockers (2001)
Zundert NAC (2004)
NEC - NAC op P5 (2017)
Megavlag naar de B-Side (2014)
Bus uitzwaaien (2014)
Kapan (2009)
Donar Kebab (2001)
Anticombi naar Volendam (2016)
Fuik Oss 1999
All together now (2002)
NAC RBC (2005)
NAC PSV (2001)
NAC gered (2002)
Grandioze NAC Tombola (2004)
Introductie van de bierhouders op de staantribune (2008)
Onderweg van Valencia naar Villareal (2009)
Forummeeting (2004)
Gele bomen in Tilburg (2017)
100 jaar NAC vlaggetjes uit bij MVV (2012)
Europa cup winst in Kapan (2009)
St Pauli toernooi (2014)
Newcastle NAC (2003)
Reunie 100 jaar NAC (2012)
A-jeugd wint de beker (2011)
Wuppertal - St Pauli (2005)
Oltmans rot op in Oegstgeest (2002)
Stilbo tours (2010)
Anticombi VVV (2007)
Maxime (2015)
Uitvaart JP (2005)
Den Bosch NAC (1993)
willem2doekske 2004
Pilaarplezier (2014)
ACDC in Volendam (2010)
Uitgeteld (2007)
Workshop echte NAC supporter (2009)
Fear spandoek (2016)
Hallenfussbal Oud NAC (2004)
Bouw stadion (1994)
Utrecht bus uit (2004)
Toren van Jupiler tijdens Zundert-NAC (2015)
Reunie oud NAC bij 100 jaar NAC (2012)
Lurling tekent de muur in Toren 3 (2017)
Making of Rat Verlegh spandoek (2010)
Darttoernooi 2004
Stad zonder karakter (2001)
Forummeeting in de Pint (2004)
Bloemstuk SLM (2003)
Slierten slierten slierten (2010)
Altijd naar NAC (2019)
Rat-graffiti onder B-Side (2021)
Schilderij (2017)
Vitesse uit (2004)
Plaatsing scorebord (2004)
Carnaval Bea (2005)
Making of Rob Penders spandoek (2009)
Forumavond Sanering (2002)
Bryan Roy naar NAC (2000)
Jelle heeft Popcorn verkocht om geld op te halen voor Red NAC (2011)
Alkmaarderhout (2004)
Toiletten bij Telstar (2007)
Laatste training voor NAC RKC (2014)
Cheerleaders basketbal (2001)
Fortuna - NAC (2001)
De Markt wordt Geel met Zwart (2017)
In de hekken bij VVV (2017)
Afscheid Harrie Aarts (2001)
Gepromoveerd (2017)
MVV - NAC (2015)
Fakkels bij Jong NAC - Roda (2007)
Groningen - NAC (1994)
It's for Dominique (2012)
Breaking Bad NEC-NAC (2017)
Doortje (2013)
RBC NAC Station Roosendaal (2003)
Nooit meer 1e divisie (2006)
NAC-RKC 5-3 (2004)
Heerenveen uit (2015)
Nooit geschoten NAC - AZ (2003)
NAC Tattoo lip (2014)
Het enige echte broodje beenham. De enige reden om naar Twente af te reizen (2007)
apresski flyer (2012)
Jong NAC - Roda (2007)
Making of Megadoek (2012)
Campinglife op supporterstoernooi in Hamburg (2012)
Nieuwe grasmat (2013)
Non stop radio bij 100 jaar NAC (2012)
Vuurwerk 100 jaar NAC (2012)
P5 na afloop van het promotiefeest (2017)
De Koel (2016)
Onthulling borstbeeld Rat Verlegh (2012)
Geef ons onze club terug (2002)
Oude NAC Museum (2002)
Biertje in Cafe Bak (2012)
Avondje NAC (2014)
NAC Reunie groepsfoto spelers (2012)
Klaar voor Groningen uit (2008)
Op bezoek bij Ross County (2017)
Stadionverherbouwing (2010)
Giessen NAC (2003)
Anti Fries UWD (2004)
Beatrixstraat 100 jaar NAC fietstocht (2012)
Te voet naar RBC (2004)
Glapje (2014)
Drukte in de binnenstad voorafgaand aan het Avondje NAC (2020)
NAC AZ 2001
Met z'n allen naar de Kuip (2017)
stadionzondernaam_parkeren (2001)
Utrecht uit (2004)
Rijen voor de poort bij NAC - AZ (2003)
TitaNAC (2013)
NAC Donar (2001)
NAC logo op stadion (2013)
Dubbeldekker (2011)
Gespannen vrijwilligers tijdens de promotiewedstrijd in Nijmegen (2017)
SLM ramp herdenking (2003)
Winnaar BIT Trofee (2004)
NAC Ajax (2004)
Feestavond 100 jaar NAC (2012)
Trouwe musketiers (2013)
Willem II - NAC spelers naar het uitvak (2001)
NAC-Ajax 2001
Dordrecht uit altijd carnaval (2016)
Pannen vol Paella
Jong geleerd (2017)
Annie terug (2004)
Troyes (2002)
Megadoek dat later zomaar verdween (2006)
B-Side (2016)
Oltmans spandoek kerk (2002)
Ferry (2002)
Anti jong teams (2017)
Willem II uit (2004)
Jong NAC Jong PSV (2005)
Ontvangst 100 jaar NAC reunie (2012)
Gewonnen van Cambuur (2014)
Promotie (2017)
Oldtimercombi (2005)
Tussenstop bij een wegrestaurant in Roermond op de terugweg van Aachen - st Pauli (2007)
Manu Garcia tijdens het promotiefeest op P5 (2017)
Achilles uit (2016)
Plaquette Sint Janstraat (2002)
NAC Museum (2002)
Ferry-Fiona
NAC - Ajax ME charge trainingsveld (2001)
Groningen - NAC (2014)
Emotie na de promotie (2017)
NAC Volendam (2004)
Vlagvertoon in Hamburg (2012)
Rookpotten Demodag (2005)
Hooligans in Groningen (2006)
Als je met 3-1 van PSV wint (2011)
Ewout gidst ons naar elke uitwedstrijd (2011)
Vol Parkzicht bij 100 jaar NAC fietstocht (2012)
NAC basketbal Conesco (2001)
Strawberry (2003)
Los Muchachos del Breda (2006)
Liever dan (2004)
Trainingskamp Gaziantepspor (2014)
Vierwielercombi (2008)
Hoog en droog in Villareal waar Edwin de Graaf scoorde
Sticker gezopen (2017)
Fietstocht 100 jaar NAC (2012)
Andro Knel Bokaal (2000)
Museumavond (2012)
UWD Flyer (2005)
Fakkels NAC Ajax (2008)
Bouwtekening stadion (2001)
LGL en WW maken er hun eigen carnavalsfeest van (2006)
Para (2001)
Andreas Lasnik 100 jaar NAC familiedag (2012)
Onze steun en toeverlaat (2016)
Stickercultuur (2019)
NAC - Vitesse (2001)
Start Red NAC (2011)
Verzamelen bij de Pint Utrecht uit (2004)
BN de Stemmingmaker (2011)
B-Side in vuur en vlam (2019)
Markt Roosendaal RBC-NAC (2003)
Volle Bea (2003)
Volendamse Dijk (2019)
Rat van Elf (2017)
NAC kenner van de eeuw 100 jaar NAC (2012)
Breda Locos op het podum bij UWD (2006)
NACPraat Radio (2021)
Hamburg (2008)
Toeschouwers bij de Andro Knel Bokaal (2006)
Torentje bouwen bij de Andro Knel bokaal (2007)
Sterretjesactie tegen Heracles (2006)
Vlag halfstok (2001)
Zelfmaak rookzakje geslaagd (2005)
Opening GeelZwarte Huis (2011)
Trossen los bootcombi (2013)
Cafe 't Motje in Volendam) (2012)
Sneeuwwedstrijd RKC (2005)
Hel van Enschede (2004)
Tamas Peto in de hekken in Oss nadat NAC zich gehandhaafd heeft (2006)
Stadionkwartier (2009)
Volle bak bij NAC (2015)
Graafschap-NAC (2001)
Another day at the office (2013)
Eindhoven uitvak (2016)
Kamp Seedorf Gerard den Haan (2014)
Daar hoorden zij in het chasse (2001)
Vierdaagse naar Nijmegen (2007)
No pyro no party (2008)
Loting Newcsatle (2003)
Wij gaan Europa in NAC-NEC (2008)
Hein (2011)
Laatste training voor Willem II uit (2014)
Eerste BSR-Redactievergadering
Over de hekken bij Feyenoord uit (2015)
Aanmoedigen NAC Jeugd (2017)
De trekking van de 100 jaar NAC loterij verliep natuurlijk niet vlekkeloos (2012)
Eupen - NAC (2015)
Training bij Dennenlucht (2004)
UWD Black (2004)

VOLGENDE RAT

RAT 131

 

PROGRAMMA

Pagina’s

WAT IS DE RAT
NAC-STATS
ARCHIEVEN
DIT SEIZOEN
NACPRAAT RADIO

Retourbeleid
Algemene voorwaarden

© 1996 – 2021 NAC Fanzine “De Rat”
Privacy-statement

Website by